LoveStory
סיפור אהבה לא רגיל , ולא נשכח❥ תגובות ונוסיף פרק ❥

סיפורי ערסים – סיפור אהבה בלתי נשכח הקדמה

LoveStory 28/03/2014 5472 צפיות תגובה אחת
סיפור אהבה לא רגיל , ולא נשכח❥ תגובות ונוסיף פרק ❥

הקדמה :
סי בן דוד – בת 15 וחצי עוד מעט 16 , עולה לכיתה י׳ זה השנה הראשונה שלי בהרצליה , לפני זה גרנו באילת אני אמא ואבא לאמא שלי קראו אילה והיא הסיבה שאני ואבא שלי יוסי עברנו לפה , היא נפטרה מהסרטן , הסרטן לקח את אמא שלי , היינו משפחה מאוחדת מאוד עד שהכל התפרק , אני ואבא החלטנו לנסות להמשיך האלה ובגלל זה עברנו לפה אני לא כ״כ רוצה את זה אבל אני יעשה הכל בשביל אבא שלי , בת יחידה .
שיער שחור ארוך חלק , עיניים כחולות שפתיים אדומות גדולות , לא גבוהה ולא נמוכה רזונת ומלאה במקומות הנכונים .
תלמידה עם ציונים ממוצעים לא כל כך משקיעה אבל ילדה טובה .
אהבה , מה יש לומר רק אכזבות לא מחפשת קשר .

עדן חסון – בת 15 וחצי עוד מעט 16עולה לכיתה י׳ , גרה בהרצליה , יש לי אח גדול דולב שעולה לכיתה יב׳ אנחנו גרים רק עם אמא אז הוא עליי כמו אבא .
אז אהבה אין , שיער חום כהה חלק עד הכתפיים , עיניים אפורות ירוקות לא נמוכה ולא גובהה מלאה במקומות הנכונים .
תלמידה טובה בסך הכל ציונים סבירים .

דולב חסון – בן 17 עולה לכיתה יב׳ , הכי חתיך שתראו , צנוע .
שיער שחור עיניים ירוקות אפורות כמו של אחותי גובה חתיך קוביות לא חסר , חלום של כל בחורה .
מה יש להוסיף כמו כל הערסים , מעשן , שותה , מזיין וזורק .
אהבה לא בא בחשבון , לא בנוי לכל המערכות יחסים האלה .
החבר הכי טוב שלי , אפשר להגיד אח זה עמית , מאוהב הבחור !!
לימודים חחחחחחחחחח לא .

עמית סרוסי – בן יחיד חי את החיים , ערס , שותה , מעשן , מבלה מזיין וזורק .
לא מערכות יחסים באים לבצפר לחפש כוסיות .
שיער שטני עיניים כחולות , חלום של כל בחורה !!! , חתיך גובה מה צריך יותר מזה ?


תגובות (1)

המשךךך

28/03/2014 22:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך