הפרק הראשון יצא בהצלחה, מקווה שתואבו. כל הערה קטנה או יעוץ התקבלו בשמחה כל יום עולה פרק חדש

האהבה מנצחת הכל פרק 1

13/03/2019 508 צפיות אין תגובות
הפרק הראשון יצא בהצלחה, מקווה שתואבו. כל הערה קטנה או יעוץ התקבלו בשמחה כל יום עולה פרק חדש

קמתי בבוקר ורצתי לאמא שלי שבדיוק הייתה במטבח. היא לבשה מכנס כחול וחולצה לבנה.
"אמא כבר קניתם לי את הכרטיס לישראל?" שאלתי אותה בשמחה.
"כן גאיה קנינו לך את כבר מוכנה לטיול עם השכבה שלך? את יודעת זה טיול של פעם בחיים את הולכת לראות המון מקומות בישראל שכבר ביקרת בהם אך הפעם זה הולך להיות יותר מעניין כי זה הולך להיות עם החברים שלך"
את האמת אני רק חשבתי על זה שאני הולכת לעבור חודש ימים עם החברות הכי טובות שלי ושהולך להיות כיף. אך עברה בי המחשבה בראש שאני הולכת לראות אותו וכל כך פחדתי מזה כי בסך הכל עברה לה רק שנה אחת.
"טוב חיים שלי, אני מאחרת לעבודה אני אדבר איתך יותר מאוחר על זה" אמרה אמא, לקחה את התיק ויצאה לעבודה.
אני כמעט כל יום נמצאת לבד בבית. ההורים שלי תמיד בעבודה, אח שלי הקטן נמצא עם העוזרת (פה בקולומביה יש עוזרות שישנות איתנו בבית, מבשלות לנו מכבסות לנו את הדברים תאמת אפשר להגיד שהם כמו משרתות פה) ואחותי הגדולה לילה לא נמצאת פה היא נמצאת בישראל עם חבר שלה בצבא.

-כעבור שבועיים- הלילה האחרון בבית
"גאיה הכל מוכן לך?" "כמה המזוודות שלך שוקלות?" "יש ל מספיק כסף או שאת צריכה עוד?" שמעתי את אבא ואמא צועקים לי מהסלון.
"הכל בסדר ולא חסר לי כלום המשקל הוא בסדר גמור" עניתי להם. אמא נכנסה לחדר שלי והתחילה לדבר איתי על עניין האלכוהול. "גאיה תקשיבי אנחנו סומכים עלייך ואנחנו יודעים שלא תעשי שטויות אבל באמת בזהירות עם האלכוהול, חס וחלילה אם יקרה משהו אנחנו לא הולכים להיות שם". ואני בליבי רק התפללתי שהיא תלך ותשאיר אותי לבד לכמה דקות.
כעבור חצי שעה של שיעמום בדיוק מתי שדיברתי עם אחותי לילה בשיחת וידיאו וסיפרתי לה איך אני מתקדמת בחיים, הבן אדם הכי לא צפוי שלח לי הודעה. הוא, הבן אדם ששבר לי את הלב הבן אדם שזרק אותי שלח לי הודעה.
"גיאה אני מ……………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך