אופוסומן
ושוב... אם למשהו יש הערות או רעיון אני אשמח לשמוע. ובבקשה לדרג. דרך אגב... יש הקדמה לפני הפרק הזה

הרפתקאות אופוסומן | פרק-1

אופוסומן 21/12/2014 603 צפיות תגובה אחת
ושוב... אם למשהו יש הערות או רעיון אני אשמח לשמוע. ובבקשה לדרג. דרך אגב... יש הקדמה לפני הפרק הזה

אופוסומן… סליחה. ג'רי היה איש רגיל לגמרי, הוא היה גבוה, עם שיער עד הכתפיים ולא מסודר, בצבע חום כהה. והוא היה עושה דברים רגילים לגמרי, הולך לעבודה, נוסע במכונית, והיתה לו חיית מחמד (כלב. אבל הוא לא כל כך אהב אותו), והוא עשה את כל הדברים האלה כל חיו (כמעט), אבל לפני שבוע, קרה הדבר ששינה את חיו של ג'רי. אני אתחיל מההתחלה.
בבוקר ג'רי עשה את מה שהוא עושה תמיד, מתארגן. הוא יצא לעבודה (ברגל. המכונית בתיקון).וכל הזמן הזה שהוא הלך ברחוב הוא הרגיש שמישהו עוקב אחריו, וכל פעם שהוא הסתכל אחורה, באמת היה שם מישהו. הוא היה בערך בגובה של ג'רי, כל בגדיו היו חומים וקצת קרועים, והיה לו כובע רחב שוליים, גם כן חום, שהסתיר את הפנים שלו.
לרגע אחד הוא חשב שאין לבחור ההוא רגליים, הוא היה בטוח שהוא מרחף! אבל אז הוא התעשת, ואמר לעצמו "ג'רי, אתה משוגע!, שום דבר לא יכול לעוף חוץ מעופות ומטוס."
(כמובן שהוא אמר את זה בלב). הוא המשיך ללכת והוא ראה שהבחור הזה עדיין שם, הוא התחיל קצת לפחד ונכנס לבניין. הוא ראה שהבחור שעקב אחריו נכנס לחניה של הבניין, ג'רי הבין שזאת הייתה טעות להיכנס לבניין. הוא רצה לצאת, אבל לפני שהוא הספיק להזיז אפילו שריר אחד, הוא הרגיש שמישהו תפס אותו, ושם לו שק על הראש. הוא ניסה להיאבק בבחור המוזר, אבל לשווא,
לאיש הזה היו ידיים חזקות מאוד (ג'רי הופתע, כי כשהוא הלך ברחוב הוא ראה שהידים שלו דקות מאוד ), וקרות כקרח. הוא שם אותו במשאית והתחיל לנסוע, הם נסעו בערך שעה עד שהגיעו. ג'רי שאל המון שאלות, אבל האיש המוזר לא אמר מילה, חוץ מאחת "הגענו" היה לו קול עמוק והוא היה בטוח שהוא שמע אותו בעוד המון מקומות, מה שגרם לו להיות עוד יותר מוטרד.
הוא הרגיש שהם נכנסו לבניין. ג'רי שמע שהייתה שם אישה, והיא שאלה את האיש הגבוה "מאיפה אתה?" בנימה מרגיעה. אחרי שנייה, ג'רי היה מאוד מבועת ממה ששמע! האיש הגבוה אמר "ישבן.", את ג'רי זה מאוד הטריד (וגם אותי)… אבל האישה לא אמרה כלום… אחרי עשר שניות של שתיקה מביכה, האישה אמרה להם להיכנס. האיש הסיר מפניו של ג'רי את השק ואמר "סליחה על אי הנעימות" ג'רי שתק, הוא היה המום כשראה שמי שעומד מולו רובוט.

המשך יבוא…


תגובות (1)

וואו. שוב פרק ממש מגניב, מצפה בקוצר רוח לעוד!

21/12/2014 18:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך