המעשה הנכון

kinneretadar 17/12/2018 735 צפיות אין תגובות

בס\"ד

פרק ד\'

חלק א\'

אשתו בכלל לא הייתה קנאית .ההפך היא דיברה עם אדר .כשהם היו בבית היא שאלה אותו :\" אתה בטוח במה שאתה עושה ואומר ?\'רועי : \" אני בחיים לא אשכח את הפנים שלו . \"אשתו נישקה אותו ואיחלה לו אז אם אתה בטוח .. שיהיה לך בהצלחה .. אני תמיד לידך ..\"רועי : \" תודה רבה . אהובתי . אין עלייך .\"
אבי שלח לו הודעה: \" תבוא אליי?\"רועי : \' אין בעיה . תוך שעה או שעתיים אני אצלך .\"אבי ורועי חברים מאותה הכיתה כבר מכיתה א\'.אבי היה הילד הכי קטן .אבי האמין לכל מה שרואים אמר כשהוא סיפר לו על מה שקרה יום לפני בבית החולים .אבי נשבר כשלא האמינו לחברו הטוב .למען האמת הוא נלחם ברועי כדי שבאמת תצא לאור . אבל … אבל הוא לא נלחם מספיק חזק .אבי הוא היומן הסודי של רועי .הם יודעים את הסודות אחד של השני .אם הם רבו זה היה על בחורה שהם לא דיברו בגללה במשך חצי שנה אבל בסתר הם שאלו אחד על השני ותמיד דאגו זה לזה בסתר .הם השלימו כי אבי התחנן לרועי כדי שיסלח לו והחברות שלהם לא תיהרס בעד שום מחיר שבעולם .הם השלימו. והם תמיד דאגו זה לזה .תמיד שיחקו כדורגל.אבל .. אף פעם לא רבו מכות זה עם זה.הם נפגשו אחרי כשעה וחצי בבית של אבי .רועי אמר : \" מצאתי אותה…\"אבי : \" את אחותך ?\"רועי : \" כן . כן . כן .אני כול כך מאושר . לא ציפיתי שהיום הזה יגיע .\"אבי : \" איך אתה בטוח כול כך ?\"הוא הראה לו את התמונה שאפשר שלחה לו ואבי אמר : \" היא מוכרת לי מאד ואני לא יודע מאיפה ?\"רועי : \" זאת אדר החדשה … הם גם שינו לה את תאריך הלידה ואת שמה .. השם שלה היה צריך להיות מאי כי היא נולדה בחודש מאי …\"אבי : \" בגלל זה קראת למאיה בתך מאיה … על שמה ???\"רועי: \" נכון מאד. בורא עולם אוהב אותי …\"אבי : \" מה אתה מתכוון לעשות ?\"רועי : \" לחתור. \"אבי : \" תמיד לצידך .. צריך עזרה ?\"רועי : \" בינתיים לא . תודה … שום מילה ??\"אבי : \" ברור ששום מילה ..\"

רועי ואבי עברו לתל אביב העיר הגדולה מהדרום אחרי הצבא .רועי הסתדר בחייו אבל … אבל אבי .. אבי לא .
לאבי היו ארבע מערכות יחסים ושום מערכת יחסים הייתה רצינית …\"אבי גם היה הנהג של הזוג .רועי לא יודע … אבל אבי ..קנאי בו ..

בס\"ד

פרק ה\'

חלק א\'

אבי שלח הודעה לרועי : \" אני מאוהב ..מה אני עושה ???\"רועי : \" במי אתה מאוהב . אחי ???\" אבי : \" באדר . אני מאוהב באחותך ..\"רועי : \" אז למה אתה מחכה ?\"אבי : \" לא ידוע לי .\"רועי : \" תעשה לי טובה ותשכח מהכלבה ששברה לך את הלב \"אבי : \" איני יכול .. אבל אני בטוח שאם אדר באמת אחותך … היא תיתן לי את הנשמה . \"

אשתו של רועי ניגשה אליו ושאלה : \" אולי נזמין את אדר לארוחת ערב בערב שישי ??\"רועי נישק אותה ואמר: \" אין עלייך.. אשת חיל מי ימצא ..\"אשתו : \" נתקשר אליה ?\"רועי : \" זה הרעיון שלך . אז מתמודדים עם זה לבד . אז אם את צריכה עזרה אני … אני פה .\"אשתו : \" סבבה . תודה . \"היא התקשרה ושמה את אדר על הרמקול .היא אמרה : \" שלום לך אדר את על הרמקול לבעלי שומע את השיחה . מה שלומך ?\"אדר : \" בסדר . מה שלומכם ?\"רועי. : \" הכול בסדר . יש לנו שאלה ..\".אדר : \" תשאלו ואם יש לי תשובה אני .. אענה..\"
רועי : \" רוצה לבוא אלינו לארוחת ערב ?\"אדר : \" באמת ..?\"אשתו : \" הכי באמת . מכל הלב . \"אדר : סבבה. מה אני מכינה ?\"רועי : \" כלום . את באה בידיים ריקות .\"אדר : \"\" בסדר גמור . מסכימה עם כל מילה שאתם אומרים .\"\"

אדר בדקה את היומן שלה ובדקה מתי היא במשמרות .
מחר היא עובדת ערב .יום אחר כך היא עובדת ערב .וביום שישי היא עובדת בבוקר וביום שבת ..היא בחופש .היא אמרה : \" אני חייבת לבוא בידיים מלאות .\"רועי שלח לה הודעה : \" את רוצה שנזמין גם את אבי . אין לנו בעיה . השולחן והבית גדול .\"אדר : \" איך שאתם רוצים ..\"רועי : \" סבבה אבל .. בתנאי אחד . \"אדר : \" איזה תנאי ?\'רועי :\"שאתם יושבים אחד ליד השנייה ואת לא מתביישת .. \"אדר: \"אשתדל נורא .\"רועי : \" אין עלייך .\"

אשתו : \" מה תעשה אם היא לא אחותך ?\"רועי : \" אני מאד אתבאס אם היא לא אחותי. \"אשתו : \" אני תמיד מאחל. לך שתמצא אותה ..\"רועי : \" תודה רבה ..באמת מצאתי אשת חיל .\"אשתו : \" תודה רבה ונישקה אותו .\"אחר כך הם עשו אהבה בחדר שלהם .אבי עישן סיגריה ואמר : \" אין עלייך . אני הכי מאושר שבעולם שאת ואבי מקיפים אותי .\"

הגיע יום שישי .אדר קנתה מכונית עם שלט לעדי למאיה היא קנתה בית בובות לרועי ולאשתו היא קנתה אבנים של כל הברכות .ולאבי… היא קנתה ספר תהילים עם שמו היא יצאה בנזק של ארבע מאות וחמישים שקלים חדשים .היא אספה את השיער ועשתה צמה .רועי ביקש שהיא תבוא להדליק נרות בביתם .
היא הסכימה .רועי לקח אותה וכשהוא אה את כל המתנות הוא אמר : \" תודה רבה . לא היית צריכה .\"
גם אבי היה .אבי הסתכל עליה ואמר : \"כל הכבוד לך . \"היא הסתכלה עליו ואמר בחצי קול : \" קניתי גם לך מתנה .\"אבי : \" תודה רבה מותק . לא היית צריכה. \"רועי : \" למען האמת שגם אנחנו קנינו . \"אדר : \" תודה רבה . לא הייתם צריכים .\"אדר ירדה מהמכונית ואבי עזר לה היא הסמיקה מרוב התביישות .שאדר נכנסה אשתו לקחה ממנה את כל המתנות. ונישקה אותה .כשאדר נכנסה לשירותים היא שמעה את אשתו של רועי אומרת לו : \" אני מאד מקווה שאתה צודק .. אני מאד מקווה שהיא אחותך .\"אדר הייתה בהלם .היא ידעה כבר מזמן שהיא מאומצת אבל. אבל לא הייתה בטוחה בעצמה כי אימא שלה אמרה לה את זה מעצבים…\"…

בס\"ד

פרק א\'

חלק ב\'

אדר יצאה מהשירותים ואמר לעצמה : \" תתנהגי כאילו לא שמעת דבר. \"וזה באמת היה ככה .הן הדליקו נרות שבת והבנים הלכו לבית הכנסת .בינתיים הבנות שיחקו עם הילדים וגם ערכו את השולחן .כשהבנים חזרו מהתפילה רועי נישק את אשתו ואמר: \" דעו לכם … אתם פה רק בגלל שיש לי אשת חיל .\"אדר ואבי בפה אחד : \" תודה רבה .\"אדר לאבי : \"אתה יודע שאתה חייב. לי צ\'יפס??\"אבי לאדר : \"אז אני מזמין אותך לארוחה ..אדר : \" סבבה . אני מחכה לזה .\"אבי : \" זה לא ייקח כול כך הרבה זמן .\"רועי : \" יאללה תפסיקו לריב ילדים ובואו לשבת סביב השולחן .\"הם אכלו ושתו ואדר התנהגה רגיל לגמרי .אחרי הארוחה הילדים הלכו לישון .הבנים הלכו לנשום אוויר והבנות שטפו את הכלים .

האוויר היה קריר כי היה חורף .רועי אמר : \" אני חושב שאפשר שמעה את השיחה שלי ושל אשתי .\"אבי : \" על זה שאתם אולי אחים?\"רועי : \" כן …\"אבי : \" מה תעשה ?\"רועי : \" לא כול כך ידוע לי ..\"אבי: \" אולי תגיד לאשתך לחקור ?\"רועי : \" זה יהיה שקוף .\"אבי : \" אין לי בעיה לדבר אתה ולברר את הנושא .\"רועי : \" באמת ?\"אבי : \" כן . אתה אח שלי .. אז למה לא ?\"רועי : \"תודה לך מעומק הלב.\"אבי :\" אין על מה. מעומק הלב ובאהבה רבה .\"כשהבנים נכנסו עם פיצוחים הבנים עזרו להן לערוך את השולחן . ירד גשם .אחר כך הם אכלו ודיברו על כל מיני נושאים .גם כל זה שאבי ואדר מחר אצלם בארוחה מהשעה 13:00.\"אדר : \" אני לא יכולה לבוא ..\"אבי : \" למה לא ?\"רועי : \" באמת למה לא …\"אדר : \" יש לי מחוייבות קודמת .\"רועי : \" אז סעודה שלישית ?\"אדר : \" אני לא באיזור.. אני אצל חברה .\"רועי : סבבה .\"

כעבור שעה וחצי של צחוקים והעמדת פנים שהכול בסדר אדר החליטה שזהו ..ללכת . נמאס לה כי היא לא אוהבת שמסתירים ממנה דברים .\"אבי החליט ללוות אותה .כשהם היו ליד המלון הם נכנסו להגיד \"שלום\" .
אבי הכיר לאדר את השומרים שהיא לא מכירה.אני. אמיר ואת עומר . החתיכים של המחלקה .לאחר כשהם הגיעו לדירה של אדר . היא שאלה : \" רוצה לעלות. אליי .. אני רוצה לדבר אתך..\"אבי : \"סבבה לי. \'
הם עלו לדירה של אדר .אדר מזגה לאבי כוס קולה ואמרה בבכי : \" שמעתי את רועי ואת אשתו מדברים עליי .\"אבי : \" אני יודע .. הוא אמר לי שהוא חושש מזה .\"אדר : \" כעיקרון שיקרתי לו . אינני עושה דבר .אני מאד נפגעתי מהם . חשבתי שהוא ידיד שלי אבל .. אבל עוד פעם טעיתי…\"אבי: \" את לא טעית.. הוא ידע שאני. אחותו ולא ידע איך להגיד לך ..\"אדר : \" אם א י באמת אחותו .. איך אני מאד דומה לזוג שמאמץ אותי ?\"אבי : \" אין לי בעיה לברר את זה יחד אתכם.. גם רועי לא מבין .. ממתי את יודעת שאני. מאומצת ?\"אדר : \" אימא שלי יותר נכון טל אמרה לי באחת המריבות : \" את לא הבת שלי . את מאומצת .. שמו לך מסיכה שאפשרלהוריד את זה רק בניתוח .\"אבי :\" ואז אחר כך מה קרה ..\"אדר : \" היא אמרה לי שהיא שיקרה . ו אז האמנתי לה ואחרי כחצי שנה היא הייתה שיכורה ושוב פעם אמרה לי את זה. דני העיף לי כאפה ואמר : \" את לא יודעת לשמור סודות. . כלבה \" הלכתי בוכה. וישנתי אצל חברה שלי .אבא שלי בא באמצע הלילה והתפתח ריב רציני .מאז..מאז אני יודע. שאני מאומצת אבל .. אבל המסיכה הסתירה לי את האמת .\"אבי : \" רק שתדעי שרועי מאד שונא את. המשפחה שגידלה אותך ..\"אדר : לא רק רועי. אני מתעבת אותם .. כי … כי הם לא נתנו לי מספיק אהבה .\"אבי : \" את רוצה שאספר לרועי ?\"אדר : \" כן . בבקשה \"אבי : \" בשביל זה אני כאן.. \"אדר : \" תמסור לו בבקשה עוד משהו בשמי ..\"אבי : \" מה .. בשביל זה אני כאן ..\"תמסור לו שאני רוצה לעשות בדיקות דם ..ולברר איך אני מסירה את המסיכה הארורה הזה ..\"אבי: \" זה מאד כואב .\"
אדר : \" אז למה אתם פה? \"אבי : \" אין בעיה . אני אהיה בתהליך .. גם אם זה יהיה ארוך מדי .\"אדר : \" תודה רבה מעומק הלב.\"אדר ואבי התנשקו.יום למחרת אבי אמר לרועי כשהם היו לבד : \"היא שמעה אתכם מדברים .. אבל . אבל היא יודע. שהיא מאומצת .\"רועי קרא לאשתו ואמר : \"מחר אני ואת הולכים לקנות לך טבעת או כל תכשיט שתרצי .\" אשתו : \" למה . …לא ידוע לי שיש חג??\"אבי : \" היא שיקרה לנו .. היא לא עושה כלום .היא יושבת בביתה בודדה..\"רועי : \" אהובה שלי .. תכיני בקופסא מנה אני ואבי נלך אליה .\"אשתו : \" אין בעיה.\"אחרי חצי שעה אבי ורועי היו בבית של אדר .אדר פתחה כשעינייה אדומות מבכי ..רועי חיבק אותה ואמר : \" תסלחי לי ?\"אדר:\" מה אתם עושים פה ..אני רוצה להיות לבד ..\"רועי : \" אפשר לדבר ?\"אדר נתנה להם להיכנס .רועי ואבי ביקשו ממנה כוס תה בטעם נענע .רועי : \" שמעתי שאת רוצה לעשות. בדיקת דם!\"
אדר : \" כן . זה צודק .לא ??\"רועי : \" אני אהיה אתך. אחותי . אני לא מאמין שמצאתי אותך . אני הכי מאושר ואני מבטיח לך שחייך יתחילו להשתנות ..לטובה .\" אדר : \" הם כבר מתחילים להשתנות.\"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך