LOVE:)
סיפור אמיתי ???? #פריקה

לשחרר אותך

LOVE:) 15/04/2016 1021 צפיות 2 תגובות
סיפור אמיתי ???? #פריקה

לשחרר אותך
אתה זוכר את היום שהכרנו?
כי אני זוכרת אותו טוב מאוד. בעצם… אולי לעולם לא אשכח.
חזרתי הביתה תשושה לאחר האימון הקבוע שאני נוהגת לערוך בכל יום שלישי. אך שאותו יום שלישי היה שונה לגמרי מכל יום שלישי רגיל.
התפרקתי על הספה בסלון מול הטלויזיה. צפיתי בעוד פרק של סדרת הריאליטי האהובה עליי ״השרדות״. כשלפתע הפאלפון שלי הבהב ונשמע צליל טריטון אשר גרם לי לקפוץ מיד.
ההודעה נשלחה ממך! אלא מה?
שלחת לי ״היי״ ומכאן כבר הכל היסטוריה.
בדרך כלל אני אחת שנוהגת לסנן הודעות כאלו על ימין ועל שמאל. אבל, לא יודעת מה חשבתי לעצמי באותו הערב ההוא שעניתי להודעה שלך.
בעצם אני כן יודעת!
משהו בך סיקרן אותי. משהו בכך גרם לי לרצות לוותר על הפרק בסדרה האהוב עליי ולשקוע עמוק לשיחה מרתקת איתך אל תוך הלילה.

השעה כבר שתיים לפנות בוקר, השיחה עוד בעיצומה.
בינתיים הספקנו לחלוק תחומי עניין משותפים ואכן היו לא מעט.
סיפרת לי על המשפחה שלך שתומכת ואוהבת אותך בלי סוף, ועל איך שאתה אוהב להציק לאחותך הקטנה ועל כמה שכדורגל בשבילך זו גאווה.
בין כה וכה נקלענו גם לשיחות ולדיבורים על האקסים והאקסיות שלנו. כאשר מרכז השיחה התרכז סביב האקסית המיתולוגית שלך.
כאב חד פילח את ליבי כאשר סיפרת לי על הסדק שהיא השאירה בלב שלך. שמאז לא הצלחת להתאהב עוד באף אחת.
״אני חושב שאני מתחיל להתאהב.״ פתאום זרקת באמצע השיחה.
״מה… אני חושבת שלא הבנתי.״ הייתי המומה.
אמרת שאני מיוחדת שיש בי את כל מה שאתה מחפש והיית רוצה שיקרה בנינו משהו מדהים.
כמובן שאני כבר לגמרי ״איבדתי״ אותך במילים ״אני מתחיל להתאהב בך״

שבוע עבר, שבוע שאנחנו מדברים בקביעות.
כבר שבוע שאני מסתובבת כשחיוך דבילי מרוח לי על הפנים ״ולבבות״ מכסים את עיניי מרוב אהבה.
וסופסוף הגיע היום המיוחל ששנינו ייחלנו לו עוד מתחילת השיחה.
הפגישה הראשונה!
לפגישה הראשונה הגעתי עם פרפרים בבטן ועם לא מעט ציפיות.
אני זוכרת איך רצתי אליך כל הדרך אל תחנת הרכבת.
כל כך רציתי כבר לראות אותך, להרגיש את החיבוק שלך.
ובאמת כך קרה, נפגשנו בתחנת הרכבת. בעשר דקות הראשונות רק חיבקת אותי חזק. אף אחד לא אמר מילה. העיניים דיברו בשביל שנינו.
זה היה כל כך אמיתי וכל כך נכון.
אחרי שסופסוף התאפסנו על עצמנו לקחתי את היד שלך והובלתי אותך אל הקניון בעיר.
כל היום איתך עבר בכיף ובצחוקים ללא מבוכה כלל. איתך הרגשתי הכי טבעית שיש.
לאחר שכבר מיצינו את הקניון התיישבנו בגינה שנמצאת לא רחוק.
התיישבנו שנינו על אחד הספסלים בגינה ובמשך מספר דקות רק הבטנו אחד לשנייה בעיניים.
העיניים שלך אומנם חומות ורגילות למדי, אך ללא ספק הן שידרו אמת וחכמה. והלב שלך… הלב שלך שידר אהבה שרק חיכתה להתפרץ.
התקרבת אליי, ככל שהתקרבת קרוב יותר הלב שלי פעם יותר בחוזקה. הרשיתי לעצמי להניח את ראשי על כתפך וליהנות מהשקט מסביב. אצבעותיך שיחקו בהנאה בשיערי.
״אני אוהבת אותך.״ מלמלתי חלושות שחיוך מתוק פרוס על שפתיי.
״גם אני אוהב אותך.״ השבת ויכולתי לנחש שאתה מחייך.
הרמת את מבטי והבטתי בך המומה. הייתי בטוחה שמלמלתי זאת בלב ולא שמעת אותי.
אתה הבטת בי בחיוכך הכובש אשר חשף את הגומות בצידי פיך.
ידיך ליטפה את פניי ומשב רוח קרירה הכה בפנינו. עצמתי את עיניי והתענגתי על מגע ידיך על פניי אשר היה מלווה במגע עדין של משב הרוח הקרירה.
אט אט פניך נעשו קרובות יותר ויותר אל פניי ושפתינו נפגשו זו עם זו.
באותו רגע לונה פארק שלם התרחש בתוך גופי. הרגשתי בעננים.

חודשיים חלפו מאז אותו יום מאושר. חודשיים שאתה היחיד בלב שלי.
חודשיים שכל יום שעובר מתרכז במחשבות עליך.
חודשיים שאני מתעוררת בבוקר עם שיחת טלפון ממך ונרדמת עם הודעת לילה טוב שלך.
בחיים לא חשבתי שלבי יתאהב כל כך חזק.
שינית אותי.
שינית אותי לטוב ולרע.
אומנם לא חשבתי שאתאהב במישהו כך כך חזק, עד כדי כך שאהיה מוכנה לוותר על האושר ,שלי למענו. אך גם זה קרה.
יחד עם האהבה והשמחה התעוררו להם גם רגשות חדשים- הקנאה והאובססיה. שתי תכונות שבחיים לא חשבתי שאזכה לפגוש.
אבל, אתה…. כן אתה!
הודות לך יותר נכון בגללך! הם חלק ממני עכשיו.
אתה חושב שאני נהנית מזה, לדאוג לך כמו משוגעת?
אתה חושב שכיף לי כשאני יודעת שהאקסית שלך קרובה אליך יותר ממני?
אתה באמת חושב שאני רגועה כשאני יודעת שגם הידידות שלך בתמונה ויודעות כל צעד וצעד בזוגיות שלנו?
אתה חושב שלא שמתי לב שאתה לאט לאט הולך ומתרחק ממני?
אתה באמת חושב שאני לא מרגישה את זה שהאהבה שלך אליי הולכת ופוחתת?
אתה חושב שטוב לי שזה המצב?
שהתרגלת להעביר יום בלעדיי.
שאני כבר לא חלק משמעותי בחיים שלך.
שאתה כבר לא דואג לי כמו פעם ומתעניין בי כמו שהיית תמיד?
אתה… אתה ויתרת עליי. ככה לפחות אני מרגישה ביומיים האחרונים.
ותאמין לי, לא יודעת איך הגענו למצב שמאהבה מטורפת הגענו… ללהעביר יום שלם לבד.
כן, האושר שלך חשוב לי אבל גם האושר שלי חשוב לי לא פחות!
אני לומדת לשחרר אותך למרות שקשה לי.
אני יודעת שאולי זו רק תקופה כזו שאתה עובר שאתה מעדיף להתכנס בתוך עצמך.
אבל אני זקוקה למישהו שיאהב אותי. ושלא יעזוב כשקצת קשה.
אז כן, זה כואב.
אבל כשאוהבים צריך לדעת לשחרר.
אני משחררת אותך שתהיה מאושר.
אני תמיד אמשיך לאהוב אותך ואהיה כאן בשבילך.


תגובות (2)

זה מדהייייייייייייםםם ♥♥♥♥♥ אשמח עם תקראי את הסיפור שלי ♥

16/04/2016 11:21

אמאאא ספיייי גאווה שללל אחותךך!!!
מדהימה זה לא מילה.
אוהבת אותךך רצח וגאה בך יותר מתמיד, על כך שלמדת לשחרר ועל זה שלמדת לאהוב, את עצמך ואת הכלב.
(בסופו של דבר אנחנו אוהבות את הכלב לא?)

16/04/2016 13:14
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך