מעלית הזמן-פרק חמישי

time machine123 27/12/2018 543 צפיות אין תגובות

החבורה עדיין הייתה תקועה בתוך מעלית הזמן, ולא הייתה לה אפשרות לצאת מן הבור שהיא נכנסה אליהן מלכתחילה.
מה אפשר לעשות כדי לחלץ עצמם מחגורות הבטיחות, הם הביטו זה בזה במבטים מובכים.
לא ידעו האם ניתן לקרוא לאחד מאנשי הצוות שיבוא ויעזור להם.
אורן כבר חשב שאף אחד לא יכול להוציא אותם מכאן.
הילה פהקה בשרשרת ושום דבר לא יפתיע אותה יותר ממה שהיא הייתה.
היא ניסתה לנשום עמוק ופשוט להתעורר מהחלום הלא אמיתי שהיא הייתה חלק מאוד בולט ממנו.
היא הרהרה מעט מה היא הייתה עושה אם היא הייתה מצויה בתוך ביתה שלה.
אורן לא ידע מה לעשות עם עצמו מרוב מבוכה.
עדיף שהוא ישלים עם מה שקרה מאשר לחשוב על פתרונות קסם. אין מה לעשות , הוא קצת הרגיש בושה על כך שהוא הרחיק לכת מביתו ומהוריו.
בטח אחיו דואגים לו בטירוף ותוהים עם עצמם לאן הוא היה יכול להיעלם.

אוף ! למה זה קורה לו עכשיו? הבילוי במעלית הזמן הייתה חוייה די קצרה.
למה הוא לא למד לקח ? למה הוא יצא בכזאת מהירות מהמיטה ברגע שהילה שלחה הודעת וואטאפ קצרה? הוא היה צריך להישאר במיטה ולישון עוד קצת לפחות.
למה הוא לא קם עוד יותר מאוחר והיה אומר להילה שהוא מודה לה על כך שהיא הזמינה אותו לבוא איתה ועם עוד כמה מכרים טובים שהיא הכירה באופן אישי?
הוא היה יכול להגיד לה את כל הדברים הללו רק אם הוא היה אוזר אומץ ומפסיק לפחד לרגע.
הילה סירבה לקבל את מה שקורה להם, היא כל כך חששה שהיא לא תוכל לחזור הביתה אף פעם.
ליעד וקינן היו בטוחים שאף אחד לא לחלץ אותם מפה.
ליעד שהחבר שלה לא יחכה בשבילה המון זמן עד שהיא תוכל לחזור בבית בשלום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך