נתי ושירן-פרק 1

time machine123 12/09/2018 609 צפיות אין תגובות

נתי היה יליד חיפה והוא אהב כל חייו לבלות במועדון והיה איש מסיבות לילה אמיתי של ממש.

הוא הכיר את שירן כשהוא היה בן עשרים ומאז הם היו ביחד. שירן הפכה להיות בת זוגו של נתי והיא הייתה מאורסת לו.

שירן וחברותיה היו גם הולכות למסיבות יום שישי בערב.

שירן הייתה ילידת חיפה ואהבה ללכת לים בכל יום.

היא אהבה את נתי יותר מעצמה . היא לא ידעה לדמיין את חייה בלעדיו.

שירן שכבה על המיטה וצפתה בטלוויזיה.

נתי התיישב על הכורסא והביט עליה וחייך.

היום הוא הולך להציע לה נישואים ואז תהיה הפתעה מאוד מרגשת.

נתי החביא בתוך המגירה קופסה כחולה וחיכה לשעת כושר כדי להתחיל לפעול.

" שירן , היום אני הולך לקחת אותך למקום מאוד מיוחד. עדיף שאני לא אגלה לך . שזה יישאר הפתעה." אמר נתי בטון מסתורי וחיכה איך שירן תגיב.

" איזו הפתעה? אני ממש רוצה לדעת מה אתה מכין בשבילי." קראה שירן בחיוך סקרני.

" את לא תדעי. עדיף שתחכי עד הערב. זו הפתעה טובה . עוד תופתעי לטובה. " אמר נתי בלי חיוך.

שירן רק משכה בכתפה בביישנות וחייכה חיוך נבוך.

" אם זו הפתעה טובה , אז אני אחכה בסבלנות עד הערב." אמרה שירן לבסוף.

נתי לא אמר יותר כלום ושתק.

שירן נשארה לשכב כמה שעות אחדות במיטה עד שחברותיה נועה , רביד , אלין , הינומה , נעמה ועוד חברות טובות שלה עתידות להביא אותה למקום שבו נתי מתכנן להציע לה נישואים בהפתעה אל מול כיפת השמיים.

שירן רק יכלה לקוות שבאמת מדוברה בהפתעה טובה כפי שנתי אמר לה.

בחמש היא קמה ממיטתה כדי לבחור בגדים מהארון היוקרתי שלה.

היא בחרה ללבוש את השמלת מעצבים שהיא קינתה מחנות עודפים בתל אביב.

בעודה עומדת ליד המראה ומנסה להחליט מה היא תלבש כשהיא תיפגש עם נתי.

היא החליטה שהיא תלבש את שמלת המעצבים וזהו.

פעמון הדלת צלצל וכבר חברותיה עמדו על סף הדלת, ספק צוחקות ספק מתלבטות האם לפרוץ בבכי מרוב התרגשות.

" שלום." אמרה נועה וחייכה. שירן לא ידעה את נפשה מרוב שהיא התרגשה.

" שלום! כבר הגעתן? איזה יופי. אתן מוזמנות להיכנס ולהרגיש בנוח.

אל תתביישו!" קראה שירן בביטחון.

" מה זה? שירני , את נראית פיצוץ חבל על הזמן.. והשיער מאוד מהמם. בואי , אנחנו כבר צריכות לצאת . נתי מחכה על החוף עם החברים שלו.

את מוכנה לצאת או לא?" אמרה מוריה וחייכה בהתרגשות.

" כן , בטח. בואו נלך. מעניין מה נתי מתכנן שם. אני כבר חסרת סבלנות.

אני רוצה לדעת מה הוא מתכנן …." אמרה שירן בהרהור והיא שקעה במחשבותיה.

שירן הרגישה שסבלנותה עומדת להתפקע. הנסיעה ארכה כשעה וחצי. היא הופתעה לראות שם על החוף, את אחיותיה , את ההורים שלה , את הדודים שלה ואת כל המשפחה שלה בעצם הגיעה.

היא לא ידעה האם לבכות או לצחוק מאושר.

היא ראתה את ההורים של נתי , את אחיו ואחיותיו. את הדודים והדודות שלו, סבא וסבתא שלהם ואת כל המשפחה המורחבת שלו. ובין כל האנשים נתי פילס את דרכו לעברה וחייך רק אליה.

שירן התחילה לפרוץ בבכי מרוב התרגשות.

" וואו!" קראה שירן בחיוך נרגש ודמעה אחת זלגה , בודדה על לחייה הוורודות.

הוא הוציא מתוך הכיס את הקופסה הכחולה שהחביא בתוך המגירה כדי ששירן לא תגלה את ההפתעה על נקלה.

הוא כרע על ברכיו וחייך לעבר שירן. בשבילו זאת הייתה הגשמת חלום .

" שירן , האם את מוכנה להתחתן איתי?" שאל נתי בהתרגשות ולא הפסיק להתבונן עליה.

שירן לרגע הביטה בו בבלבול ולא ידעה איך להשיב על השאלה המוזרה והפתאומית של נתי .

חברותיה רמזו לה שעליה לענות באופן מיידי.

" אם אני רוצה להתחתן איתך? כן , בטח שאני רוצה. כן!!" קראה שירן בחיוך של ניצחון.

נתי התקרב אליה ושם לה את הטבעת על האצבע ואז נישק אותה נשיקה ארוכה.

" לחיי הכלה והחתן! לחיי הכלה והחתן!!" אמרה מוריה נרגשת וגררה את שירן המופתעת לריקוד אהבה סוחף ומרגש.

" איזו הפתעה! לא דמיינתי את זה ככה. נתי , בחיים לא הרגשתי כל כך מאושרת באמת.

עכשיו אני יכולה לישון בלילה בשקט, תודה לך שאתה איתי , תמיד.

לא אמרתי לך את זה עדיין אבל אני אוהבת אותך כל כך.

שאתה תצטרך לשמוע את זה כל הזמן מהרגע שאנחנו נהיה נשואים.

אני כבר מדמיינת איך החתונה שלנו תיראה." אמרה שירן באושר ונתנה לנתי נשיקה קטנה על השפתיים.

" אני גם אוהב אותך , שירני, ואני שמח שהכרתי אותך . אני מודה כל יום לאל שהוא נתן לי אותך. המתנה הכי טובה שקיבלתי זה את. ואני לא יודע איך נחלוק את האושר העילאי שאנחנו חוגגים היום.

את כבר תשמעי כל יום ממני שאני אוהב אותך ואני מבטיח שאני לא אאכזב אותך אף פעם.

אני , נתי נאמן , מבטיח שלא אתאהב באף אחת אחרת מלבדך , יקירתי . אהובתי . האישה של החיים שלי ואהבת חיי.

עכשיו אני יכול להיות איתך יותר מאי פעם.

את המתנה המושלמת שקיבלתי ליום הולדתי העשרים.

בואי נלך הביתה , לפני שיהיה מאוחר מדיי." אמר נתי וחייך אליה.

שירן ונתי חזרו הביתה בסביבות אחת בלילה.

זאת הייתה הפעם הראשונה ששירן בכתה מרוב התרגשות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך