רגעים משעשעים – 2

DarkBear 03/10/2021 239 צפיות תגובה אחת

הגענו לבניין החדש, נעלתי את הבנות במקלחת שינקו את עצמן ובינתיים הלכתי לבדוק את השכנים, מצאתי דלת עם ריח של פרחים, דפקתי ואיזה שהיד פתח לי את הדלת. "אה?" שאל, "אנת סאדי?" שאלתי בערבית, הוא ישר חייך והוציא את הנחש שלו, "לע אנא!" צחקתי אבל איכשהו כבר הייתי על הברכיים ווהוא תפס לי את הראש, מזל שהבנות לא רואות, אחרי 10 דקות הוא שחרר את המיצים שלו, בלעתי ואז הוא משך אותי לדירה שלו ונעל, קרע לי את הבגדים ואנס אותי על מיטתו.
"מה ען סאידאת?" שאלתי לגבי הבנות לאחר האונס, הוא הצביע למעלה "שקה אית'ני עשר" אמר לי, חזרתי לדירתי והחלפתי בגדים אחרי מקלחת, חתכתי קצת ולקחתי את ליסה לדירה 12, שם היתה זקנה מילפית לבושה בבגדי עור, היא ראתה את ליסה וחייכה אליה, שילמה לי 600 והשארתי אותן לבד. חזרתי לחדרי והכנסתי את אלכס איתי שתרד לי קצת בזמן שאני בודק מי הסוחרים באזור.
מצאתי אחד ערבי וחיכיתי לו מתחת לבניין בזמן שאני בודק את השכנים, וואו, היתה שם איזה ילדת סנטר שלבשה פאה ורודה ואיזה שמלה מוזרה, קרצתי לה והיא צחקה והלכה לה, הסוחר הגיע וקניתי ממנו את הקוק, שלחתי את אלכס שתפנק אותו ברכב ועקבתי מרחוק אחרי הילדת סנטר.

"מה אתה רוצה?" היא שאלה באימה כשתפסתי אותה בלילה, השכבתי אותה על הרצפה ונצמדתי אליה, "איך קוראים לך?" לחשתי לה באוזן בזמן שאני מתענטז על גופה, היא לא ענתה אז קרעתי את הבגדים שלה, איזה חזה קטן וחמוד, ופטמות ורודות וזוקרות, "דיי!" היא ניסתה לצעוק, אבל לא היה שם אף אחד בסמטה, "תעני לי מתוקה, בת כמה את?" שאלתי אותה בזמן שאני נושך לה את הפטמות "אני רואה שאת אוהבת את זה", שלחתי יד מתחת לשמלה שלה והיא בהחלט היתה רטובה, גם שעירה, מאוד אבל. הבעת הפנים שלה השתנתה והיא חייכה אלי, "סקורה, 16" היא חיבקה אותי עם הרגליים, ראיתי שכל הירכיים שלה חתכים, "נאנסת?" שאלתי, "בגיל 14" אמרה והתחילה לפמפם אותי, אחרי שזיינתי אותה לקחתי אותה לדירה, "אלכס, ליסה, תכירו את סקורה" זרקתי אותה עירומה עליהן, ליסה ישר התחילה לנשק אותה בכוח, הסמים דפקו לה את הראש, ואלכס התחילה למצוץ לעצמה את הבהונות.

לקחתי את סקורה לאיזה פאב באזור לפנות בוקר כשכולם כבר שיכורים, היתה שם איזה פרחה חמודה, דיברנו איתה, קוראים לה ירין. "בת כמה את מאמי?" סקורה נמרחה עליה, נתתי לה כמה צ'ייסרים של ייגר, בין 12 ל15 לא זוכר.
משכנו את ירין שגם היתה שתויה לשירותים שלושתנו, היא אמרה שהיא בת 18, יש לה חזה מנותח יפה, בזמן שסקורה ירדה לה נישקתי אותה, "את רכוש שלי עכשיו", היא היתה שתויה מדי בשביל להבין, "את סוטה?" שאלתי וראיתי שהיא לא ממש קינקית, "הנה תראי משהו" אמרתי ותפסתי לסקורה את הראש והכנסתי אותו לשירותים המשומשים בזמן שאני מוריד עליה את המים, ירין הסתכלה על זה בהלם ואז דפקתי לה כאפה ועשיתי אותו דבר לירין, היא הקיאה ואנסתי אותה בזמן שהראש שלה בשירותים, נתתי לה את סם מסוג אחר שידפוק לה את המוח ולקחתי את השתויה שבכתה שהיא היתה בתולה לדירה, זרקתי אותה ואת סקורה שהיתה כבר בהזיות על ליסה ואלכס. הסתכלתי על המשפחה שלי וצחקתי.
ליסה ממש התלהבה מהפרחה ירין, איזה חמודה.
שריף התקשר אלי, התבאס שעזבתי את הדירה, הזמנתי אותו להצטרף למשפחה אבל הוא אמר שהוא מחוייב לאזור אז שחררתי את הנושא, לקחתי את ירין למחרת בבוקר את ירין לזקנה מסתבר ששמה אנג'לה, שתחנך לי אותה קצת, החלטתי שסקורה חולה מספיק גם בלי חינוך, אתן לה חינוך משלי מיוחד.
אנג'לה אמרה שהיא שונאת פרחות אז היא הולכת להתעלל בה המון, ושילמה לי 800.
לקחתי את ליסה אלכס וסקורה איתי באוטו לאיזה כביש מהיר, "קודם את" הסתכלתי על סקורה, יצאנו ונעלתי את האוטו, הכרחתי אותה להתפשט מול כל הרכבים החולפים, היא היתה ממש בעניין ועשתה זאת חושנית, "איך אני אצליח לשבור אותה יותר?" תהיתי לעצמי, ועלה לי רעיון, הושבתי אותה והתחלתי להשתין על הפרצוף שלה ולתוך הפה שלה והכרחתי אותה לבלוע, מזה היא כבר נגעלה וכמעט הקיאה, צחקתי, ראיתי את ליסה מסתכלת בפחד מהאוטו, אלכס דווקא רגילה לזה.
"עכשיו המנה העיקרית" אמרתי לסקורה והסתובבתי, הצמדתי את הראש שלה לעכוז שלי ושחררתי את צחנת חיי, בעטתי את הראש שלה לרצפת השוליים והכרחתי אותה לבלוע, היא בלעה הכל והיתה נראית בטראומה חדשה, סימנתי לאלכס בעין והיא התחילה לעשות אותו דבר לליסה. החיים הטובים.


תגובות (1)

חזק

03/10/2021 16:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך