משרתת לתמיד – פרק 1

time machine123 11/01/2018 784 צפיות אין תגובות

היא זכרה שהיא עמדה בפתח הבית , היא שלחה יד קמוצה כדי לדפוק על הדלת. בקושי שמעו אותה מבפנים.
היו לה עיניים כחולות עמוקות ויפות, בפעם הראשונה שהיא פגשה במסימליאנו בפעם הראשונה , היא הרגישה שנשימתה נעצרה.
מאז הפעם הראשונה עברו מיים רבים בנהר , והיא כבר צברה ניסיון רב עד כדי שהיא נעשתה מומחית.
היא עבדה כבר אצל משפחת רוסמן כבר ארבע שנים וחצי, ועדין בליבה היא לא רצתה לשכוח את מסימיליאנו.
משפחת רוסמן עלתה לפני יותר משש שנים לארץ מאיטליה. אחיותיו של מסימיליאנו הבחינו שאביטל מרגישה אליו רגשות. הן ניצלו את המצב כדי לגרום לה לקבוע אותו פגישה.
אביטל הביישנית לא ידעה אם להגיד כן או לא. היא מאוד התלבטה מה לעשות לבסוף.
" מה אני אלך איתו לפגישה? אבל אין לי מה ללבוש.." הוסיפה אביטל במבוכה ולא היה נעים לה לבקש מהם בגדים.
" אני אלווה לך את הבגדים שלי!" התנדבה מישל מרצונה לתת לה ללבוש את השמלה השחורה החלקה שהיא לבשה לבת מצווה שלה.
" את בטוחה שאני אכנס לתוך שמלת הבת מצווה שלך?" שאלה אביטל בביישנות.
היא הביטה בבגדי המשרתת שהיו עליה והתמלאה בגועל ממראה שלה.
" טוב , אני אלבש את זה!" הוסיפה אביטל בהחלטה של הרגע האחרון.
מישל ונופר חייכו זו לזו ברשעות ומחאו כפיים כי המשימה שלהן סוף סוף תושלם.
אז זה היה הפרק הראשון של " משרתת לתמיד." איך תיראה הפגישה שלה עם מסימליאנו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך