אחרי 8 שנים פתאום בא לי לכתוב (מהדינוזאורים שפה מ2011 )

~2019~ 24/05/2019 364 צפיות 4 תגובות

היי אני 2019 אני חברה באתר הזה כבר שנים ולומר את האמת, אם כתבתי פה מתישהו אז רוב הסיכוים שמחקתי כבר הכל, ככה שממני אין פה סיפורים (ואם יש אז אני לא רוצה אפילו לדעת עליהם ופשוט לשכוח כי הזוועה והבושות פשוט יהרגו אותי ).
אז כן אני פה מ2011 נכנסתי לאתר כי חברה סיפרה לי עליו (סיפרה…פשוט פתחה תמחשב ואמרה תראי יש פה סיפורים מצחיקים) והתעניינתי כי אהבתי לקרוא ולכתוב, אבל בגלל שהשגיאות שלי היו ככ נוראיות ומביכות העדפתי לא לכתוב ואם לכתוב אז רק לעצמי ולקרובים שלי ולעולם לא לפרסם .
אבל היי זה לא מה שחשוב, העניין הוא שמאז שנכנסתי לאתר הזה עם המשתמש הראשון שלי, לא הפסקתי לחזור אליו הייתי יוצרת משתמשים חדשים סתם לכיף כי שיעמם לי(וכי יש לי זיכרון של דג והייתי שוכחת סיסמאות ואף פעם לא היה לי מספיק שכל לכתוב אותן איפשהו),
ואף פעם לא הייתי באמת כותבת או מגיבה,כי זה הפחיד אותי.
החברה שהכירה לי את האתר הייתה כותבת פה ואני חושבת שאולי מחברים ותיקים (אם הם עוד פעילים פה) אולי זוכרים אותה, אני לא אומר את השם כי ‘א’ לא יפה לעשות ככה בושות היא תהרוג אותי, ו’ב’ כי אני מרושעת והמחברים הותיקים שקוראים את זה(אם בכלל מישהו קורא את זה) נחמד לחשוב שעכשיו אולי לפחות אחד מהם (בספק) יתחיל לשבור תראש בלנסות להבין על מי אני מדברת (לא שזה באמת מעניין מישהו ). טוב חזרה לעניין, אז היא לא פעילה באתר כבר שנים אבל אני נכנסת אליו גם עכשיו, אני חוזרת וקוראת את הסיפורים הישנים.
זה נותן תחושת של נוסטלגיה כל העניין הזה של לחפש באתר סיפורים שקראתי כשהייתי ילדה קטנה.
אני נכנסת לעמודים של מחברים שהכרתי עוד אז ב2011 ורואה את הכמות סיפורים שהתווספו להם ואני בסוג של שוק ולא מהכמויות כי למי אכפת, אלה מזה שהם עדיין פה, אשכרה פה וכותבים זה מדהים אותי.
ויש כמובן גם את העמודים של המחברים שכבר לא פעילים באתר, אני קוראת את הסיפורים הישנים שלהם שממש אהבתי וזה טיפה עצוב אם לומר את האמת,
כי אני זוכרת איך זה היה לחכות שהם יעלו עוד פרק ועכשיו הם אפילו לא כותבים פה יותר.
מבאס אבל לא נורא קורה, החיים הם כאלו אנשים באים והולכים וככה גם פה מחברים באים ועוזבים ובמקומם באים חדשים.
האתר הזה הוא המקום שאליו אני פונה כשאני מרגישה שבודד לי וכשאני לא יודעת מה לעשות (בייסיקלי כשממש משעמם לי). אני חורשת פה שעות בחיפושים אחרי סיפורים ישנים שאני זוכרת שקראתי, רובם היו סיפורי פנטזיה וסיפורי מיתולוגיה ואפילו היה סיפור אחד שלא הסתיים, שהדמויות היו דמויות של משתמשים באתר, זה היה סיפור מיתולוגיה וזה היה מצחיק אני זוכרת שחכיתי שיצא פרק ושהייתי עצבנית כשהמחברת הפסיקה לכתוב אותו.(כמעט כל סיפור שקראתי פה לא הסתיים וזה ככ מבאס אוף).
עוד דבר מעניין אני לא זוכרת באיזה שנה זה היה, אבל אני וחברה שלי ועוד כמה מחברים החלטנו לעשות פגישה במציאות, אני לא זוכרת כבר מי בא אבל אני זוכרת שהיה מצחיק .
אז כן
גם היום אחרי 8 שנים אני עדיין פה, עדיין נכנסת לקרוא את הסיפורים האהובים עלי ואולי אני לא כותבת ואני לא פעילה באתר אבל אני עדיין נהנת ממנו כמו שהייתי נהנת אז.
אני רוצה לומר לכל המחברים הותיקים שפה ושעדיין כותבים,
כל הכבוד, זה מקסים לראות את ההתקדמות, את השינוים, ואת הדברים שנשארו אותו הדבר (שזה הכי מדהים לדעתי כי יש דברים שפשוט לא משתנים וזה הדברים הכי מגניבים).
ועכשיו למי שעוד כאן קורא את מה שאני כותבת
(נחמד וואלה לא ציפיתי שמישהו באמת יתעניין בזה כנראה אני מדברת לעצמי עכשיו אבל בסדר). אז כן 8 שנים זה המון זמן ודברים תמיד משתנים אבל מה שכן האתר נשאר אותו אתר סיפורים ואנשים ממשיכים לבוא לקרוא ולכתוב פה וזה מה שבאמת חשוב.

תודה למי שקרא עד הסוף מקווה שתמשיכו לקרוא ולכתוב באתר.

ביי ביי


תגובות (4)

אני אחת מהדינוזאורים מסתבר..
כבר 7 שנים פה, עשיתי משתמש חדש..
תאמת הרבה השתנה פה, פעם אני זוכרת שהאתר היה פעיל מאוד, היו הרבה שכתבו סיפורים וגם הרבה תגובות, היום קצת פחות, אבל כמו שאמרת- לא נורא קורה.
שמחה שיש עוד דינוזאורים פה😉

24/05/2019 22:02

הזייה.. אני גם כן דינוזאור עתיק שכזה, 7 שנים מסתבר.. חח
אני חזרתי גם כן אחרי לא מעט זמן שנעלמתי לעולמות שלי…
בהחלט תמיד חביב להסתכל על סיפורי הפנטזיה שכתבתי מזמן, שתמיד מחכים לי שאשלים אותם…
זה טיפה כואב לי בלב, שלא השלמתי את היעד שלי וסיימתי אותם… אבל אני מאמין שכולם מחכים לי בעתיד הרחוק (:
מצפה לראות דינוזאורים נוספים…!

24/05/2019 23:39

למרות שאני פה רק מ2014 עדיין אני מזדהה עם מה שכתבת.
חזרתי לאתר הזה לפני פחות מחודש, וזאת נורא נוסטלגיה להסתכל על סיפורים. בנוסף, גם כיף לחזור לכתוב, חבל רק שהאתר לא מתנהל כמו פעם, פחות אנשים נמצאים פה וכך הוא פחות פעיל בזמן האחרון.
אני מציע לך לכתוב, ובעיקר לקרוא פה סיפורים חדשים.
אם כל הסטטים פה באתר יתחילו להיות אקטיביים ויתחילו לכתוב ולקרוא סיפורים, האתר יתעורר ויקבל אנרגייה חדשה :)

27/05/2019 19:02

וואו קודם כל תודה רבה על התגובות לא ציפיתי להן בכלל.
אני כל כך שמחה שיש פה עוד משתמשים כמוני שזוכרים את התקופות האלו באתר,כשהיה פה ים של סיפורים שעלו כל כמה דקות (כשהאתר לא היה ככ מת אני משערת חח) ואני שמחה לשמוע שאני לא היחידה שמתגעגעת לתקופות ההן.
מקווה שיצא לי להעלות לפה כמה מהסיפורים שלי,אפילו שאני עדיין טיפה מפחדת שלא אצליח,
(השגיאות שלי לא השתפרו אם לומר את האמת חח). שוב תודה על התגובות מקווה לראות פם עוד דינוזאורים :)

27/05/2019 21:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך