מה היה קורה אם…..9

09/06/2019 745 צפיות 2 תגובות

סיימנו את הוגרוס לפני שנה והחיסים ביני לבין הארי נראו יחסית טובים אבל לא הצלחנו לשקם את המערכת יחסים בינינו עד הסוף אולי בגלל איך שאני התחלנו לצאת או בגלל מתי התחלנו לצאת והריון ואונס וקרו כול כך הרבה דברים בחייים שלי אני כבר לא יודעת אם כדאי שנמדיך להיות ביחד למרות הדייטים הכושלים עדיין היה לי קשה להיות בסביבת הארי. הוא מזכיר לי דברים שקרו ונראה שגם אני מזיכרה לו. ישנו בסלון ביחד בשתיקה שהסרט התנגן בטלווזיה שהארי התעקש שהיה לנו בבית. ידו חיבקה אותי ואני משעינה את הראש אליו. שפתיו היו רכות שנשקו את צווארי. מעבר למזמזוים כאלה לא התקדמנו הרגשנו שינינו שזה יותר מדי מהר. הארי גר עם רון והרמיוני בבית. הדירה הייתה של הארי. פשוט להרגיש מוכנה עדיין לעבור לגור ביחד. רון והרמיוני נכנסו. "רון די אני לא מוכנה עדיין"אמרה הרמיוני. "אבל" אמר רון. "בבקשה לא"אמרה הרמיוני. והתיישבה לידי על הספה ורון הלך לחדרו בזעם ושמענו אותו טורק את הדלת. הארי עצר את הסרט. "מה קרה"שאלתי. "הוא רוצה להתחתן"אמרה הרמיוני. "מממ מה הבעיה עם זה"שאל הארי. "אני לא אתם שלהחתחתן להביא ילד אני לא רוצה אולי עוד כמה שנים" אמרה הרמיוני. "מיוני את יודעת טוב מאוד שאני וגי'ני מסובכים"אמר הארי. "ועדיין הצלחתם לגרום למערכת יחסים ביניכם לעבוד נכון"אמרה הרמיוני בייאוש. "אחרי שיצאנו לדייטים נוראיים הרמיוני מה שיש ביני לבין הארי לא בטוח שגם לך זה יקרה. את צריכה לדבר עם רון להגיד לו שאת עדיין לא מוכנה ואם את כן מוכנה אבל לא מוכנה איתו אתם צריכים להיפרד"אמרתי. "את צודקת. אני הולכת לישון"אמרה הרמיוני והלכה. "תשארי לישון"שאל הארי. "אפשר"אמרתי. "אני רוצה" אמר הארי. "בסדר"אמרתי . בפעם הראשונה מזה הסכמתי להשאר לישון איתו."יופי"אמר הארי. "אין לי בגדים"אמרתי. הארי גיחך ונתן לי חולצה ישנה שלו. החלפתי חולצה. נכנסתי למיטה. הארי חיבק אותי עד שנרדמנו. "אני אוהב אותך"הוא לחש באוזן שלי לפני שנרדמתי. בבוקר. "ג'יני נשארת לישון פה" שאל רון. "מה"שאלתי בישנוניות. "מה קרה" שאל הארי שגם הוא רק עכשיו התעורר. "תחזרו לישון"אמר רון. "לאן אתה הולך" שאלתי. "לעבודה"אמר רון. "אתה לא הולך גם" שאלתי את הנער שמחבק אותי בישנוניות. "לא אני נשאר איתך"מלמל הארי. רון יצא מהחדר. "ג'יני"אמרה הרמיוני. "מה"מלמלתי. "אני צריכה עזרה"אמרה הרמיוני. "במה" שאלתי. "איך לספר לרון"אמרה הרמיוני. הסתכלתי על הארי שחזר לישון. השתחררתי בעדינות מידיו והלכתי איתה לחדר אחר. "פשוט תגידי לו את האמת"אמרתי. "אוקי רון אני רוצה שנפרד"אמרה הרמיוני. "היה קשה" שאלתי. "מממ לא"אמרה הרמיוני ונאנחה. "את בטוחה בזה"שאלתי "לא אני לא יודעת כבר מה אני רוצה"אמרה הרמיוני. חייכתי חיוך מנחם. "אני חוזרת להארי" אמרתי. חזרתי לחדר. נשכבתי שוב לידו ונרדמתי.


תגובות (2)

תמשיכי!

09/06/2019 14:28
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך