רוני-פרק שישי

time machine123 03/01/2019 467 צפיות אין תגובות

לאחר כמה דקות שיותם שכב במיטה, עיניו נעצמו מאליהן והוא נרדם טיפה. בלילה , הוא חלם חלום על רוני ובו הם נפגשים מחדש, והיא אומרת בפניו שהיא מעולם לא הפסיקה לאהוב אותו.
יותם שאל אותה למה היא רצתה לעזוב את ישראל ולעבור לגור בעיר גדולה כמו לונדון.
וזה היא אמרה שהיא רצתה לברוח ממה שהיא תמיד הרגישה אליו אך לא כל כך הצליחה כמו שחשבה.
כי לנסות לשכוח אותו זה כאילו היא תשכח איך קוראים לה באמת.
ושהוא קם בבוקר, הוא כמעט נפל מהמיטה מרוב הבהלה שאחזה בו.
למה הוא לא הצליח לשכוח את רוני, חשב לעצמו כשהוא שתה את הקפה הראשון כשהוא קם בבוקר.
הוא ניסה להתרכז במחשבות יותר משמחות וחיוביות מאשר לשקוע במחשבות אופרות ומדכאות.
אבל רוני עלתה בתוך מחשבותיו ושאל את עצמו מה היא עושה עכשיו בלונדון ועם מי היא נמצאת.
בטח היא מאושרת שם בלעדיו. למה היא הייתה צריכה לעזוב אותו.

***

רוני נשארה ערה לאורך כל הלילה, ולא יכלה להירדם בכלל כי היו לה נידודי שינה.
והיא הייתה צריכה כבר לישון בשעה המאוחרת הזאת.
רוני שקעה במחשבותיה על יותם ועל איך פעם כשהיא עוד אהבה אותו כשהם היו זוג.
אבל היא רצתה לנסות לעקור אותו מליבה בכל הכוח.
אבל היא לא הצליחה, כי היא עדיין הרגישה דברים כלפי יותם.
היא לא יכלה להכחיש יותר. היא לא יכלה להסתיר את העובדה שהיא הייתה כל כולה מאוהבת בו.
עיניה של רוני היו אדומות ונפוחות מרוב בכי.

***
דני ישב על הכיסא שליד השולחן והבטיח לעצמו שהוא לא יעצור עד שרוני תהיה שלו. והוא תמיד השיג את מה שהוא רוצה.
לא משנה כמה זמן זה יקח עד שרוני תשכח מיותם ותתחיל להתאהב בו גם אם זה יהיה בכוח.
בסופו של דבר הוא יעשה את זה בין היא תרצה או לא תרצה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך