רון רוטמנש-פרק 1❤

time machine123 13/01/2019 989 צפיות אין תגובות

הכול התחיל ביום בהיר אחד, כשנופר יצאה לרוץ עם חברתה הכי טובה תהל. הכול היה נראה כאילו העניינים זורמים על מי מנוחות.
הן דיברו ביניהן על אותו רון רומנטש שהציג את עצמו בפניהן כרון פומפה.
הוא היה כל כך מושלם בעיניהן עד כדי כך שהן לא תיארו לעצמן שיכול להיות שהוא עבד עליהן.
הן הסתכלו ולא האמינו למשמע אוזניהן שהוא אכן היה רמאי ונוכל במלוא מובן הרע של המילה.
הכול היה כל כך טוב, והן הציגו אותו בפני משפחתן בתור הבן הזוג שלהן.
כשנופר ראתה בטלויזיה את הידיעות על כך שהוא בכלל לא היה מליונר, שהוא לא הציג את עצמו כמו שהוא היה נראה בהתחלה.
מה שכן, הוא היה בחור נאה ומושך. וגם הייתה כל כך הרבה כריזמה והוא היה שרמנטי ועשה רושם של בחור מבית טוב.
נופר הייתה כמעט בטוחה שמצאה את האיש של חייה.
היא הייתה בטוחה שהיא מצאה את מי שבאמת חיפשה.
רק שלא היה לה שמץ של מושג, שהוא היה יוצא עם הרבה נשים אחרות.
תהל הביטה על חברתה במבט משונה וידעה שמשהו כנראה מטריד את נפשה.
רק שהיא לא ידעה בגלל מי היא הייתה כל כך עצובה.
תהל לא ידעה שהרון הזה שהיא יצאה איתו בעבר, נוכל סדרתי באופן חולני.
היא הייתה חייבת לדעת מה קורה איתו ולמה הוא נעלם בפתאומיות שכזו.
אולי יכול שהכסף שנעלם מן הארנק שלה נמצא בעצם אצלו, כי הוא אולי גנב אותו בגלל שהוא היה בבעיה כלכלית חמורה.
פתאום היא הבינה שאולי מי שהציג עצמו בפניה כמליונר התברר לבסוף כשקרן ונוכל שבכל הנוכלים.
יכול להיות שהיא לא היחידה שרומתה ונעקצה על ידו? אולי יכול שהוא רימה עוד הרבה נשים רבות אחרות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך