הצעה של הארי 5

11/08/2018 783 צפיות אין תגובות

ראשית אני רוצה לציין שהפרק הזה יהיה מנקודת המבט של ג'יני לאירועים האחרונים וכן יכול להיות שחלק מהדברים היו שונים מקווה שתהנו
אני לא מאמינה זה סוף סוף קרה הארי סוף כול סוף הציע. אני מאורסת להארי פוטר. זה פשוט לא יאמן. אני פשוט כול כך שמח. זה החלום הכי גדול שלי.
טוב אני צריכה להתארגן עכשיו לחזור לבית ספר. אף פעם לא חשבתי על זה אבל זה ממש מוזר עכשיו שאנחנו מאורסים שהוא המורה שלי. להרבה תלמידים היה קשה שאני יוצאת עם אחד המורים בבית ספר אבל מה הם ציפו שאני יפרד ממנו רק בגלל העבודה שלו. חוץ מזה המנהלת לא הייתה מבקשת מאיתנו להיפרד אבל היא כן ביקשה שלא נתנשק ליד כולם וזה מצחיק כי הם יודעים שאנחנו זוג אז מה זה משנה.
הרכבת פה ואני והארי הלכו ביחד לתחנה. הארי נישק אותי ואמר שניפגש כבר בבית ספר כי הוא מורה יש להם כינסה אחרת מאשר הרכבת. זה היה מצחיק לראות איך כולם מסתכלים עלינו ואיך חמשה תלמידי שנה ראשונה מתלהבים ממנו. שאין הרבה ממה כי אחרי הכול הוא המורה שלהם. הרכבת אחר כך אותם חמשת התלמידים שאלו אותי אם אני הבת זוג של הארי פוטר ושענתי כן הן התלהבו עוד יותר ואז אחד התלמידים אמר שהוא לא מבין איך הארי עוד לא יציע לי. שוב זה היה מצחיק וצחקתי כי אחרי הכול הוא כן הציע לי. אחרי הפגישה המוזרה הזאת הלכתי לתא של לונה שהיא חוץ מהרמיוני החברה הכי טובה שלי. ישבו איתה עוד שני בנות אני רק יודעת שחרית קוראים לין. הם התעלמו ממני אז החלטתי שזה רעיון טוב לספר עכשיו ללונה מאשר שתשמע אחר כך. לחשתי לה שהארי הציע. ברגע שהבנות שמוע הציע הם הרימו את הראש ושאלו אותי איזה הארי. זה היה מוזר כי הייתי בטוחה שהם לא מקשיבות לנו אבל לא נורא אז עניתי הארי פוטר. הם כול כך התלהבו במשך כול הנסיעה דיברנו על הצעה של הארי.
שהגענו הארי חייך עלי מהמקום של המורים וגרם לכמה תלמידים להסתכל עליי. שהמנהלת התחלה לנאום אחרי החופש את הנאום היא דיברה על המערכת זוגיות שלי ושל הארי. זה גרם לי להסמיק. שלבסוף היא אמרה שאנחנו מאורסים זה גרם להלם בכול האולם היה אפשר לראות את הראיה של הארי עליי וחיוך המתבייש שהחזרתי לו. אחרי הארוחה. הארי חיכה לי בחוץ משך אותי הצידה. הזיז לי את השיער חקירה אותי עליו לאט לאט השפתיים שלו גולשות ונוגעות בשפתיים שלי ומישם זה הייתה נשיקה מושלמת. לפסוף התנתקנו והנחתי את הראש על החזה של הארי. הוא לחש לי שכדאי לעלות לחדר. והוא גרר אותי לחדר. בדרך יכולתי לראות את התלמידים האחרים מסתכלים עלינו. החלק מבט של קינא והחלק השני נראה המום. שהגענו לחדר. הארי הפיל אותי על המיטה והתחילה לנשק אותי כשפתח את החזייה שלי. הוא נעצר ושאל אם אני רוצה. שעניתי כן הוא הוריד את המכנסיים ואת החולצה ואחר כך את התחתונים. היידיים שלו היו כול כך חמות ונעימות. שלבסוף הוא סיים להפשיט אותי. חייכתי והסתובבנו מעכשיו אני התחלתי לפתוח את הכפתורים של החולצה של הארי ומשם אני יורדת למכנסיים ולתחתונים עד שהוא נשאר ערום לגמרי. העור שלו היה כול כך נעים וחם. שרציתי שהמדע שלו ישאר לנצח. לא רציתי שהוא יפסיק. לפסוף הוא נשכב לידי בחיוך. ונרדמנו. בבוקר התעוררתי וראיתי שאני והארי ערומים מכורבלים אחד עם השני ולא רציתי לקום אבל ידעתי שאני חייבת. אז קמתי התלבשתי ונישקתי את הארי במצח.
השיעור הראשון שלי היה עם הארי. היה לו מן מבט שאומר ראיתי אותך ערומה ואני רוצה לראות אותך שוב. אני פשוט הסמקתי. כול היום כולם לא למדו. כולם התעניינו אפילו המורים לגבי הצעה של הארי. רק הרמיוני שהייתה שם וידעה הכול לא ממש סיקרן אותה לשמוע או לדבר על זה ואני האמת שמחתי. לקראת סוף השיעור אחת התלמידות שאלה את הרמיוני אם זה נכון שהיא הייתה שם שהוא הציע. שהרמיוני ענתה שכן בקול מעט מתנשא לפי דעתי. התחל דיון אבל מהר מאוד הרמיוני לא נתנה לדיון יותר מדי להתפלל אבל עדיין היה אפשר לשמוע לחשושים על הנושא הזה. לבסוף הרמיוני נכנעה ונתנה לתלמידים לבר על זה. השאלה האחרונה שמשהו שאל זה למה אני הסכמתי להתחתן עם הארי כאלו איזה עוד סיבה יש לי חוץ מזה אני אוהבת אותו. בטענה שהרבה לפעמים לא מספיקה. לא רציתי לספר ושעניתי שברגע שאני יחליט שידעו הוא ידע ואם לא אז לא. ביקשתי מהרמיוני לצאת מהכיתה ויצאתי. בדרך נתקלתי ברון ורציתי לשירותים בחדר שלי ושל הארי. אני לא ממש זוכרת הרבה אבל אני זוכרת רק שהקאתי ואז התעלפתי. הדבר הרבה שאני זוכרת זה שהייתי במרפאה והארי יושב לידי. מאדם פופי סיפרה לי שאני בהריון אבל איך זה הגיוני זה היה בשבילי שוק רציני. הבטחתי לה שאני לא התאמץ יותר מדי בזמן שהיא הבטיחה לי שהיא לא תספר להארי כי אני רוצה לעשות את זה בזמן הנכון. אחרי שהיא שחררה אותי מהמרפאה למחרת. רון והארי שאלו מה קרה. המצאתי שהיה לי קרסת מערכות והייתי צריכה לנוח ואז הם עזבו אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך