מכונת הזמן 4-פרק 1

time machine123 07/08/2018 462 צפיות אין תגובות

תקציר העונה השלישית: החבורה מירושלים מגלים שמכונת הזמן חזרה לפעול ושעכשיו הם יכולים לנסוע בזמן שוב. הם פוגשים את אביטל הילדה שמסבירה להם שאימה עלמה נהרגה בתאונת דרכים בשנות השבעים המאוחרות.

החבורה יוצאת למסע חדש ומרתק שבמהלכה הם יגלו ויחקרו למה עלמה מנור נהרגה בתאונת דרכים באופן טראגי.

הם מבטיחים לאביטל הילדה בת החמש שהם יעשו כל מה שביכולתם כדי לדעת את האמת על מותה של אימה, עלמה מנור.

אביטל וגבריאל היו בשיאה של נשיקה לוהטת ולאחר שרינת מגלה אותם ביחד.

רינת מבקשת מגבריאל פסק זמן כדי שהיא תחשוב טיפה עם עצמה אם היא רוצה לחזור אליו בכלל.

גבריאל אומר לרינת שמבחינתו הכול הסתיים ביניהם ושהוא עדיין אוהב את אביטל בכל ליבו.

אחרי אביטל וגבריאל חוזרים להיות ביחד שוב, רינת מנסה לעשות כל מה שהיא יכולה בשביל לשכוח את גבריאל.

אביטל מחליטה שהיא מוכנה לצאת למסע לגילוי האמת על אימה , עלמה מנור.

החבורה מירושליים נוסעת לשנת 1975 ומגלה ש…

החבורה מירושלים מגלה שעלמה מנור נהרגה בתאונת דרכים כי כשהיא ניסתה לעבור את מעבר החצייה , מכונית העיפה אותה ובגלל זה היא נהרגה בתאונת דרכים.

אביטל הייתה מאוד מופתעת ובאותה עת היא הייתה עצובה כי היא תמיד תהתה למה אימה נהרגה בתאונת דרכים.

ועכשיו שהיא גילתה את האמת לגבי אימה , היא די שבורה ואיננה יודעת למה הם נסעו בזמן .

" אביטל , מה קורה?" שאל אותה גבריאל , אביטל שתקה ולא ידעה מה לומר.

" אני לא יודעת אם יש טעם שנסע בזמן שוב." חשבה אביטל בקול.

" יש טעם , אביטל , ואנחנו נגלה את האמת בסוף. אנחנו נהיה פה כמה שאפשר, אי אפשר לעזוב כל כך מהר.

אנחנו צריכים לגלות למה אימא שלך נהרגה בתאונת הדרכים , בשביל זה אנחנו פה , לא בשביל מטרה אחרת." אמר גבריאל ובאותו הרגע , אביטל הילדה הופיעה פתאום.

" אני רוצה לדעת את האמת על אימא שלי. למה היא נהרגה והכי חשוב- איך היא נדרסה כשהיא חצתה את המעבר חצייה." אמרה אביטל בת החמש בבכי.

גבריאל עמד מולה ולא ידע מה לעשות בשביל להרגיע אותה.

" תירגעי קצת , הבטחנו שנעשה כל מה שביכולתנו כדי לגלות את האמת על אימא שלך , אל תדאגי אביטלי. אנחנו נעשה את המיטב בשביל לגלות את האמת." אמרה אביטל בת העשרים ואחת לאביטל בת החמש.

" נתתם לי הבטחה אבל כמובן שלא קיימתם אותה. אני רוצה ללכת וכשאחזור , מי ייתן ותגלו את האמת על אימא שלי." אמרה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך