קלואי
תגובות!

בגלל מראה עיניים

קלואי 25/08/2013 832 צפיות 5 תגובות
תגובות!

הוא הסתכל עליה כשעברה מולו, הולכת בהנאה. שערה השחור כפחם נפל על כתפה. רוח קיצית ליטפה את פניה, והסיטה קווצת שיער מעיניה היפות. הוא אהב להסתכל עליה.
כמו בכל יום, באותה השעה, היה מחכה לה כשחזרה מעיסוקיה. רק פעם אחת היא בהתה בו, כשעבר מולה. מאז נזהר לשמור מרחק. הוא עדיין זוכר את הפעם ההיא. הפעם הראשונה שראה אותה. הפעם שבה נפגשו לראשונה. היא הייתה עם חברה, בדרך למקום כלשהו. הוא הלך לו לאיטו, והיא באה מהכיוון הנגדי. במקריות מוחלטת היא הרימה את ראשה ונעצה בו מבט תוך כדי הליכה, בדיוק כשהוא נעץ את מבטו בה. היא נעמדה נטועה במקומה. עיניה נעוצות בעיניו. זה אולי לקח שבריר שנייה, אך לו זה נראה כנצח.
נצח ארוך וכואב, שאין לו סוף. הוא הרגיש כאילו עיניה חודרות לנשמתו, חודרות לליבו.
"מה קרה?" קראה חברתה, שהייתה כמה צעדים לפניה. היא ניתקה ממקומה כשענתה "כלום", והמשיכה בדרכה.
מאז הוא לא יכול להרפות. הוא חייב לראות אותה. הוא ידע שאין לו סיכוי איתה ולכן החליט כי טוב לשמור מרחק, אך הוא לא יכל לעמוד בזה.
כאב לו להיות רחוק ממנה, לכן החליט לראות אותה בכל יום, בלי שתדע. גם אם זה מרחוק.
הוא בהה בה כשנעצרה לסדר את שרוך נעלה, קצות שערה השחור מלטפות את אבני המדרכה האדומות, ואז נעלם כליל ממקומו כשהיא נכנסה לביתה, ולא יכל לראותה עוד.


תגובות (5)

ואו, עשית לי חשק לבהות במישהו עכשיו 0_0 (שזה קצת לא הגיוני כי אני לא מסתכלת על אנשים.-. )
גאד, יש לך כתיבה סוחפת!
אני ממש אוהבת אותה (ואת יודעת שאני אוהבת .. ;)
אל תפסיקי לכתוב!

נ.ב- זה מושלם 3>

25/08/2013 10:06

מסכימה עם ספיאנו.
הכתיבה שלך יפהפייה וסוחפת, ובכלל- אוף, אין לי איך לתאר את הסיפור. הצלחת לגרום לסיפור קצר להראות מושלם יותר מאלפי סיפורים ארוכים ומשמעותיים. נורא אהבתי, ואת מדהימה שזה משהו! ♥
כ"ה על הסיפור המעולה.

25/08/2013 10:12

וואו!
תודה רבה!
=]

25/08/2013 10:20

אני מסכימה עם ספיר ועם "ציידת הצללים", יש לך כתיבה סוחפת כזו, אפשר לדמיין כל רגע, כל דמות, כל אזור שהדמויות נמצאות בו.. וואו.
הסוף משאיר חשק לעוד וזה חלק מהסקרנות בסיפור, בנוסף לכך שלא תיארת את הפנים של הנערה אלא רק את השיער שלה, ככה שזה יצר אפקט שהבחור תמיד רואה אותה מהצד בזווית כזו שהשיער מסתיר את פניה, וזה ממש מקורי ומיוחד ^-^
הכתיבה מדהימה, נהניתי מכל רגע ולא יכולתי להוריד לשנייה את העיניים מהמסך! את והכתיבה שלך הן ההוכחה המושלמת שסיפורים עדיפים על תוכניות טלוויזיה או סרטים!

25/08/2013 13:52

תודה רבה!
ריגשתם אותי XD

25/08/2013 14:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך