כשאפגוש אותך בגן עדן

Ms. Snow 09/05/2016 799 צפיות 3 תגובות

כמעט 5 שנים עברו מאז הפעם האחרונה בה ראיתי אותך. הפעם האחרונה בה דיברנו. ממש לפני שהלכתי לישון.
אני זוכרת את אותו הרגע בו נכנסתי לחדר גמורה מעייפות וראיתי את ציבעי הטלביזיה מהחדר שלך בחושך. התלבטתי אם להכנס להגיד לך לילה טוב, דבר שלא הייתי עושה בדרך כלל, אך באותו היום הייתה לי הרגשה שאני כן צריכה להכנס. פחדתי שזה יהיה מוזר, לכן ויתרתי והלכתי לישון. אם הייתי יכולה לחזור אחורה בזמן, זה הדבר היחידי בחיי שהייתי משנה. הייתי נכנסת לחדר ונפרדת ממך כמו שצריך.
ואם לא היית חושד גם הייתי אומרת לך שאני אוהבת אותך ואתה האבא הכי טוב שבת יכולה לבקש.

לפעמים כשאני נזכרת בך אני מנסה לעודד את עצמי בעובדה שכולם מתים בסופו של דבר. גם אני.
וביום שזה יקרה ואגלה שאולי כן קיים לו גן עדן אפגוש אותך שוב.
יש לי כל כך הרבה מה לספר.
מהחוויות של התיכון ועד לאהבה הראשונה שלי, מהשירות הצבאי ועד לגעגועים שלי אלייך.
ואני בטוחה שעד שזה יקרה יצטברו עוד הרבה דברים נוספים שאני רק מחכה לשתף אותך בהם, בית, חתונה, ילדים….
העולם שלנו אכזר ואני יודעת שגם אלייך החיים לא האירו פנים. כשניפגש בגן עדן אתלונן לך על המיסים ועל המדינה ואז ניזכר שאנחנו מלאכים ונצחק על כל זה.
אני זוכרת שבשבוע הפתירה שלך קיבלתי מסמך שאומר שעד גיל 21 אקבל את הפנסייה שצברת.
הסתכלנו על המשכורת שקיבלת בכל 17 השנים בהם עבדת באותו המקום. ביזיון. משכורת שביימנו זה כמעט בלתי אפשרי להתקיים איתה.
ועדיין, לא התלוננת אף פעם והחזקת את כל הבית. אמא מעולם לא עזרה לך וגם כשביקשת היא ברחה.

כשניפגש בגן עדן אומר תודה על כל מה שעשית למעני מהיום בו נולדתי. על כך שנתת לי השכלה מהידע הרב שלך, חינכת אותי להתנהג כמו שצריך וגוננת עלי. אני מאמינה שעד עכשיו אתה עדיין שומר עלי מלמעלה.

אני יצאתי החוצה מהחדר. אני לא מסוגלת להמשיך לתפקד כשאני בוכה ואני ממש לא רוצה לתת הסברים לאנשים מה הסיבה.
יצאתי החוצה, התיישבתי על ספסל וכתבתי את הסיפור הזה. מנגבת את הדמעות, והמדים כבר רטובים.
אקח עוד כמה נשימות לפני שאכנס ואחשוב על דברים נוספים שאספר לך כשניפגש בגן עדן.


תגובות (3)

וואו מדהים פשוט מדהים!!! איזה כתיבה! כמה רגש.. ממש נתת לי להרגיש איך את מרגישה וזה יפהפייה בעיניי. אני מניחה שזה סיפור אמיתי לכן תהיי חזקה! לעולם אל תתייאשי ואני בטוחה, שבעולם אחר, עולם טוב יותר, תפגשו אחד עם השנייה ותספרי לאביך את כל מה שרצית לספר לו!:)

09/05/2016 16:29

וואו מצמרר ואמתי כל כך.. במיוחד ריגש אותי הקטע בו סיפרת שהייתה לך הזדמנות להיכנס אליו לחדר ולהגיד לו לילה טוב, לפני שהיה מאוחר מדי. אני כאן לצידך ותהיי חזקה, לכל דבר שקורה יש סיבה, גם אם לא יודעים מהי.. שוב אגיד שזה ממש יפה

09/05/2016 20:47

תודה לכם על החיזוקים.
אמנם עברו 5 שנים ואני פחות שבורה אבל בגלל שאמא שלי נטשה אותי הוא היה כל המשפחה שלי וזה עדיין קשה.
בכל מקרה שוב אודה לכם על החיזוקים (:

09/05/2016 20:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך