Pepper
בהשראת קטע באתר שגם הוא מדבר על מכתב לאב. מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע את דעתכם.

הבטחתי לאבא

Pepper 04/08/2017 695 צפיות 5 תגובות
בהשראת קטע באתר שגם הוא מדבר על מכתב לאב. מקווה שאהבתם, אשמח לשמוע את דעתכם.

אבא אני מצטער,
אני מפר הבטחה.
אני יודע שהבטתי לשמור עליה אבל היא חמקה מבין אצבעותי. אמרת לי לשמור עליה, אני יודע, ונכשלתי.
היא כל כך יפה, כל כך עדינה, תמיד קראנו לה הגרסא היותר טובה שלי.
איך היא חמקה ממני ככה? מתי הגיע הבחור הזה ולקח אותה ממני?
שטן, ככה אני קורא לו. הוא לקח אותה, הפנט אותה, שבה אותה. אני לא יודע איך הוא עשה את זה, אבל הוא לקח אותה מבין אצבעותי.
אולי זה כישוף או איזה סם, אבל נכשלתי.
אני מצטער אבא, איבדתי את הנסיכה שלך.


תגובות (5)

אני כתבתי את הסיפור מכתב לאבא שמח שנתתי לך השראה אבל אתה כותב יותר יפה אשמח אם תגיב גם לסיפור שלי

05/08/2017 18:18

הגבתי אבל האפליקציה מחקה לי את התגובה פעמיים, אני מצטערת. (אני בת דרך אגב :) )

05/08/2017 22:35

יש אפשרות לדבר בהודעות דרך האתר

06/08/2017 08:49

pepper!
אחרי 3 שנים שיצאתי מהאתר רציתי לבדוק מי עוד כותב מוכשר שאני אוהב לקרוא את סיפוריו!(אני עצמי לא כותב.)
אני ממש הייתי עצוב שblackwidow הפסיק לכתוב באתר…
וגם uta ןממש שמחתי שאת נשארת לכתוב.
אני ממש בוכה פה,אני כל כך אהבתי את הסיפורים שלכם והם תמיד שימחו אותי בזמנים קשים…
תודה רבה..
את יודעת איפה יש אתר טוב שהם ממשיכים לכתוב בו אולי?
אני יודע שamora כותבת גם במקום אחר לפחות לפני 2-3 פלוס מינוס,פשוט שחכתי…
אשמח אם תעני..

13/08/2017 01:45

    אני חושבת שאם הם עדיין כותבים תמצא אותם בוואטפד. אני שמחה לדעת שאהבת את הכתיבה שלי למרות שהיא היתה נוראית, גם לי ממש עצוב שהרבה עזבו אבל יש גם הרבה כותבים חדשים ומוכשרים מאוד.

    13/08/2017 21:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך