סימן שצריך ללכת

Sodybeyoter 19/03/2021 612 צפיות אין תגובות

את האמת?
וואלה לא מבין למה את ככה.
הרי אני גיליתי אותך בתוך הר הזבל שגדלת בתוכו, הרי אני הוצאתי אותך עם פינצטה מתוך החרא של המשפחה שלך והרי אם לא אני, את עד היום גרה אצל ההורים שלך וסובלת מהם. את מקשיבה לי בכלל?
את כל החיים שלך היית מבזבזת שם, אני הצלתי אותך. את רצה לאמא שלך לבכות על כל סטירה שאת מקבלת? מה היא תעזור לך? הרי כשאבא שלך היה מרביץ לך היא לא עזרה לך, והוא היה משתמש בחגורה. חוץ מזה הגיע לך לקבל הרבה יותר מסטירה, תגידי תודה שזה רק זה. לפחות אני השתמשתי רק בידיים. ממה את מפחדת? ממני? אני לא אפגע בך, אני אוהב אותך זוכרת?
אני מת עלייך, כמו שאף אחד לא אהב אותך בחיים. זוכרת את הדייט הראשון שלנו? איזה מסעדה יוקרתית, איך השקעתי בך מהרגע הראשון ולא נתתי לך לשלם שקל. אספתי אותך מהבית, שילמתי לבד את החשבון במסעדה, לקחתי אותך לטייל קצת לאורך החוף, החזרתי אותך הביתה. את יודעת, יש בחורות שהיו מתחננות שהגבר שלהן ישקיע בהן ככה. איך הייתי רומנטי, כבר אז אמרתי לך שאני ואת זה עד המוות. חוץ מזה, מה את עושה סצנה? כולה רציתי שתמצצי לי, זה לא שלא עשית את זה אף פעם. תאמיני לי, לא מגיע לך כל כך טוב כמוני.
אני זוכר שאחרי שעברנו לגור ביחד באת אלי איזה ערב ואמרת שאת רוצה לצאת לעבוד במשהו, קופאית או מזכירה באיזה משרד, רצית להרוויח כסף בשביל שתוכלי לצאת ללימודים. איך צחקתי באותו ערב, האישה שלי תצא לעבוד? תצא ללמוד? הרי יש לך משפחה, עוד מעט תצטרכי לגדל ילדים. מה פתאום שתברחי ככה מהבית? ומי יטפל בהם? מי יכין אוכל וינקה את הבית? אני מרוויח מספיק בעבודה שלי, את לא צריכה להתאמץ ככה בחוץ. אני דואג לך להכל.
כמה אני אוהב אותך, תאמיני לי… זכית בי, תשמעי מה אני אומר לך. אף אחד לא יאהב אותך כמוני, אף אחד. מה את צריכה לצאת עם חברות עכשיו? לאן תלכי? ומאיפה אני יודע את מי תפגשי שם? תראי לי את הפלאפון שלך, אני רוצה לראות איזה עלק קבוצה פתחתן לקראת הערב בנות שלך. אני בן זונה אם את נפגשת שם עם מישהו, זה הסוף שלך, שומעת? אני אגמור אותך, אהבה שלי.
ומה הסיפור הזה שאת רוצה כסף? בשביל מה? מה את רוצה לקנות? מה חסר לך? הכסף אצלי, אני מרוויח אותו ואני גם קובע על מה הוא יוצא. אני אקנה לך מה שאת צריכה, רק תבקשי. אבל תפסיקי לבקש כסף, את לא צריכה כל כך הרבה. כמה אני אוהב אותך, אל תתני לי לזרוק אותך בחזרה לאמא שלך, את תסבלי שם, היא לא תפנק אותך כמוני.
מה את בוכה? חלאס, לא התכוונתי, די נשמה שלי. זה אשמתך, את מוציאה ממני את החרא הזה. באמת שאני אוהב אותך, וואלה אם את הולכת אני לא יודע מה אני עושה בלעדייך. אין מצב שאת הולכת מפה. אם את יוצאת מהדלת אני דוקר אותך, שמעת? אל תבכי, אני לא באמת רוצה לדקור אותך, פשוט תישארי פה איתי, הרי לא תמצאי יותר טוב בחוץ. מי ייקח אותך? גרושה עם שני ילדים שלא עושה שום דבר כמו שצריך, שלא מצליחה לגמור במיטה כבר שנים, מי ייקח אותך? תגידי שאת רק שלי, תגידי את זה או שאני דוקר אותך. את תצאי מפה רק בשק שחור, רק בשק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך