THE LOVE THAT HAD BEEN-פרק הבכורה: התרחקות

time machine123 29/06/2016 538 צפיות אין תגובות

כריסטין ומייקל היו זוג , הם גרו בבריטניה. אבל בכל פעם שהיא פגשה באביה , היא הייתה מפחדת להגיד למייקל שהיא אוהבת אותו. בגלל שאביה רצה להפריד ביניהם , כי מבחינתו מייקל הגיע ממשפחה ענייה. כריסטין הייתה החברה שלו. לג'ורג אבא של כריסטין הייתה מאפייה שפעלה ממש באותה התקופה וכריסטין לא ידעה על קיומה.
כי מעולם אבא שלה לא העיז להגיד לה על כך. כריסטין נתקפה פחד ממייקל ונמלטה היישר לביתה. כי הפחיד אותה שאבא שלה יופיע ויגיד לה שאסור לה להיות עם מייקל. כמובן שהיא לא הסכימה להצעת הנישואין של מייקל.
*
כריסטין נכנסה לתוך החדר שלה ובכתה לתוך הכר, היא לא רצתה להמשיך בקשר שלה עם מייקל למרות שהיא אהבה אותו. היא ויתרה עליו, היא נתנה לו להתאהב במישהי אחרת.
הטלפון הנייד שלה צלצל בלי הפסקה , על צג הטלפון הופיע שמו של מייקל. אך היא לא רצתה לענות לו. בסופו של דבר היא ענתה ואמרה: " מייקל, אני מפחדת מאבא שלי , אני אוהבת אותך , אבל בוא ניפרד. אני לא יכולה להיות איתך יותר. עדיף שכל אחד ימשיך בחייו ." אמרה כריסטין ללא קול.
" למה? אני אוהב אותך ואת אוהבת אותי . מה הבעיה שאנחנו לא נהיה ביחד? זה אבא שלך, שאת לא רוצה להיות איתי בגללו?" שאל מייקל בכעס.
" זה בגלל אבא שלי , גם בגללי. אני מפחדת ממנו . בגלל זה אנחנו לא יכולים להיות ביחד." אמרה כריסטין וניתקה לו את השיחה באמצע.
אז רק היא התחילה לבכות. היא הניחה את הטלפון הנייד על שידת הלילה והיא לא שמה לב שהיא נרדמה. כבר היה רבע לעשר בלילה.
אך הטלפון שלידה , צלצל וצלצל ללא הפסקה.
היא לא הספיקה לענות. זה היה שוב מייקל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך