רוני -פרק שלישי

time machine123 01/01/2019 495 צפיות אין תגובות

רוני שלחה אליו חיוך נבוך וחייכה. דני הביט בה במבט בוחן.
" כן, זאת אני, רוני ברגר!" ענתה רוני בשמחה מעושה.
" ואני דני מיסט." אמר דני וחייך," מה את עושה פה בלונדון?" שאל בסקרנות וחייך אליה באושר.
"באתי לפה כי רציתי קצת שקט." קראה רוני בלי חיוך.
" רוני, את צריכה שקט? זה מה שאת אומרת?" אמר דני והסתכל עליה בעיניים מעריצות.
" כן, שקט. זה מה שהייתי צריכה אחרי שעזבתי את ישראל." קראה רוני בבלבול ולא הישירה את מבטה לעברו.
" שמעתי נכון? עזבת את ישראל?" שאל דני שהיה בהלם גמור.
רוני חשבה במהלך הדייט רק על אדם אחד: על יותם והיא לא יכלה להפסיק לחשוב שהוא עדיין באיזשהו מקום לא סלח לה על עזיבתה הפתאומית.
" למה עזבת את ישראל?" שאל דני בנימה עניינית וציפה לתשובה.
" אני לא רוצה להגיד לך את הסיבה למה עזבתי את ישראל, גם לך לא אגיד שזה בגלל מישהו שנפרדתי ממנו. דני , טוב לי בלונדון ואני מרגישה שלא חסר לי שום דבר." ענתה רוני באריכות וחייכה חיוך נבוך לעצמה.
" לא תגידי למה עזבת את ישראל? אני יכול לנחש ! מדובר במישהו שבעבר היה בן זוגך, לא?" שאל דני ביתר סקרנות.
רוני לא ענתה לתשובתו והתבוננה בו במבט ממושך.

***
יותם היה מדוכא מכך שרוני כבר לא תחזור אליו. חבריו ערכו מסיבה על סיפון האונייה, ורק יותם שקע בדיכאון של עצמו. הוא שתה ושותה,ומזג לעצמו עוד יין אדום יבש עד שהוא השתכר לחלוטין.
הוא רצה רק את רוני ולא עניין אותו להתאהב במישהי שנראתה יותר יפה ממנה ביותר.
חבריו הבחינו שמשהו חמור עובר עליו ושהוא לא היה מסוגל לשכוח את רוני בקלות כל כך.
כנראה שהוא עדיין היה מאוהב נואשות ולא רצה בכלל להתחיל לצאת עם בחורות אחרות.
יותם לא הבין למה רוני לא יכלה לבחור אחרת מאז לרצות לברוח ללונדון.
מה היא חושבת לעצמה , שיהיה לה יותר טוב בחוץ לארץ?
" אחי, אני רוצה להכיר לך מישהי, מישהי שכדאי שתצא איתה כדי שתשכח אחת ולתמיד מרוני הזאת שעזבה אותך לטובת לונדון."הציע חברו בטוב לב.
יותם משך בכתפו במבוכה והביט על ראם במבט כעוס.
" מה לא הבנת עדיין? אני עדיין אוהב את רוני. היא הייתה ונשארה אהבת חיי." אמר יותם בחיוך מריר .

***
רוני לא ידעה מה לעשות עם דני. היא חשבה לעצמה שהיא לא תוכל לשכוח את יותם ועל כך שהיא תמיד אהבה אותו כל כך.
" למה את שותקת? " שאל דני בחשש. רוני הביטה בו במבט חסר הבעה ושתקה.
"כי אין לי מה לומר ." קראה רוני בהרהור.
" רוני , את רוצה לצאת איתי, לפחות לנסות לראות מה קורה בינינו!" שאל אותה דני בנימוס.
" חכה אני אחשוב על זה.." קראה רוני בספק וחייכה אליו חיוך עצוב.
" נו , מה התשובה שלך? זה כן או לא?" שאל דני שוב בחיוך השובב שלו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך