נתי ושירן-פרק 6

time machine123 16/09/2018 470 צפיות אין תגובות

יום החתונה של נתי ושירן לא איחר מלהגיע.

שירן התרגשה עד השמיים מכך שעוד כמה שעות היא תעמוד מתחת לחופה ונתי יקדש אותה וישבור את הכוס .

היא התעוררה בשעה שש וחצי בבוקר והבחינה שהוריה עדיין קישטו את המכונית שלה בבלונים ובסרטים צבעוניים. היא ידעה שהיא הולכת להגשים חלום ישן שלה שכבר חששה שהוא לא יתגשם לעולם.

היום זה היום הכי מאושר בחיים שלה.

מהבוקר רק הבטן שלה מתהפכת על פיה מרוב התרגשות.

נתי גם נסע כדי להביא את החליפה החדשה שהוא ילבש בערב החתונה.

הוא היה מאוד לחוץ כי הזמן שלו היה קצוב .

" אימא , אני מרגישה פתאום את הלחץ, זה טירוף. את קולטת שבעוד כמה שעות זה קורה? אני הולכת להתחתן עם נתי , אהבת חיי. אני לא יודעת מה אעשה עם עצמי , תמיד חלמתי שאני לובשת לבן ומיוחד. חשבתי שחתונה מעולם לא יקרה. כי זה ממש לא קל להתחתן עם מישהו שאת לא מכירה ושאת צריכה לדעת להתרגל אליו.

תזכרי שזה לא פשוט להיות נשואה. אני שמחה שאני סוף סוף מתחתנת.

ועוד עם הבן אדם הנכון , כי נתי הוא מציאה ואני לא יכולה לוותר עליו.

מה את אומרת , אימא? אני היום מתחתנת." אמרה שירן בהתרגשות .

הדמעות עלו בעינייה .

" אני מאוד מאושרת בשבילך , נשמה יפה שלי. אני מאחלת לך מזל טוב וגם לנתי. אני מקווה שאת תהיי באמת מאושרת איתו , ואני לא מאמינה שאני אראה אותך כלה. מזל טוב , ילדה שלי." אמרה אימה בחום.

שירן מאוד התרגשה וכבר רצתה לראות איך נראית המכונית המקושטת שחנתה מחוץ לבית.

" אימא , תודה רבה . תודה רבה על כל השנים מה שעשית בשבילי, היית אימא מדהימה שאין בעולם הזה עוד.

תמסרי גם לאבא שאין כמוהו בעולם , אני אוהבת אתכם. אתם החיים שלי." אמרה שירן בטון מתרגש וניגשה לחבק את אימא שלה.

" גם אני אוהבת אותך , נשמה יפה שלי. " אמרה לידיה , אמה של שירן.

בוריס , אביה של שירן הגיע וממש התרגש כאשר ראה שביתו שירן מדדה את שמלת הכלה של החתונה.

" וואו , את ממש יפהפייה. כשאני רואה אותך לבושה בשמלת כלה , אני נזכר באימא שלך איך שהיא הייתה לבושה בשמלת הכלה היפה שלה.

והיום בערב את הולכת להתחתן עם נתי, הבחור הכי טוב שהכרתי בעולם.

שהלוואי ותהיו זוג נפלא ומדהים . אני מאוד מתרגש בשבילך , אהובתי. איך את? את מתרגשת לקראת החתונה שלך עם נתי?" שאל בוריס בסקרנות.

" כן , מאוד. אני ממש מחכה בקוצר רוח לחתונה. הלוואי והשעות יעברו כל כך מהר שאני רוצה לראות את נתי. אני ממש מתגעגעת אליו עכשיו." אמרה שירן והיא לא הפסיקה לחשוב על נתי.

כששירן הלכה להוריד את שמלת הכלה , הדפיקות בדלת לא הפסיקו . לידיה הלכה לפתוח את הדלת וחברותיה של שירן הופיעו על הסף, מחויכות ומאושרות.

" נו , איך הכלה הנרגשת , מעכלת שעוד כמה שעות היא מתחתנת? וואו , מאמי איך את יפה! באנו ללוות אותך ביום הכי חשוב בחייך. שירני , את נראית ממש פצצה. אני עדיין בהלם. מעכלת , עוד כמה שעות את מתחתנת." קראה מוריה בהתרגשות.

נתי הלך מרוב הסקרנות לומר לנטלי שהוא עומד להתחתן עם אהבת חייו , שירן ולכן זאת הסיבה שהם לא יכולים להיות ביחד.

נטלי לא האמינה למשמע אוזניה. שביום החתונה שלו , הוא יבוא לבקר אותה בבית שלה.

נטלי הופתעה לראות אותו מגיע אליה.

היא לא ציפתה לזה כל כך.

" נטלי?" אמר נתי בחיוך עצוב. נטלי הביטה בו במבט בוחן ולא הפסיקה לחייך אליו.

" נתי , טוב שבאת. אנחנו חייבים לדבר על " יחסנו לאן!" " אמרה נטלי ביובש.

" אני לא יכול להיות איתך , אני עומד להתחתן עם שירן! את מבינה את זה?!! די עמדתי לבטל את החתונה עם החברה שלי ועכשיו אני לא רוצה לוותר עליה.

נטלי , כדי שנוותר על מה שקרה ונשכח בכלל מכל הפנטזיה הבלתי מובנית הזאת." אמר נתי במבוכה ולא ידע מה לומר עוד לנטלי.

" אבל אני אוהבת אותך , עוד לא מאוחר בשבילנו , תגיד לי שאתה לא מוותר עליי!" אמרה נטלי , היא התקרבה אליו ונישקה אותו באריכות.

נתי לא יכול היה להתאפק וזרם איתה.

הוא לא ידע מה לעשות עם שירן. הוא אהב את נטלי אבל אסור לו לבגוד בשירן . הוא עומד להתחתן איתה היום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך