מצטערת שלא העלתי מלא זמן.
אשמח לתגובות

הערפד הצמחוני ובת-האנוש פרק 9

18/09/2013 1181 צפיות 4 תגובות
מצטערת שלא העלתי מלא זמן.
אשמח לתגובות

הערפד הצמחוני ובת-האנוש פרק 9:
__________________________________________________________________
לפני הפרק חשוב לי להגיד שהוא מוקדש למי שהגיב/ הגיבה לי הפרקים הקודמים.
ומצטערת שלא העלאתי מלא זמן, פשוט יש לי מחסום כתיבה, ולקח לי זמן לכתוב את הפרק אז פשוט מלא זמן לא העלאתי תהנו!
______________________________________________________________________
פרק 9:
"טוב, בואו לבנות!!!" אמרתי.
"רגע!!!" הם צעקו.
"מה???" שאלתי לא מבין.
"שולה ודידי הם חושבות שאתה עם החוטפים". הם אמרו.
"לא נורא בואו". אמרתי והם באו.
הלכנו והלכנו והגענו נכנסנו לחדר וראינו את שולה ודידי מופתעות, כנראה כי הם ראו אותי ואת נחום ואת רוי ביחד והרי הן חושבות שאני עם החוטפים.
"רוי נחום מה הוא עושה איתכם!!!" הם שאלו.
נקודת מבט שולה:
אחרי שדידי אמרה שהיא מצטערת, אז אני אמרתי שאין לה על-מה להצטער, ואז היא אמרה נכון אבל היא מרגישה אשמה, ואז המשכנו לדבר. עד שפתאום הדלת נפתחה וראינו את רוי, נחום ורון רגע רון?!?
"רוי נחום מה הוא עושה אתכם שאלנו?!?" שאלנו.
"טוב, אה…" רוי ונחום אמרו.
"תגידו שולה ודידי אתן חושבות שהם שיכפול אחד של השני???" רוי שאל ונשמע רציני.
"לא!!!" אני ושולה צעקנו.
"אוקיי לא צריך לצעוק אני לא חרש אני פה אם לא שמתן לב!!!" הוא אמר דיי רגוע.
נקודת מבט נחום:
לפני שהלכנו לדידי ושולה אז סיכמנו שאם לא יהיה מה לעשות אז פשוט אני ורוי נרים אותן.
וראינו אותן מפטפטות עם רוי אז פשוט הרמנו אותן ורצנו שרון אחרינו, ואז הגענו למן מחבוא.
"רוי נחום מה אתם עשיתם איתו ואני מאוד מאוד מקווה שיש לכם הסבר הגיוני?!?" דידי צעקה.
"שש…" אני ורוי צעקנו.
ואז רון הגיע "תקשיבו רוי ונחום למה אמרתים לי שבחיים לא חתכתם ולא תחתכו וחתכתם???" הוא אמר.
"אמרנו לך כבר". אני ורוי צעקנו.
"אל תצעקו עליי!!!" הוא צעק.
"ולמה שיקרתם לי?" הוא אמר והתחיל לבכות, רון הוא ממש פגיע מכל שקר קטן שהוא מגלה את האמת הוא יכול לבכות, ואז הוא התיישב על סלע. אני ורוי החלפנו מבטים עצובים והתיישבתי לידו.
"תקשיב…" התחלתי לומר אבל הוא קטע אותי.
"אתה פשוט שקרן!!!" הוא צעק עליי.
"ואני לא רוצה לראות לא אותך ולא את רוי שני שקרנים!!!" הוא צעק ובא ללכת אבל תפסתי אותו והושבתי אותו והתחלתי לדבר "לפני שאתה קוטע אותי רק תקשיב אני יודע שאתה פגיע וזה לא מגיע לי ולרוי אבל אתה חשוב לנו באמת בבקשה תן לי ולרוי עוד הזדמנות לא נשקר לך בחיים. נכון רוי?" אמרתי.
"נכון בחיים לא נשקר לך רון אתה יותר מידי חשוב לנו!" רוי אמר ובא לשבת לידי.
"אז אני סולח". הוא אמר וחיבק אותנו


תגובות (4)

פשוט פרק מדהיםםםם כמה זמן חיכיתי לוווו אבל הוא ממש קצרררררררר

18/09/2013 02:45

תמשיכי

18/09/2013 02:46

אני יודעת שהוא קצר אבל פשוט יש לי מחסום כתיבה ולא רציתי שתחכו יותר מידי אז כתבתי וזה יצא קצר.

18/09/2013 02:47

אה ורוב הסיכויים שאם אני אגיד שאני אעשה פרק כפול אז כנראה הפרק יהיה פשוט מאוד ארוך כי אני מסתבכת בפרק כפול

18/09/2013 02:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך