סיפור עצוב!

lior_dal 24/06/2019 602 צפיות אין תגובות

אז הכל התחיל קשה חבר שלי באה אלי ואמר לי שכמה בנות הזמינו אותו בערב.

הוא ביקש שאני אבוא איתו אני עניתי לו טוב….

באותו היום הכרתי את הבנות האלה בזכות חבר שלי….

אחרי היום הזה הינו יוצאים כל יום במשך כל היום במשך שבוע שלם אני ואחת הבנות התחברנו מאוד!!! אחרי שבוע הצעתי לה חברות….

היא הסכמה…

אחרי חשיבה קלה…

אחרי שהינו זוג הינו הרבה פעמים רבים בקטנה…

אחרי שבוע היא נפרדה ממני באותו יום שאלתי אותה למה??? היא אמרה לי שהיא אוהבת מישהו אחר…

הם כבר חברים.

באותו יום הרגשתי כמו כלב!!! יום אחרי בקשתי ממנה שנפגש לבד בערב…

היא הסכימה דיברנו שעה שלמה בחושך דיברתי על כמה שאני אוהב אותה…

והיא אותו דבר…

אחרי היום הזה הכל חזר לקדמותו שוב הינו יוצאים אבל יום אחד אני כמו מטומטם…

לא! אני מטומטם! שאלתי אותה "את נדלקת על חבר שלי?" היא מאוד נפגע ממה ששאלתי והעזתי לחשוב על זה בכלל!? במשך כמה ימים היא לא דיברה איתי בכלל , אחרי כמה ימים חבר שלי אמר לי בואי נצא אולי תשלים איתה…

אמרתי לו טוב סבבה…

יצאנו…

בהתחלה הרגשתי לא רצוי!!! אבל לאט לאט היא התקרבה אלי..

וחיבקה אותי…

עמדנו מחובקים הרבה זמן {זה סימן שהיא שלחה לי?} ביום שאחרי שוב יצאנו אני והיא יושבים מחובקים בכיף…

פתאום היא אמרה לי "תגיד לי שאני מגעילה" אני אמרתי לא!!! היא אמרה לי נו…

אמרתי לה לא הגיד , רוצה למה? היא אמרה סתם תגיד…

אז אמרתי היא מה אמרה אכן ככ?? {כזה בצחוק} אחרי דקה היא נותנת לי מכה על הלב! היא אמרה לי "אה נכון עדיין לא סלחתי לך!" כמה והלכה עם חברה שלה והשאירה אותי עם לב שבור לבד בחושך!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך