הסטוץ שלך כואב לי .. אבל האהבה שלך יותר

14/07/2018 624 צפיות תגובה אחת

בשעה 00:36 בדיוק נכנסנו למורפיום, ליין רגיל של חמישי.. בעודי מפלס את דרכי בין עשרות אנשים שכבר הפילו כמה ראשים אני מצליח להגיע לבר כדי להתחיל את הערב.
אני מסמן לברמנית בתנועות מוגזמות עם היד כדי שתיגש ותוך כדי מבטי נתפס על איזה בחורה שמסביבה כמה גברים שלא קולטים רמזים ואני נזכר בך..
אני חושב עלייך בסיטואציה הזאת באיזה מועדון מוקפת במליון גברים שעוקבים אחריך במבטי טרף.
אחד קורץ לך קריצה, מנסה לעשות לך עיניים .. השני מחייך אליך ואת מחייכת בביישנות.. השלישי מנסה לפתח שיחה כדי שבסופה אולי יצליח להזרים אותך לבדוק כמה קפיצים יש במזרן שלו.
אני חושב עלייך בין כל הסטוצים האלה, זורמת איתו… ועוד קצת עם ההוא . וזה כאב.
ואז מתפתחת בראשי סיטואציה נוספת, דומה .. אך קצת שונה
את באותו מועדון, עדיין מוקפת בכל הגברים החרמנים האלה .
ההוא עדיין מנס לקרוץ כמו אוטיסט .. וההוא מחייך אך את עושה עצמך כאילו לא ראית.. ההוא גם עדיין מנסה לפתח מיטה על קפיצים ורק מת שתקפצי לו .. אבל את.. את הולכת לשירותים כדי להתנתק מכל הרעש מוציאה את הפלאפון מהתיק ומסמסת להוא שמחכה לך בבית שאת מתגעגעת ומתחרטת שהלכת עם החברות שהצליחו להזרים אותך למסיבה.. שאת ממש עוד מעט חוזרת אליו הביתה לחבק אותו כל הלילה.
וזה…. זה כאב הרבה יותר.


תגובות (1)

מקסים! מרגש. עצוב. אהבתי ממש. הלוואי ומישהו היה חושב עלי ככה.

16/07/2018 18:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך