דמייני על…..

04/07/2019 709 צפיות אין תגובות

דמייני לך על…
על רובי קיי- דמייני לך שאת קמה מתארגנת ואז קולטת שפאק כבר 10 אני מאחרת לצילומים!!! ועוד ביום הראשון שלי….
אני מגיעה לצילומים נכנסת לחדר שאמרו לך להכנס אליו ורואה שכולם כבר מדברים ומכירים אחד את השני כשאני נכנסתי רק עכשיו.
אוף אם לא הייתי קמה רק עכשיו זה לא היה קורה ולא הייתי נשארת במקום שבו אני מצטלמת חודשיים עם אנשים שאני לא מכירה.
אני פותחת את הלוקר שלי בזמן שאני באה לקחת את הבגדים שכבר נמצאים שם מישו מאחורי אמר לי "זה הלוקר שלי" הסתובבתי על מנת להבין מיזה וראיתי את השחקן שהולך להצטלם איתי חודשיים שלמים כן כן שנינו הדמויות הראשיות….זה רובי קיי.
"מצטערת התבלבלתי כניראה" עניתי לו
"חחח סתם הכל בסדר אני אקח את הלוקר שפה ליד" אמר וצחקק.
"אז את (ה.ש.)?" "כן ואתה רובי נכון?" "כן".
בזמן השיחה שלנו הגיעה מישהי שאמרה שמתחילים אז התחלנו ללכת ביחד לאיפה שמצלמים.
אחרי שסיימנו את היום צילומים רובי הציע ללוות אותי הביתה.
כשהוא ליווה אותי יצא לנו לדבר הרבה….אני חושבת שאני מגלה התעניינות בו הוא ממש חמוד….והוא סיפר לי על המשפחה שלו….והוא גם ניראה דיי טוב….לאלאללאלא אסור לי מה אני עושה?!?!! אם אני אתאהב בבחור שמצטלם איתי 24/7 במשך חודשיים זה יהיה לערבב עבודה ואהבה וזה לא טוב זה רק ריבים אז להוציא את המחשבה הקטנה של ההתעניינות הזאת עליו מהראש שלי גם אם זה קטן זה יכול להתפתח להרבה יותר אז לא! אבל…
*(ה.ש.)- השם שלך
ראיתי עוד מישהי שעשתה את זה אז החלטתי שאני רוצה לנסות גם.כי זה מוש.
המשך בפרק הבא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך