רוני -פרק חמישי😃😘

time machine123 03/01/2019 537 צפיות אין תגובות

דני התקרב אל רוני כדי לנשקה אך רוני דחתה אותו בשל שהיא עדיין חשבה על יותם ועם מי הוא מבלה ממש ברגעים אלו. אילו הוא היה יודע שהיא עדיין אהבה אותו בכל ליבה. אילו הוא היה יודע שהיא מעולם לא הייתה מסוגלת לשכוח אותו והוא עדיין בתוך המחשבות שלה.
היא ניסתה לחשוב על איזשהו נושא אחר שלא קשור בהכרח ליותם אך היא לא ממש הצליחה אם היא הייתה מתאמצת הכול היה לשווא.
רוני רק הביטה בו במבט מלא תמיהה ושתקה.
דווקא ברגעי מבוכה שכאלה, היא ממש לא מרגישה נעים עם עצמה.
היא העדיפה תמיד לשתוק מאשר האפשרות לומר משהו לא במקום.
דני חיכה להסבר צודק כלשהו מרוני, ולא הבין למה היא התרחקה ממנו ברגע שהוא בא לנשק אותה.
נראה שרוני נלחצה מאוד מהאופן שהוא התקרב אליה . לטענתה, הוא רצה לרוץ יותר מדי מהר.
והיא רצתה להתקדם עם הקשר לאט ובטוח, כמו שאומרים.
לפי דעתה, מתחילים להכיר יותר טוב כאשר הופכים לידידים קודם לפני שמחליטים להיות זוג באמת שיודע מה הוא רוצה מעצמו.
רוני לא הגיעה עדיין לשלב הזה של הזוגיות. עדיף להכיר אחד את השני היטב.

***
כאשר המסיבה הגיעה לסיומה, יותם הלך לבדו לבית שלו בלי שום ליווי של אף אחד.
הוא נבהל מכך שחבריו האיצו בו לשכוח את רוני לנצח.
לטענתו, הוא לא היה מסוגל להאמין שהיא הלכה לתמיד. הוא העדיף לחכות לה מאשר להיות עם מישהי אחרת.
הוא קיווה בכל נפשו שהיא תופיע מולו כמו חלום והיא תגיד שהיא לעולם לא תעזוב אותו.
אך כשהוא נזרק על המיטה לפתע סתם כך כאילו הוא הרגיש שהראש שלו הסתובב טיפה.
הוא שתה לאורך כל המסיבה ולא הפסיק לחשוב על רוני לרגע.

***
רוני רק רצתה לחזור אל המלון שבו היא שהתה ולא לחזור לדבר עם דני על הסיבה שבגללה היא עזבה את ישראל ועברה לגור בלונדון.
מה שהיא החליטה כבר לא משנה בכלל. מה שהיא רצתה היה לשכוח את רוני למרות שהיא ממש התאמצה להסתיר מכל העולם את מה שהיא הרגישה , היא לא להכחיש את העובדה שהיא לא יכלה להפסיק לאהוב את יותם אפילו לשנייה .
היא ניסתה לשים את ראשה על הכר ולשים את היום הזה מאחוריה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך