מכונת הזמן – פרק 23

time machine123 16/04/2018 473 צפיות אין תגובות

שובל ותובל התקרבו אל מעיין וחננאל. חננאל הבחין בהם והפסיק לנשק את מעיין בבהלה . הוא התבונן בהן בחרדה.
" אז ככה אתה ממשיך הלאה , רץ לחברה לשעבר של גבריאל דמתי ומנשק אותה? השקרים שלך כבר הרחיקו לכת. לא ידענו שזה הטעם שלך להתעסק עם בנות הזוג לשעבר. רצית כל כך לנקום באביטל על מה? על כך שהיא התנשקה עם גבריאל דמתי פעם אחת וזהו! ככה אתה אוהב אותה? אם לא תדבר עכשיו, נרוץ לאביטל להגיד על השיעורים הפרטיים בנשיקות שאתה נותן למעיין." הוסיפו תובל ושוב ברוגז.
" תקשיבו שנייה בנות , זה נכון מה שראיתן . ויש לכן הרבה מה לכעוס עליי , אבל זה לא שרציתי לנקום באביטל על הנשיקה שלה עם גבריאל . בסדר , אתן צודקות. " ניסה חננאל להסביר את עצמו. אבל תובל ושובל לא האמינו לו בכלל.
" זה בסדר שאתה מנסה להצדיק את עצמך בזמן שראינו במו עינינו את זה שאתה ומעיין התנשקתם? אתה יודע מה? זה מגעיל בעיניי שאתה מנסה להחזיר לאביטל על הנשיקה שלה עם גבריאל. אבל עוד יותר מגעיל לראות , שאתה מתנהג בילדותיות. " אמרו תובל ושובל בקול אחד והלכו משם.
" אני ילד בעיניכן? אם אני כזה ילד , תבטיחו לי שלא תספרו שום דבר לאביטל." הוסיף חננאל בהרהור.
" לא מבטיחות שום דבר, אם נספר או לא , זה עניין של זמן. כבר סיימת את הקשר עם אביטל , זה מצדיק את רצונך לנקום בה?" הוסיפה שובל בעצבנות.
" זה היה פשוט וואו !" הוסיפה אביטל בהתלהבות.
" אביטל , יש לי הצעה בשבילך! את בטוח תאהבי. תשמעי , מה דעתך שנצא יחד לפריז? את ואני לנופש , רחוקים מכולם?" הכריז גבריאל בחגיגיות.
" רגע , תן לי לחשוב על זה כמה ימים ואז אני אחזיר לך תשובה , טוב?" הוסיפה אביטל בבלבול.
" בסדר, איך שאת בוחרת. חסר לך אם תגידי לא. כי אני מתכנן לך משהו.." אמר גבריאל וחייך אליה.
" מה אתה מתכנן? נו כבר , סיקרנת אותי." התעודדה אביטל לבסוף.
" טוב , הכנעת אותי. איך את מדמיינת את הפעם הראשונה שלי ושלך ביחד? את רוצה משהו מיוחד?" שאל אותה בסקרנות והביט בה.
" ובכן , לפעם הראשונה שלי איתך, אני רוצה שתשיר לי שיר .. שיר בספרדית." אמרה אביטל והביטה בו ממושכות.
גבריאל לקח את הגיטרה מן הכיסא והתחיל לנגן משהו.
אביטל הביטה בו מהופנטת מן השירה שלו. היא הייתה מוקסמת מהנגינה שלו וממנו.
אביטל לא הפסיקה לחייך אליו. הוא שר לה והתבונן בה.
אביטל הרגישה לרגע כמו בחלום. הוא היה יפה כמעט כמו מלאך. כשהיא התבוננה על גבריאל , היה לה נדמה שהוא נפל מגן עדן.
וואו , אתה מנגן ממש מושלם , רצתה אביטל להגיד אבל התביישה להגיד את מה שהיא חשבה עליו בקול.
" וואו , זה היה כמו חלום . ואתה. אתה… היית נראה כמו מלאך ששר .. על אהבה." אמרה אביטל בחיוך נבוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך