רוני 2: פרק 5 😰😲😊😠

time machine123 08/01/2019 429 צפיות אין תגובות

רוני הסתכלה על יותם במבט מלא פליאה ושתקה. היא לא ידעה אם היא יכולה להיישר מבט לעבר עיניו. היא לא הבינה אם הוא היה מאוכזב או שרק הוא עשה את עצמו.
יותם התיישב ומצא את עצמו מאוכזב מכך שהוא עשה את כל הדרך הזו לשווא.
הוא היה שמח אם רוני והוא יחזרו להיות זוג.
אבל אז הוא חשב שבכל זאת ראם צדק במה שהוא אומר. הוא צריך לשכוח את רוני ולהתחיל לצאת עם בנות אחרות. כי אם רוני צריכה לקבל את ההחלטה שלה כי הוא לא יחכה לה גם אם גשם זלעפות ירד עכשיו הוא לא ימשיך לחכות בשבילה כי מבחינתו אסור שליבו יישבר שוב לחתיכות קטנות והוא יתרסק מבחינה נפשית.
רוני ניגשה לעברו וחיבקה אותו אליה כמו אם אוהבת.
יותם קצת התבייש לגלות לרוני שהוא באמת בכה בגללה כי הוא האמין באיזשהו מקום שרוני תרצה להיות החברה שלו עוד פעם.
והנה עכשיו, הוא סירב לקבל את זה שהיא צריכה להחליט.
מה כבר ההחלטה שהיא הייתה מקבלת בכל מקרה בינו לבין רוני לא יכול לקרות שום דבר מאשר שהם יהיו ידידים.
הוא התקרב אליה והביט בה כולו בעצב. הוא אחז בפניה בשתי ידיו ונישק אותה בפעם השנייה.
רוני דרמה עם הנשיקה והייתה מופתעת לדעת שזו לא הייתה נשיקה כל כך רעה כפי שהיא חשבה .
רצונה להיות קרובה ליותם ולפצות אותו על כך שהם לא היו ביחד כל כך הרבה זמן היה הרבה יותר חזק מכל דבר אחר.
יותם רק רצה לנשק את רוני כל הזמן בלי שהם יחיו בנפרד אחד מהשנייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך