רוני-פרק שני

time machine123 31/12/2018 626 צפיות אין תגובות

רוני הציצה בארון הבגדים הקטן שלה , זורקת כל פריט לבוש לכל עבר. היא הרגישה כאילו מה שהיא לבשה בעבר לא משנה אם זאת חולצה קרועה וישנה או שזו חצאית שבעבר כל המכרים הכי טובים שלה החמירו לה שזה יושב ממש יפה על הגוף המהמם שלה.
היא שאלה את עצמה לא פעם אחת האם יותם כבר שכח אותה ואולי הוא התאהב במישהי אחרת.
אולי היא סתם מענה את עצמה לחשוב שהוא התאהב הבחורה שזו לא היא.
הרי הוא ניסה למנוע את עזיבתה של רוני ללונדון.
אך ללא הצלחה. רוני קיבלה את ההחלטה לעזוב ולא משנה מה הוא היה עושה הוא לא היה מצליח לשכנע אותה להישאר בכל זאת.
היא הישירה את מבטה לעבר המראה והרגשתה לא השתפרה בכלל, להפך היא רק נתנה לדיכאון להשתלט עליה.
עכשיו הגיע הזמן להשאיר את מה שהיה בינה לבין יותם מאחוריה ולסגור את הפרק הלא פתור בחייה.
כי כשהיא עזבה, יותם נותר פגוע מכך שלא השלים עם עזיבתה כי הוא חשב שהיא תחזור מתישהו.
היא התארגנה לקראת הדייט שלה עם דני וקיוותה שמשהו טוב יקרה לה. משהו שיגרום לה לא לחשוב יותר על יותם.

***
יותם ישב על הגדר ולא הפסיק לחשוב על רוני. הוא לא היה יכול לשכוח אותה. גם כשהוא חשב שהוא הצליח , הוא רק הזיק לעצמו כשהוא אמר לחבריו שהפרק שלו עם רוני נשאר מאחוריו.
האמת שבינו לבין עצמו, הוא הודה שמעולם הוא לא הפסיק לאהוב אותה.
וככל שהיא רחוקה ממנו יותר. הוא לא הבין מדוע היא עזבה .
הוא חשב שהיא טועה לגמרי.
כשהוא הביט בתוך עיניה, הוא הבין שהכול תם ביניהם.
חבריו ניסו לשכנע אותו שאין טעם שהוא ימשיך להאמין שרוני אכן תחזור לישראל.
אך הוא בחר שלא להאמין להם. הוא קיווה בכל ליבו והאמין שרוני תעשה את הבחירה הנכונה והיא תחליט לחזור כדי לתת הזדמנות אחרונה כדי שהם יהיו ביחד מחדש.

***
רוני לבשה את הבגדים הכי אלגנטיים כדי שהיא תיראה במיטבה. לאחר היא נעלה את נעלי הזהב שפעם היא יצאה פעם ראשונה עם יותם.
כאשר היא ירדה למטה, היא הבחינה שכבר דני הגיע.
" את .. רוני , נכון? " שאל דני שהיה סקרני יותר מתמיד.
רוני שיחקה את המשחק וחייכה כרגיל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך