אשמח לתגובות!!!

הערפד הצמחוני ובת-האנוש פרק 12

19/09/2013 815 צפיות תגובה אחת
אשמח לתגובות!!!

הערפד הצמחוני ובת-האנוש פרק 12:
הפרק מוקדש לכול הקוראים/קוראות/קורא/קוראת של הסיפור
פרק 12:
מה את רוצה?" שאלתי בזלזול.
"שתסלח לי" הוא אמר.
"אני לא אסלח לך!!!" צעקתי.
"ששש…" הוא השתיק אותי ושם לי יד על הפה.
"רון תקשיב את חתיכת…" אמרתי אבל הוא קטע אותי.
"אני מצטער באמת" הוא אמר והתחיל לבכות והתיישב על מיטתו. כל-כך רציתי לשבת על מיטתו ולהגיד לו אני סולח לך ולחבק אותו ונחזור להיות החברים הכי טובים אבל לא, לא יכלתי אני שונא אותו אבל עדיין משהוא בתוכי סלח לו, אז התיישבתי לידו (ליד רון) ואמרתי "אני סולח" והוא חיבק אותי בכוח שלא ידעתי שיש לו, ואז פתאום שמעתי "הצילו רוי הצילו" וראיתי את כולם קשורים שולה, דידי, נחום, ורון.
"תקשור אותו" אמר הנמוך (תזכרו בחוטפים) לגבוה, והגבוה קשר אותי
נ.מ נחום:
היינו בחדר של רוי פתאום דידי צועקת "כי התאהבתי ברון" ואני שולה, רון, רוי ואני צעקנו "מה?!?" והיא עפה ורון הלך אליה אחרי כמה דקות גם רוי הלך אליה, ואז פתאום ראיתי את החוטפים (הגבוה והנמוך) והם קשרו את שולה "תעזוב אותה" צעקתי. ואז הם קשרו אותי ואני שולה צעקנו "הצילו!!! הצילו!!!" ופתאום עצרנו ולא יודע למה הבנתי שאנחנו בחדר של דידי ואז הם קשרו אותה והיא צעקה "תעזבו אותי" ואז הגענו לחדר של רון ושמענו את רוי שואל אותו בזלזול "מה את רוצה?"
ורון ענה לו "שתסלח לי".
"אני לא אסלח לך!!!" רוי צעק.
"ששש…" רון השתיק אותו.
"רון תקשיב את חתיכת…" רוי התחיל לומר אך רון קטע אותו ואמר "אני מצטער באמת" ורון התחיל לבכות, לא היה לי מושג על מה הם מדברים, ואז רוי אמר "אני סולח" ופתאום רון צעק "הצילו רוי הצילו" כנראה שגם אותו קשרו ואז הנמוך (מהחוטפים) אמר "תקשור אותו" ואני בטוח שהגובה קשר אותו.
המשך יבוא…


תגובות (1)

תמשיכיי

19/09/2013 16:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך