רוני 2: פרק 3

time machine123 06/01/2019 494 צפיות אין תגובות

כשהמטוס עשה תחנת ביניים ויותם מצא את עצמו בתוך ים של אנשים. הוא שלח לעברם מבט מובך ולא ידע בפעם הראשונה בחייו לא ידע מה לעשות.
יותם היה חייב להודות בינו לבין עצמו שהוא כל כך התרגש עד כדי כך שהמילים פרחו ממוחו.
יותם חזר למטוס מכיוון שהוא לא ראה שאף אחד לא ישב בתוך המטוס, הוא ירד שוב והפעם כדי לנשום קצת אוויר צח.
הוא עלה שוב למטוס וישב במקומו הקבוע בשקט.
הוא לא האמין עדיין שעוד מעט הוא יראה את רוני. התקווה היחידה שלו הייתה שרוני תסכים להיות החברה שלו בפעם השנייה אבל הפעם באמת כי הוא המשיך לאהוב אותה למרות הכול.
למרות שהיו לו הרבה ניסיונות בהן הוא בכוח חשב שהוא הצליח לשכוח אותה אך לשווא.
למעשה רוני הייתה האהבה הראשונה של יותם וכך היא תמשיך להיות תמיד.
הוא חשש לכך שלרוני יש מישהו אחר. הוא יעשה כל דבר כדי למנוע מבחורים אחרים להתקרב אליה אם רק יהיה לה מישהו, הוא יתמוטט מרוב צער.
יותם חייך לעצמו וכאשר הוא פתח את תרמיל הגב שלו, הוא מצא בתא הקדמי תמונה שלו ושל רוני מחובקים יחד והוא שאל את עצמו לא פעם אחת אם הם יהיו זוג בעתיד. למרות שלפני שהיא עזבה ללונדון, הכול היה נראה שונה ואחר כשהיא נהייתה החברה שלו בפעם הראשונה.

***

רוני הייתה לבדה בחדרה שלווה ומחויכת כרגיל.
לפתע היא שמעה דפיקות על הדלת והיא התפלאה מי זה היה בשעת לילה מאוחרת.
אם זה יותם? לא, היא לא יודעת מה לומר לו.
היא הביטה לכמה רגעים על המראה כדי לראות השיער שלה נראה לפחות מסודר.
אלא שהשיער שלה היה נראה לח ופרוע.
לא היה מסרק כדי שרוני תוכל לסרק את שערה. יותם הגיע פתאום, הוא היה עם סומק בלחיים.
רוני לא כ"כ ידעה מה להגיד, היא הביטה בו במבט שקט ולא היה לה מה לומר בנוסף.

***
יותם הביט בה נפעם. היא הייתה כל כך יפה ובאותו הזמן גם מרגשת.
הוא התקרב אליה לאט לאט , מת לדעת מה היא הרגישה אחרי שהם לא התראו זה עם זו במשך הרבה זמן.
הוא אחז בפניה בשתי ידיו והצמיד אותה אליו. לבסוף, הוא זה שהיה שנישק אותה עכשיו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך