הכול בגלל כדור של טניס-פרק 7

time machine123 17/02/2019 471 צפיות אין תגובות

ניב שיחקה עם השיער שלה ולא הפסיקה לחשוב על עידו. עידו אכן היה במלוא מובן המילה האהבה של החיים שלה. אבל היה משהו שהטריד אותה , היא ראתה שחקנית אחת מהנבחרת שהיא לא כל כך הכירה, היא הבינה שהנערה הזאת הייתה לא אחרת מאשר שחר בן יהודה, שניסתה בכל כוחה להציע לעידו שהוא יהיה החבר שלה בגלל שהיא קצת התביישה כל הזמן לגשת אליו , היא ממש התחבטה עם עצמה איך לאזור אומץ.
" תגיד, יש לך חברה? אנחנו יכולים לצאת לדייט ניסיון אם אתה רוצה. אבל גם אנחנו יכולים להיות ידידים, לא?" שאלה שחר בביישנות והביטה בו במבט בוחן.
" תראי, שחר, יש לי חברה כבר ולפני כמה שנים היינו בני זוג. אני מצטער, פשוט אני לא יודע את זה כדי לא לפגוע בך. אני כבר תפוס." הוסיף עידו בקול צלול.
" אהה, הבנתי אותך, אתה אוהב לשחק את הביישן. אל תדאג, כי אני יודעת איך לצוד בנים כמוך ברשת. " קראה שחר בחיוך שובב וקרצה לעברו.
ניב ידעה שזה לא הולך למקום טוב, שחר התקדמה לעבר עידו ונישקה אותו בפתאומיות.
ניב הביטה בהם והלכה משם בריצה לעבר המגרש כדי לחזור להתאמן לקראת הטורניר הבא שיערך בגרמניה.
אביטל הרגישה שהיא קצת הגזימה כאשר היא כעסה על מיכאל , היא הייתה צריכה להיות קצת עדינה איתו.
היא שכבה במיטה בלי כוח לזוז לשום מקום, היא הרגישה שהיא מתייאשת מהמצב המסובך שהיא נקלעה אליו.
היא כל כך התגעגעה לשמוע את קולו ולומר כמה שהיא רצתה שהם יחזרו להיות ביחד.
" מיכאל, אני רוצה שתחזור. סתם כעסתי עלייך לחינם, מיכאל , למה אתה לא עונה לי?" שאלה אביטל את עצמה בטון מיואש.
מיכאל שכב על הרצפה חסר חיים, הוא עוד הפעם ניסה לאבד את עצמו לשווא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך