Likae
שהסיפור באמת נוגע ללב והוא מדבר עד אמצע כיתה ו ומשם ממשיך . הוא בפרקים. אשמח אם תקראו!

יום אחד..-פרק 1

Likae 07/02/2016 536 צפיות אין תגובות
שהסיפור באמת נוגע ללב והוא מדבר עד אמצע כיתה ו ומשם ממשיך . הוא בפרקים. אשמח אם תקראו!

היי קהל רב שצופה בסיפור שלי.
הינני חייבת לציין שהסיפור אינו מבוסס על חיי איני בגיל זה ואני בכלל נערה, תודה.
•הקדמה•
שלום שמי הוא אנה. נולדתי בתל אביב.
הכל התחיל מיום קטן שקרה. כשהייתי קטנה ההורים שלי כל הזמן היו מדברים על רבנות שמבנות גנרנות . לא ידעתי מה הפירוש של זה. כיום אני יודעת מה זה ויודעת הרבה יותר מזה. ההורים שלי התגרשו שהייתי בכיתה ג׳
היום אני בכיתה ו׳. סיפור חיי מתחיל לפני 3-4 שנים כי זה לא בדיוק ג׳..
רגעים עצובים אתה יותר זוכר אבל רגעים שמחים פחות.
לאמא שלי אין מצב כלכלי טוב ואני מנסה כמה שיותר לסדר את זה .
אתם תדעו בהמשך עוד הרבה דברים עליי.
הסיפור מתחיל בכיתה ג-ד..
~יום שינוי אחד קטן כיתה ד חג חנוכה~
אוף. אמא הודיעה שאנחנו צריכים לעזוב. היא טוענת שאבא לא רוצה שנתגורר בבית ששייך לו. והוא התכוון לאמא. מה אנחנו עשינו לו ? שיתן לפחות לנו להשאר. אבל זה לא עזר כל מה שאמא ניסתה לעשות בשביל שהוא ישתכנע. והנה ההובלה הגיעה לארוז את חפצינו ואנו מחוייבים להפרד מהבית. בית קט שגדלנו בו. עצוב.. לאחר זמן די קצר ההובלה הגיעה למסקנה שזהו . הם הטמינו במשאית הכל. והנה אנו נוסעים , נסיעה ארוכה אבל לא יותר מידי, גם קצרה. הגענו לביתנו החדש. רצתי ישר לראות את חדרי וחדר אחי החדש. קניתי גם שלט שיהיה תלוי על דלת החדר, ולבסוף השלט נהרס ><.. לא נורא מלמלתי לעצמי . דימיינתי לי שביום ראשון אלך לפגוש את כיתתי החדשה שאין לי בה היכרות. מעניין מה הם יחשבו עליי הסתקרנתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך