תרפא אותי, פרופסור (תקציר)

bl_bar 14/05/2018 1258 צפיות אין תגובות

שון הוא תלמיד באוניברסיטה גדולה באמריקה, הוא בן 22 ומוצאו חצי יפני חצי אמריקאי.
שון הוא תלמיד קשוח, הוא גיי מוצהר והוא די פופולארי בקרב הבנים וגם בקרב הבנות בגלל המראה הנאה שלו והגומות העמוקות שמקשטות את לחייו.

הוא נשמע בערך כמו תלמיד רגיל, נכון? אז זהו, שלא.
שון הוא בעייתי, מאוד בעייתי.

הוא לא נמצא באוניבסיטה מרצונו החופשי, אביו, שהוא אחד מאנשי העסקים הגדולים באמריקה, מאיים עליו ולוחץ על האוניברסיטה בשביל שיישאר ללמוד שם.
שון לא באמת לומד ואף אחד מאנשי המקצוע לא באמת יכול להתמודד איתו, הוא מתבודד רוב הזמן ואם הוא נמצא בחברה של מישהו, כנראה שזה הולך להיות הסקס הקרוב שלו או הריב הקרוב שלו.

אבל הוא לא תמיד היה כזה, הוא היה פעם ילד עדין וחביב, ילד תמים שידע רק לאהוב, אבל אז הכל השתנה, עברו כבר 6 שנים מאז שעבר אונס והתעללות מינית מבן זוגו שלעבר.

לצערו הטראומה ממשיכה לעטוף אותו עד עכשיו והוא מסתתר מאחורי חומות ומראה קשוח.

הוא מטופל אצל פסיכולוגית באופן פרטי ותמידי, לוקח כדורי הרגעה כשהוא מותקף בטראומה וכדורי שינה שיעזרו לו לישון טיפונת כמו שצריך.

הוא עזב את הדירה שלו מאז המקרה- שם למעשה התרחשו כל הזוועות, הוא ניתק קשר עם המשפחה וחבריו הישנים, הוא שונא את אביו והוא עזב את כל העולם הישן שלו מאחור.

האנשים היחידים שיש לו בחיים הם מנהל הבר, ג'יין, שלקח אותו תחת חסותו ובן זוגו של מנהל הבר, פול, שהוא בעצם השומר ראש של אביו, שון מאמין שהוא חייב לפול את כל חייו.
שון עובד בבר של ג'יין כברמן וישן שם גם כן בחדר מיוחד בתוך הבר, זה המקום שבו הוא יכול להתפרק ולהנות, שם הוא מרגיש הכי חופשי שיש, וכמובן, הוא יכול למצוא שם סקס.

אבל הכי חשוב, הוא יכול להיות שם מי שהוא באמת בפני ג'יין שדואג לו.

מה יקרה כשמייקל, פרופסור צעיר וזמני, נכנס לתוך חייו של שון? מה יקרה כשהפרפסור הוא לא כמו כל פרופסור אחר והוא לא בן אדם שמוותר בקלות?
מייקל הוא קשוח ושון לא מתחבב עליו במיוחד מהרגע הראשון, זה כמובן הדדי והמלחמות מתווצרות במהרה בניהם.
מה יקרה כששון יגלה את הסוד של מייקל? מה יקרה כשאביו של שון ימשיך לאיים עליו ועל הבר שבו הוא עובד?
האם המלחמות בין הפרופסור לתלמיד יפסקו? האם שון יצליח להתגבר על טראומת העבר? האם מייקל ייחשף לסיפור האמיתי שמאחורי השקרים של שון? ואם כן, מה יקרה אז?
מה יקרה כשמערכת יחסים אסורה תתרחש בין כותלי האוניברסיטה?

טריגרים: אונס, התעללות מינית, פיזית ונפשית.
אזהרות: תכנים מיניים, קללות, מכות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך