מזוודת הזמן האבודה – פרק 2

time machine123 25/09/2018 501 צפיות אין תגובות

החבורה עדיין לא עיכלה את מה שהיא ראתה לפנייה. אשד ומפל היו בטוחים שמדובר בבדיה מושלמת.

" איזה יופי, אני מאוד אוהב סרטי מדע בדיוני.

אני רוצה כל כך לנסות אותה, ואתם לא מתנגדים לכך. אני מקווה שאתם לא חושבים לברוח, לא ככה?" אמר כפיר בגיחוך וצחק לעצמו צחוק עליז.

" ואני לא אוהב בכלל סרטי מדע בדיוני. זאת סתם אפיזודה שיקרית. מי שמע על מזוודת זמן אבודה ומטופשת שיכולה לגרום לאנשים לנסוע בזמן.

אני לא מאמין שהמזוודה הישנה הזאת יכולה בכלל לפעול." קרא אשד בחיוך יבש.

" למה לא? תחילה לבדוק אם היא בכלל יכולה לנסוע בזמן." אמרה מפל בטון קליל וצחקה לתוך האוויר.

תחילה דביר לקח צעד קדימה והחליט לנסות על אף שהוא לא האמין שיש דבר כזה , לנסוע בזמן.

הוא נכנס , והביט לעבר מפל ששלחה לו חיוך שובב.

גם מפל עשתה כמוהו ונמשכה לעבר מזוודת הזמן הפתוחה כמו אל אש ונכנסה לתוכו בלב פועם.

כפיר וגפן דחפו את אשד לתוך המזוודה בלי ששאלו אותו קודם אם הוא רוצה להצטרף בכלל.

" על החיים ועל המוות!" צעק גפן בקול רם ונכנס אף הוא לתוך המזוודה.

" שנצליח להכיר מי זאת הייתה סבתא רבתא שלנו." אמר כפיר וקפץ אף הוא ברוב עוז .

המוכר היה המום מכך שהם לקחו את המזוודה בלי לשלם בכלל.

" היי , חכו. שכחתם שאתה צריכים לשלם עליה? זאת מזוודה מאוד עתיקה וישנה. שיושבת על המדפים ומחכה רק מי שיקח אותה ויקנה אותה. רמאים ,אתם צריכים להחזיר לי אותה." אמר המוכר בחמת זעם ופניו החווירו.

מפל , גפן , כפיר , גפן ודביר נחתו בשנת 1962 , הם לא הבינו בהתחלה איפה הם נמצאים.

" אני לא מכיר את המקום הזה , אף פעם לא הייתי כאן בחיים שלי." אמרה אשד שהיה עדיין בהלם והביט על מפל במבט עצבני.

" גם אני לא!" אמרה מפל ברצינות תהומית.

" וואי , איך יפה פה . אני מת על המזוודה הזאת. עכשיו נישאר לגלות מי זה היה הסבא רבא שלנו ואני אגלה אותו. אני מת מסקרנות." קרא גפן בהתרגשות ואז התקרב אל מפל , הוא הדביק לה נשיקה ארוכה על השפתיים.

מפל המופתעת לא הבינה מאיפה הנשיקה הזאת הגיעה פתאום.

היא הזיזה אותו ממנו בכעס ואז חייכה אליו בביישנות.

" למה נישקת אותי?" שאלה מפל בתוקף.

" כי את מוצאת חן בעיניי, את רוצה להיות החברה שלי?" שאל גפן בחיוך מקסים והדביק לה עוד נשיקה על השפתיים.

" תן לי לחשוב על זה , לא, אני לא מרשה לך להיות החבר של אחותי התאומה , אני לא רוצה שתתקרב אליה , זה מובן." קרא אשד בזעם וחסם לו את הדרך כדי שהוא לא יתקרב למפל.

" לפני שאתה תהיה עם מפל , אני צריך לערוך לך בדיקה. האם יש לך כוונות טובות כלפיה?" שאל אשד בנימה קשוחה.

" בטח , שיש לי כוונות טובות עם מפל. היא הנערה היחידה שבאמת מצאה חן בעיניי. ואם לא אכפת לך , אני לא כזה אינטרסנט!" עמד גפן על דעתו.

" נו באמת , אשד, הכוונות שלו טובות , מספיק לפקפק בו . הוא נראה לי בן אדם טוב." קראה מפל בעצבנות.

" לפני שתצא איתה , אני רוצה לערוך בדיקת אמינות. אתה אומר לכל אחת שהיא מוצאת חן בעינייך או שאתה באמת מתכוון לכך?" שאל אשד בקול.

" אני באמת מתכוון לכך , אני אומר את זה באמת ובתמים. מעולם בחיי לא הייתי עם מישהי מקודם. רק עכשיו שראיתי אותה, נדלקתי עליה מאוד." הוסיף גפן בכנות.

" טוב , בסדר. אני מרשה לצאת עם מפל. רק בתנאי שלא תלך ותתאהב במישהי אחרת , אם באמת תפגע בה , אז תדע שאני נמצא תמיד בסביבה כדי להגן על אחותי." אמר אשד בקנאה כלפיי מפל , מתוך זה שהוא דאג לאחותו.

" אני מבטיח שלא אפגע בה. היא בשבילי יקרה כמו אבן חן! " קרא גפן.

אשד הביט על גפן בחשד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך