מחבר סיפורים נהדרים
הסערה השפיעה מאוד על היער ובפרק הבא נראה את תוצאות הסערה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

ארנבי פרק 81

הסערה השפיעה מאוד על היער ובפרק הבא נראה את תוצאות הסערה. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור.

סערה עצומה מתקרבת ליער שהדאיגה את תושבי היער ובמיוחד את הארנבים במנהרות הארנב מכיוון שמנהרותהם יכולים להיות מוצפים מהמבול. המשפחה של ארנבי הייתה מופתעת מעוצמת הסערה שתהיה שהחזאי סיפר ומאוד חששה שמנהרותהם תוצף. אבא של ארנבי התחיל לחסום את הכניסה למנהרה הקדמית והאחורית כדי שהמים לא יכנסו למנהרה.
ארנבי ואחותו הגדולה לנה הסתכלו על אביהם ותארו בראשם יש הסערה תראה. לארנבי היה רעיון שהוא להזמין את החבר הכי טוב שלו, הארנב הצעיר ושבזמן הסערה, הם ישחקו, יספרו סיפורים ויהנו בבית של ארנבי. הוא הזמין אותו, הוא נכנס לבית של ארנבי ואבא של ארנבי סיים לבנות את המחסומים, גם שאר הבתים במנערות הארנב סיימו לבנות את מחסומיהם.
הסערה הגיע והייתה אוירה של התרגשות וחששות בכל רחבי היער. ארנבי והארנב הצעיר שחקו מחבואים ובמהלך המשחק גם לנה רצתה אז הם צירפו אותה למשחקם. הסערה התחזקה, הרוחות התחזקו- כמעט הם הגיעו למהירות של 100 קמ"ש, המטר התחזק, ברד ירד ועוד…. ארנבי, אחותו והארנב הצעיר התחילו לספר סיפורים מעניינים עד שהם לא התיחסו לסערה.
הסערה הציפה את כל היער והמים לחצו על המחסום של הכניסה הקדמית של המנהרה של המשפחה של ארנבי. המחסום הלך לקרוס אבל ארנבי והאחרים לא שמו לב לזה! המחסום קרס והמים הציפו את כל המנערה.
ארנבי הלך לטבוע והארנב הצעיר ניסה להציל אותו אבל ארנבי היה כבד מדי! לנה התערבה והצליחה למנוע את ארנבי והארנב הצעיר מלטבוע, אבל הם לא יכלו להמשיך לנסות לא לטבוע לזמן רב. הם וההורים של ארנבי חששו שהם יטבעו אבל גם המחסום של הכניסה האחורית קרס וכולם נשטפו מהמנהרה דרך הכניסה האחורית.
אמא של ארנבי שאלה את הילדים אם הם בסדר והם ענו שכן. ברד כבד ירד עליהם והשכן בקש מהם להיכנס לביתו לפני שיפגעו מהברד. הם שתו בבית השכן, תה חם וארנבי, לנה והארנב הצעיר המשיכו לשחק ולספר סיפורים מעניינים והמשיכו להנות. הסערה הסתיימה וכולם חזרו לביתיהם.


תגובות (2)

אני מצטער אבל את/ה כותב/ת כמו ילד בן חמש. שם המספר? זכר ונקבה? לפני שכותבים צריך ללמוד עברית… מצטער

03/12/2016 13:48

    הסיפור מצוין, השפה טובה, הוא מעניין ועוד. לא הבנתי איך הגעת שאני כותב כמו בן 5.

    03/12/2016 18:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך