בקי
למעשה כלום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה בשחקים

בקי 19/06/2018 676 צפיות 2 תגובות
למעשה כלום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המטוס המריא מנתב"ג לפריז אחד מהנוסעים נמנם כשלפתע חש שמישהו שם עליו שמיכה קלה. הוא פקח את עיניו וראה עיניי תכלת ענקיות מתבוננות בו. "תודה" לחש הגבר "אין על מה השיבה היפהפייה כאשר שיערה הבלונדיני מתנפנף.

הוא ניסה את מזלו וליטף קלות את ידה, היא לא מנעה ממנו זאת נהפוך הוא היא החזירה לו ליטוף וכך החל הרומן שארך משהו כמו 4 שעות.

ללא שאלות מיותרות מי אתה ? מי את ? זה לא רלוונטי היא הניחה את ראשה על כתפו ושניהם עצמו עיניים ונתנו לליטוף לעשות את שלו.

הנשיקה הלוהטת לא איחרה להגיע ורק הדיילת הפריעה לרגע קט לשאול באם הם רוצים משהו לשתות.

"לא" השיב הגבר והדיילת עתירת ניסיון הבינה שאסור להפריע להם צריכים לתת להם את המרחב לעסוק בשלהם.

הזוג הטרי המשיך להתנשק לבהות אחד בשנייה ללא מלה ללא שאלה.

חלפו כ – 3 שעות והם ידעו שבעוד זמן מה נפרדים לבלתי חזור.

הטייס הודה בכריזה שנסעו באל על נתיבי אוויר בישראל ואמר שבעוד רבע שעה הגיעו ליעדם לעיר האורות לעיר האהבה.
הגבר נישק ארוכות ליפה בנשים והיא התבשמה באהבה הקצרצרה שמסתיימת לדאבון לבה.

המטוס נחת והנוסעים החלו לרדת דרך כבש המדרגות והשניים נשארו אחרונים במטוס, הדיילת הבינה שזו אהבה שהתחילה ומסתיימת במטוס אשר טסו שניהם והיא חזתה בהם בחיוך רחב.

ללא חשק שניהם קמו וראו אחד את השנייה כמה הם מתאימים כמה הם יפים ואז הנשיקה האחרונה הייתה נשיקת אש נשיקה שדוגמתה כמעט ואין.

היא ביקשה שירד לפניה והיא הלכה אחריו. בין האנשים שהמתינו לקרוביהם הייתה אשה יפהפייה שרצה לעבר הגבר וחיבקה אותו ארוכות. בחיבוק הארוך נראו 2 ילדים מתוקים ששמחו כי אביהם שב הביתה.

ליפהפייה שלנו המתינו 2 פעוטות מתוקים וגבר מהמם לידם. היא חיבקה אותם ארוכות ולבה היה לשנייה קלה אצל הגבר וכאן הגיעה הפרשה לסיומה.

אהבה בשחקים ללא טלפונים ללא כתובות תם ונשלם.


תגובות (2)

תודה מעמק לבי ל-43 אנשים שנכנסו לסיפור שלי וקראו אותו אך לצערי לא הביעו שום דעה האם אהבו האם שנאו כך שאינני יכולה לנחש אך תודה שקראו באהבה ממני בקי ♥♥♥♥

20/06/2018 17:56

איזה כייף עוד 10 חברות וחברים קראו את הסיפור שלי אך האם נהנו?? האם מצא חן בעיניהם הסיפור הרומנטי ? זאת לעולם לא אדע.
תודה לכל הקוראות והקוראים שבת שלום ממני באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

21/06/2018 11:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך