הסיפור הזה לקח לי חצי שעה

הסיפור שלא היה

17/06/2010 1182 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה לקח לי חצי שעה

ישבתי בדממה על הכיסא שלי, וחשבתי עליו. על האהבה שלי. היבטתי רק על התמונה שלו במחזור של שנה שעברה. חשבתי על כל הרגעים שהיו לנו ביחד! את ההצלחה, את הכל עד ש… חשבתי כאילו זה היה רק אתמול. זהו! אני לא מיתכוונות להישאר כאן ולחכות ישר עכשיו אני קופצת לדנה. דפקתי בשולחן חלש מרוב שהייתי מדוכאת. לקחתי את תיקי ואת המישקפיים וניכנסתי לחדר שלי להיתאפר. יצאתי אחרי חמש דקות ופניתי לדלת. היתכוונתי לגעת בידית, אבל אימי עצרה אותי. "לאן את חושבת שאת הולכת?" שאלה. לא עניתי.

פתחתי את הדלת האחורית של הגינה ללא הודעה ורשות מאימי. ברחתי ! רצתי ! רצתי לעבר הספסל הכי קרוב והכי רחוק מעייניה של אימי. נחתי על הספסל. בא לידי כלב ורצה שאני אלטף אותו. ניזכרתי ברגעים שלי עם… איתו! עם האהבה שלי! ניזכרתי שאני צריכה ללכת לדנה אז עזבתי את הכלב ורצתי לכביש. תפסתי טרמפ מנהג המונית. ההוא, הוא היה אבא שלו. אבא של… האהבה שלי. נירדמתי בנסיעה לדנה. היתעוררתי בתוך מקום חשוך כזה! ואפל. הצמדתי את התיק שלי לליבי ואת המישקפיים הכנסתי לפי.

שמעתי קול חלוש כזה… ניכנסתי לשיחים לימצוא מקום לישון וראיתי אותו במחשבה… את האהבה שלי. ניזכרתי איך הוא היה מחבק אותי בלילות! את הנשיקות הלילה טוב האלו! אווו…. שמעתי שוב קול חלוש. ניכנסתי אל מקור הקול. זה הכלב שאותו ליטפתי. לקחתי אותו ונתתי לו מיים. חשבתי איך הוא הגיע לכאן ביכלל. ראיתי עצים מאוד יפים וקטפתי תפוחים. נגסתי בתפוח והתחילה ליכאוב לי הבטן. הכלב ניצמד אלי כמוהו… כמו אהובי! היה חושך ולא ראיתי כלום.

הייתי צמאה ולא ידעתי איפה המיים עם כל החושך הזה! אמרתי: "מעניין איפה דנה גרה! אני לא רואה כלום! למה היא ביכלל לא אומרת לי כלום על הבית שלה?!" האוווווו! נבח הכלב. הבאתי לא במבה שיכולתי לימצוא וליראות בחושך הזה. הלכתי למקום שבו יש אור. המים. איך ניכנסתי? צעדתי ובטעות דרכתי על הזנב של הכלב, ואז מעדתי… ונפלתי למיים. המישקפיים נפלו לי אל מיתחת לסלע ים. שמעתי מישהו מדבר. שחיתי לשם. שכחתי את הכלב למעלה וצעקתי קפוץ. תפסתי אותו.

שחיתי למקור הרעש והשמיעה וראיתי צמח ולא כלום. שחיתי בחזרהלמעלה ואבל לא הצלחתי משהו משך בי! הוא משך אותי עליו הצמח זה היה ודיבר. מה? הוא אמר: "היי מיילי! זה אני אסי, חבר שלך. " אסי! מה קרה לך? "זוכרת את הטיול לטבריה. נו. "היינו בכינרת ואני שחיתי ואז טבעתי. פגשתי 3 בנות ים והם אמרו שאני יהיה גם בן ים אז נישארתי והם הפכו אותי לצמח." מסכן שלי. זה כמו בסרטים. אני פשוט אנשק אותך וזה מה שיקרה. "אבל אין לי פה!" אז איך אתה מדבר? "לא יודע! " נישקתי אותו. ואז גיליתי שזה לא הוא! זה היו 3 הבנות ים!

הם החזיקו את הכלב ואמרתי: תעזבו אותו! ועם אנחנו לא רוצות. אני רוצה אותו! טוב בסדר הנה שתי דברים שאת הכי רוצה בחיים: מה את מעדיפה יותר? את הכלב או את חברך? היתלבטתי. והיה כבר בוקר. החלטתי שאני רוצה את אהובי. האהוב שלי! . שחיתי למעלה וראיתי אותו את אהובי ! "בואי שבי." תודה. שתיתי את התה ובדיוק שמעתי את הכלב. אומר, (הוא לא נבח הוא דיבר באמת!) : "לא בבקשה תשחררי אותי אני רוצה לחזור לאהובתי. עד שמצאתי את מיילי! היא חברה הכי טובה שלי!"

"לא אסי! אני לא נותת לך ביכלל חופש עד שתילמד להיתנהג יפה! לאמא שלך" אמרתי בגימגום, אה טוב, אני רוצה לשירותים, איפה זה?" שם . הלכתי וברחתי לעבר איפה ששמעתי את הקול של אסי ושל אימו. אמרתי: אתם סתם עבדתם עליי! "היית צריכה ליבחור בכלב! " החזקתי את אסי הכלב החמוד שלי וברחנו. ניכנסנו למיים ולא כלום, ראיתי שם את אותו צמח ים שראיתי. בינתיים בביתי אמא מחפשת אותי. ונעבור עליי.

אסי בא איתי למקום שקט וראיתי שם את דנה. היא אמרה לי: "איפה היית?"
אמרתי לה וסיפרתי לה מה קרה ואז היא אמרה לי לחכות בבית שלה יום עם אסי בביתה. אסי נבח משהו לא ידעתי מה. שתיתי כוס תה עם 2 סוכר . לבשתי פיג'מה של דובונים מיתחבקים. אסי מתוק! יום יבוא ותחזור ליהיות בן אדם." אמרתי. הוא ליקק אותי וישנתי.

קמתי עם מיים על כל הפרצוף וגיליתי שדנה זאת… ימית מ3 בנות הים. ימית! אסי נשך אותה בזנב והיא פשוט נפלה על הריצפה. נישארנו 2 מול 2 אמרו 2 בנות הים. לא רציתי להישאר אז ברחתי. אסי נישאר שם לבד. שישי ומימי נישארו שם. שישי ומימי שרו שיר חזק שיכל להשפיע רק על בני אדם. אסי לא יכל לינשוך את מימי. היא היייתה אימו אבל היא הייתה הכי רעה. פיתאום דנה האמיתית באה. אסי נשך את שישי.

מימי שרה את השיר לבד. אסי הפך לבן אדם! ומיילי באה עם דנה ואז הם באו במדרגות לקומה שנייה לחדר של דנה. לדנה היו ש.ב. בכימיה ואז השיקוי נפל על מימי ואז הם ניצלו! יאללה בואו נחגוג! אסי נהג ודנה מאחור אני מקדימה עם אסי במכונית.! שתינו קולה ואכלנו במבה ואז אמרתי: אתה יודע אסי? יש לי שתי דברים להגיד:

1. היה לך יותר חמוד שהיית כלב <3333
2. סוף טוב הכל טוב!


תגובות (1)

לא כתבתי את זה שפתיי חתומות

27/09/2010 12:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך