פרק אחרון להיום כנראה.
2 תגובות לא כולל אני אם אני אגיב ואני כנראה אז אמשיך!!!!!!!!!!!

ערפד צמחוני ובת-אנוש פרק 4 ב'

09/09/2013 959 צפיות 2 תגובות
פרק אחרון להיום כנראה.
2 תגובות לא כולל אני אם אני אגיב ואני כנראה אז אמשיך!!!!!!!!!!!

ערפד צמחוני ובת-אנוש פרק 4 ב':
נקודת מבט נחום:
5 שעות לפני הפגישה אם שולה:
"ללללללללללללללל" הטלפון צלצל.
" הלו!" עניתי.
"היי אחי זה רוי". אמרו מצד השני.
" היי אתה צריך משהו כי אני מחפש דרך להגיד לשולה שאני אוהב אותה ולספר לה את האמת אליי לא אליך אל תדאג אחי". אמרתי לרוי. (תזכרו שנחום כבר יודע את האמת על רוי).
"נחום תבוא אליי עכשיו!!!!!!!!" רוי אמר לי.
"סבבה ביי אחי" אמרתי.
"ביי" הוא אמר.
עפתי במהירות טיל אל רוי.
הגעתי אליו והוא אמר תוכנית כדי שהוא יפגש אם דידי והרי שולה אחותה הוא אמר לי לנשק אותה ואז לגלות לה שאני ערפד ואם היא אוהבת אותי היא לא תשנא אותי אז עשיתי משהו דומה אבל גם הפוך.
ואז נפגשנו ועכשיו אני יודע שהיא אוהבת אותי! ואני מאושר אם חיוך דבילי על הפרצוף עדיין בחדר שלה!!!
אה ושהייתי אצל רוי הוא אמר לי להביא את שולה אליו כדי שהיא ודידי ידעו את האמת!!
נקודת מבט שולה:

" אההההה, זה קשור לערפדים נכון"?!? שאלתי.
"כן"! נחום אמר.
"אז ביי!!!" פלטתי
"חכי!!! בבקשה!!!" מישהו תפס בידי כשקמתי ואמר וכשהסץתובבתי ראיתי את דידי.
"אוקיי". אמרתי וחזרתי לשבת.
"אוקיי רוי תתחיל". נחום אמר והייתי מבולבלת. "רוי???????" שאלתי. "כן" נחום גיא רגע בעצם מסתבר שרוי ענו.
"אז זה השם שלך הבנתי!!!" דידי אמרה.
"מה קורה פה?" שאלתי.
"זוכרת שהיום הלכתי לפגישה עם רוי???" דידי שאלה אותי.
"כן". ענתי.
"אז בפגישה גיליתי שגיא זה לא גיא ועכשיו גיליתי שרוי זה גיא כלומר שגיא זה רוי". דידי הסבירה לי בקצרה.
"נחום את ידעת מזה?" שאלתי.
"מיזה שלרוי לא קוראים גיא? כי אם כן אז ידעתי. כי גיליתי מתישהו ו…" הוא אמר אבל קטעתי אותו.
"ביי!!!!! בואי דידי!!!!!!! נלך!!!!!!!!" אמרתי.
"חכו!!!!!!!!!!" גיא כלומר רוי ונחום אמרו. השקרנים האלה אני שונאת אותם.
ופתאום הייתי במיטה כאילו הכל היה חלום ואז ראיתי שני אנשים לא מוכרים מחזיקים את דידי קשורה.
"ממי אאתתםם?" שאלתי הגמגום ובפחד.
" קשור אותה!!!!!!!!!!" אמר הנמוך יותר לגבוה יותר. (הנמוך הגיע לתחילת הצוואר של הגבוה).
המשך יבוא..


תגובות (2)

המשך

09/09/2013 12:04

עוד תגובה לא כולל זאת

09/09/2013 12:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך