רון רוטמנש-פרק 2❤

time machine123 13/01/2019 607 צפיות אין תגובות

נופר ותהל הביטו זו בזו והופתעו לשמוע שהן לא היחידות שרומו. קבוצה שלמה של נשים הקימה קבוצת תמיכה אחרי שנודעה להן האמת, הן נפגשו זו עם זו וסיפרו לנופר ולתהל שאותו רון נעלם עם הכסף שלהן. שהן לא יודעות לאן הוא נעלם ביחד עם הבנות שלו לאחר מה שקרה לאשתו שכידוע נהרגה בתאונת דרכים.
הן לא ידעו היכן עקבותיו של הרון הזה נעלמו, מה שבטוח שמעכשיו הן לא יסמכו על אף אדם חוץ מאשר עצמן.
כי מה שקרה להן קרה גם עם האחרות, הן גילו שהן לא לבד בתוך כל הבלאגן הזה שהוא יצר סביב עצמו.
הן לא ידעו מה לעשות עם עצמן מרוב שהן הרגישו תסכול רב מכך שהאיש מסתובב לו חופשי ויכול להיות שהוא מחזר אחרי נשים אחרות שלא יודעות עם מי יש להן עסק בכלל.
כל מה שהן צריכות לעשות זה להזהיר גם אותן שהאיש הזה הוא סכנה קיומית בשבילהן.
שרק לא ירמה גם אותן.
בהתחלה כאשר הן ראתה שישנה שמועה שרצה בין פה לאוזן על כך שהרון הזה הוא לא מליונר כפי שהן נהגו לחשוב.
הן רצו להפריך את השמועות ולא למהר להאמין למה שאומרים בחדשות כי הן ידעו שהכול שקר .
אבל למה זה קרה גם להן? למה הן אף פעם לא לומדות עדיין את הלקח?
למה הן מעולם לא ידעו שיש להן עסק עם נוכל שידע לשחק את עצמו מהכסף שלהן שהוא גנב לעצמו?
עד עכשיו הכול היה נראה יפה ומושלם, הן לא הבינו למה זה מגיע להן.
גם בנוסף לכל השקרים שהוא כביכול סיפר להן שאשתו נפטרה בתאונת דרכים מצערת.
נופר הרי חשדה בו בהתחלה שהוא היה נראה לה לא אמין בעליל.
ועכשיו? מה הן יעשו עכשיו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך