mrs.Kolvina.Mikealson
ספר זה מציג קטעים של אהבה, פריקות ובין היתר. הרבה דרכים יש לאהבה, רק אחת מהן היא הטובה ביותר עבורך, יש הרבה דרכים נסתרות לאהבה, רק אחת מהן היא זו שתועיל לך, יש הרבה סודות לאהבה, חלקם עדיפים כסוד, וחלקם פשוט לא עדיפים כסוד.

סודות של אהבה: חלק 1- אני מעזה

mrs.Kolvina.Mikealson 07/07/2019 527 צפיות תגובה אחת
ספר זה מציג קטעים של אהבה, פריקות ובין היתר. הרבה דרכים יש לאהבה, רק אחת מהן היא הטובה ביותר עבורך, יש הרבה דרכים נסתרות לאהבה, רק אחת מהן היא זו שתועיל לך, יש הרבה סודות לאהבה, חלקם עדיפים כסוד, וחלקם פשוט לא עדיפים כסוד.

אני מעזה לאהוב אותך בשקט, בלילה כשכולם ישנים אני מעזה לשלוף את התמונה היחידה שלנו ביחד בה אנו נראים מאושרים זה לצד זה (זוכר מאז הטיול האחרון שלנו?).

ברגעים של שקט אני מעזה לדמיין חיים שלמים לצידך, אין יום שעובר עליי בלי מחשבות עליך, אין לילה שבו אינני מתעוררת באמצע הלילה מרוב שהראש שלי מפוצץ במחשבות עליך,

ומה אתה עושה? האם אתה יושן? האם אתה גם חושב עליי כמו שאני חושבת עליך?

על מי אני עובדת?!

גם בלילה אני בכלל לא ישנה מרוב המחשבות שמפוצצות ומהדהדות בראשי…

עברנו הרבה ביחד, עברנו מספיק אך אתה זה שבחר לעזוב, לא אני, וזה הפאק שבי;

אתה ממשיך הלאה, מזיין בנות על ימין ושמאל, שותה ומשתכר כאילו אין מחר משתגע בכביש מהיר עם הרכב החדש שקנית לך לא מזמן…

ואני?

אני מחכה להודעה ממך או לטיפת התייחסות ממך כמו איזה מטומטמת בלי עמוד שדרה,

אני המפגרת שעוד אוהבת אותך,

אני המטומטמת שעוד לא הפסיקה להילחם עבורך,

אני זאת שמעזה לאהוב ולחכות לך בשקט.

אני מחכה ליום שתקבל שכל ותבין עד כמה אני באמת אוהבת אותך, כנראה…כנראה שאתה לא האחד שלי אבל עדיין יש בי את התקווה הבת זונה הזאת שאתה פאקינג האחד שלי.

תמשיך,תמשיך לסגור את עיניך ולא לפקוח אותן, תמשיך לרדוף אחרי בחורות אחרות, בסופה של תקופה אחרי שאתה זורק כל אחת מהן אתה תמיד חוזר אליי וממתין בפתח ביתי בכדי שאפתח לך את הדלת.

בסופו של דבר-יגיע מישהו יותר טוב ממך ויאהב אותי באמת ולא ירצה לעזוב אותי לטובת המועדונים, האלכוהול והמרוצים החסרי תקדים האלה בכביש מהיר…

ואילו אני,

כבר לא אחכה לך ולא אפתח לך את הדלת של ביתי כשתתחרט, ותבין…כי זה יהיה מאוחר מדי עבורך, אני המשכתי הלאה בחיי, התקדמתי,התפתחתי.

האם זה יהיה שקר שאאחל לך את הטוב ביותר בסופו של דבר? רק כי זה מגיע לכל אדם.

אני מאחלת לך בהצלחה עם הקארמה ועם מה שהיא תביא עימה.

-אני מעיזה!-


תגובות (1)

מרגיש כאילו את מספרת סיפור אישי שלך. אפשר ממש להבין איך הדמות מרגישה כלפי בן הזוג שנפרד ממנה!

08/07/2019 22:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך