נתי ושירן-פרק 4

time machine123 16/09/2018 496 צפיות אין תגובות

שירן ישבה בחדרה לבדה בלילה ולא הפסיקה לבכות בגלל נתי.

זה הלילה הראשון שהיא הבינה שהיא לעולם לא תחזור לבטוח בנתי.

היא לא הייתה מסוגלת להאמין שהוא היה מסוגל להתנשק עם מישהי אחרת.

ועדיין , היא הייתה חייבת להודות שלמרות שהוא בגד בה. שירן אהבה כל כך את נתי ולא ידעה מה לעשות עם עצמה מרוב ייאוש.

מוריה כבר לא ידעה אם היא יכולה להמשיך עם השקט הזה.

היא חייבת להגיד לה את האמת על שהיא יודעת על הנשיקה של נתי מהמועדון.

אך היא לא ידעה איך בדיוק היא תספר.

" מה אעשה עם החתונה , בנות? כל כך התלהבתי מההפתעה שנתי עשה לי.

עכשיו נותרו רק הזיכרונות, הרגעים יפים שהיו לי ממנו , מנתי.

אני זוכרת את הנשיקה הראשונה עם נתי.

אני כל כך הרגשתי בעננים , שלא האמנתי שקיים אושר שכזה. הייתי בטוחה שאני מדמיינת." אמרה שירן ולא האמינה שהקשר של נתי נגמר.

לפתע הטלפון שלה צלצל ושירן סימנה למוריה ללכת לענות במידה וזה יהיה נתי. שתגיד לו שהיא לא מוכנה לענות לו.

" שירן? הלו? זה נתי? נוכל לדבר בבקשה, אני מתחנן אל תבטלי את החתונה. הלו , שירן? למה את לא עונה לי?" קרא נתי באכזבה כשגילה שמי שדיברה איתו בעצם זאת מוריה ולא שירן כפי שרצה לחשוב בהתחלה.

" תביאי לי אותו , אני אדבר איתו בסוף. " אמרה שירן לבסוף. מוריה שבחנה את פניה בדאגה , ראתה שאין לה ברירה והיא נתנה לה לדבר.

" שירן , טוב שענית לי עכשיו. כמה טוב לשמוע את קולך שוב. תקשיבי , אני לא יכול לשכוח מהחתונה. אני יודע שבגדתי אותך אולי, אבל בוא נעשה דבר כזה : בואי נתחתן בכל זאת , אסור לנו לבטל את החתונה בגלל שטות.

את מבינה מה שאני אומר לך?" התעקש נתי , הוא רצה להציל את הקשר שלו עם שירן.

" אני מבינה , נתי. אבל אז אני נזכרת שאתה התנשקת עם מישהי אחרת. איך אני אוכל לבטוח בך אם עוד פעם אני אתפוס אותך מנשק מישהי אחרת.

אני לא מאמינה שאחרי כל מה שקרה בינינו, אתה עשית את מה שעשית.

אתה מבין שאחרי שראיתי אותך במסיבה , חשבתי שבאמת אין שום סיכוי שאני אחזור לבטוח בך בשנית.

אני די מתלבטת , אם אני רוצה לבטל את החתונה שלי איתך." אמרה שירן בקול שבור.

" אל תאמיני לו , שירני. הוא סתם אומר את זה כדי שבסוף את לא תפגעי בגאווה העצמית שלו. הוא בגד בך ואין לו שום סיכוי שתסלחי לו שוב ושוב. " ניסתה מוריה לשכנע את שירן שלא תסלח כל כך מהר לנתי.

" נו , שירני , את תתני לי שוב הזדמנות אחרי שעשיתי את טעות חיי. האם את תסלחי לי? אני עוד אוהב אותך , ואין לי שום דבר עם הנערה הזאת , הנטלי הזאת חצופה אם היא חשבה אי פעם שהיא תוכל להפריד בינינו. עכשיו לשאלה הבאה: האם את סולחת לי?" שאל נתי , הפעם בקול מלא ביטחון.

שירן לא ידעה מה לענות לנתי , מצד אחד , היא כל כך אהבה אותו.

מצד שני , היא לא ידעה אם היא תוכל להחזיר את האמון שנפגע.

" טוב , אני סולחת לך . אבל להבא אני לא אהיה כל כך סלחנית כלפי השקרים שלך. תדע לך , שכבר חשבתי לבטל את החתונה. " קראה שירן בחיוב.

נתי לא ידע את נפשו מרוב אושר.

" תודה . תודה רבה שנתת לי עוד הזדמנות. אני מבטיח לא לאכזב אותך שוב." הבטיח נתי .

" אני מאוד מקווה שלא תאכזב אותי, כי אתה יודע איך אני שונאת שמשקרים לי. הפעם הזאת , ניצלת באמת.

אבל בפעם הבאה , אני לא יודעת מה אני אעשה אם תבגוד בי שוב!" קראה שירן בתוקף.

" נתראה מחר? אני אוהב אותך. לילה טוב , חיים שלי." אמר נתי ושמע ששירן צחקה ברקע.

" לילה טוב , גם לך! חיים שלי אתה! ואל תשכח את מה שדיברנו , כן?" קראה שירן בהתרגשות.

ברגע שהשיחה הסתיימה , מוריה נצלה את זה כדי להתנפל על שירן על כך שהיא סלחה לו , ועוד על נשיקה.

" אני בהלם ממך , איך את כל כך בטוחה שהוא לא יבגוד בך שוב? שירן , אני החברה הכי טובה שלך . אבל אני לא מבינה למה את סולחת לו כל כך מהר. מה , קשה לך להבין שהבן אדם בגד בך.

נתי התנשק עם מישהי אחרת. תסלחי לי אם אני מכאיבה לך , זאת האמת.

אבל אם את באמת אוהבת אותו , אז שיהיה לך במזל טוב , אחותי!" אמרה מוריה בכנות.

" תודה . מוריה. ירדה לי אבן מהלב. את קולטת שכמעט ביטלתי את החתונה, אבל קיבלתי החלטה נכונה והיא למרות כל מה שקרה ביני לבין נתי , אני מתחתנת איתו בסוף." קראה שירן באושר.

" שירני , את חשובה לי מאוד. לא הייתי רוצה לראות אותך יוצאת הנפגעת מכל זה.

את בטוחה במה שאת עושה , שירן? אני רק רוצה שתהיי מאושרת באמת.

אני אומרת את זה לא משום שאני החברה הכי טובה. אלא בגלל שאני דואגת לך.

אני לא רוצה שאת תהיי עצובה. נתי עשה טעות שהיא בעייני בלתי נסלחת והיא לנשק מישהי אחרת.

ואת סולחת לו בקלות ראש?" שאלה נועה , שהיה מודאגת בגלל ששירן הייתה תמימה והאמינה שנתי לא יבגוד בה עוד הפעם.

נועה לא הייתה סולחת לעצמה אם שירן הייתה נפגעת מנתי.

היא חשבה שהיא הייתה צריכה לבטל את החתונה.

" לדעתך לא הייתי צריכה לסלוח לנתי? מה לדעתך הייתי צריכה לעשות? אני כל כך אוהבת אותו , עד שאני שוכחת את הפרט הקטן הזה , שהוא בגד בי.

נתי הוא לא בן אדם רע , אבל לפעמים הכי טוב זה לפקוח עיניים.

אני בסך הכול רוצה להיות מאושרת איתו. הוא אהבת חיי ואני לא אוותר עליו.

אני הולכת להיות כלה בפעם הראשונה בחיי , ואת לא תהיי שם כדי לשמוח בשמחתי?" שאלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך