מכונת הזמן -פרק 50

time machine123 15/05/2018 475 צפיות אין תגובות

תובל ושובל ניסו למצוא פתרונות כדי לעודד את אביטל.

לתובל עלה רעיון במוחה , היא חשבה על לדבר מי היה האחראי האמיתי להירצחו של גבריאל דמתי.

" יש לי רעיון! אולי נדבר על גבריאל דמתי. מי באמת היה אחראי למותו. נראה לי שמרגריטה ירתה בו , זה מה שאני זוכרת כשראיתי את הסרט. לפי דעתי , זה מה שראיתי. היא ירתה בגבריאל דמתי. אם כן, אז זה יכול להיות פאר?" חשבה תובל בקול.

" לא פאר, זה לא יכול להיות. הוא החבר הכי טוב של גבריאל. נראה לך שהוא היה יורה בו באמת? זאת מרגריטה על בטוח." הוסיפה שובל בביטחון.

" מרגריטה שנאה את גבריאל מסיבה משונה ולא ברורה. יש לה את כל הסיבות לירות בגבריאל ולנסות לפגוע בו ביום החתונה שלו עם מעיין. ביום האחרון לפני שהוא נעלם . לפני שכולם הגדירו אותו כ"מת". למעשה ביום החתונה שלו עם מעיין הוא נמצא מת בדירה שלו." אמרה אביטל בעצב.

" אז לא הבנתי מי האשם , אתן מוכנות להסביר מה אנחנו עושות פה , אם לא לברר את הסיבה שהוא נרצח. בשביל אנחנו פה?" שאלה תובל בעצבנות.

" בשביל להמשיך לברר למה הוא מת, ואנחנו לא נעזוב את שנת 1991 עד שנברר באמת מי ירה בגבריאל דמתי." קראה אביטל בנחישות.

" טוב , לי יש ניחוש פרוע. זאת מרגריטה , זה כזה ברור לי שזאת היא. אני לא יכולה לחשוב על מישהי יותר ערמומית ממנה. נו , אתן לא יודעות מה זה אומר?" אמרה תובל מחויכת.

אביטל ושובל החליפו מבטים.

" זה אומר שהיא ניסתה לירות בגבריאל." קראה תובל בקול מופתע.

" מרגריטה זה כן נשמע הגיוני , כי היא רצתה את הכסף של גבריאל בשבילה , לכן בערב החתונה שלו ושל מעיין , היא ירתה בו ואז כולם לא יודעים מה קרה איתו באמת , הוא נמחק לגמרי . כולם היו המומים מהיעלמותו המוזרה של גבריאל דמתי , לא הבינו איך הוא היה יכול להיעלם ככה!" מלמלה אביטל בהרהור.

" אז איך בדיוק הוא נעלם? הרי בסוף גבריאל אמור להתחתן עם מעיין, זה מה שאמור לקרות . אנחנו פשוט לא שייכות לעשור הזה, אנחנו שייכות לשנת 2017. שנות התשעים פשוט מזעזעות לגמרי. תביני אביטל , שאת פשוט לא צריכה להיות כאן, גבריאל יתחתן עם מעיין וביום החתונה שלו הוא אמור למות. באמת אביטלי , את השקעת כל כך הרבה מאמץ כדי לגלות למה הוא מת. עכשיו כל מה שנשאר לך לעשות זה לבוא איתנו בחזרה לשנת 2017 ולהגיד יפה שלום לשנות התשעים " אמרה תובל דרך נזיפה.

" סליחה בנות , אבל מכונת הזמן כבר איננה קיימת. אנחנו תקועות פה לעוד המון זמן." הודיעה אביטל בדרמטיות.

פניה של תובל האדימו. היא לא האמינה למה שהיא שומעת. זה נכון שמכונת הזמן לא קיימת?

" אני לא מאמינה! זה אומר שאני תקועה ביחד איתכן?" קראה בלחץ.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך