מייגל פרק 3…..

Bloddy bomb 01/07/2019 437 צפיות אין תגובות

מייגל הרפתה את החיבוק מיואבי וראתה מישהו עם מצלמה שעורר את חשדה במקצת, מה פתאום אדם אחד זר לחלוטין בשבילה מחליט על דעת עצמו לרגל אחריה בלי שהיא נתנה את אישורה לכך.
" היי מייגל מה נשמע?" ענר שאל בקול שקט אך חד למדיי.
" טוב בסדר באת לקחת אותי הביתה?" מייגל שאלה ללא חיוך , " וגם את יואבי?" היא הביטה בו בעיניים נוצצות כאילו היא ראתה טלוויזיה בפעם הראשונה בחייה.
" כן, בוודאי בוא יואבי תעלה למושב הקדמי ואחותך תשב מאחורה. אה ושכחתי אל תשכחי את חגורת הבטיחות." ענר הזהיר את מייגל שהיא לא תשכח לחגור את יואבי שכבר טיפס לעבר המושב הקדמי שליד עמדת הנהג.
" אני רוצה שתבוא איתי הביתה כדי שנשחק בצעצועים שלי ביחד." יואבי התחנן אבל לענר לא היה כוח לעלות כדי שיואבי יוכל להראות לו את המשחקים שלו.
" בפעם אחרת יש לנו אורחים בבית ואני מחויב להגיע לסופר בשביל לקנות כמה משקאות שלא יחסר להם שום דבר." ענר ענה בטון מהוסס והוא ליטף קלות את שערו והביט עליו כאילו שהוא היה מרוצה מכל מה שהוא רואה.
מייגל קיבלה הודעה אחת ממספר לא מוכר והביטה בה מוכת תדהמה, ההודעה נכתבה כך : אנחנו בדרך אל הבית שלך ואנחנו נסלח צו הריסה לבית שאת גרה בו עם אמך ואם לא תביאי את הכסף כפי שהבטחת את לא תפסיקי להסתבך בצרות בגלל זה.
ראי הוזהרת!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך