רכבת הזמן \ להקת " ביטלס" – פרק 1

Bloddy bomb 26/03/2019 1207 צפיות אין תגובות

כשטליה התיישבה לאור המנורה בפינת שולחן הכתיבה , כשברקע היא האזינה לשירים של להקת הביטלס.
היא הייתה צריכה לעשות עליהם איזה פרויקט באנגלית , כולל הביוגרפיה המשותפת שלהם.
אבל איכשהו היא מצאה את עצמה נרדמת , היא הכינה את המיטה שלה כי היא הייתה עייפה מדי.
היא קצת חשבה על מה שקרה לה לאחרונה והגיעה למסקנה שמשהו חייב להשתנות. היא חייבת להתעמת עם לידור בשביל שיגיד לה בבירור מה יש לו במשותף עם נהר.
ככה היא תוכל לסיים את הקשר ביניהם סוף סוף.
היא לא ידעה עד עכשיו שהוא נמצא במערכת יחסים חדשה , זה קצת הכאיב לגלות שלמרות הכול הוא המשיך בקשר כשהיא עדיין לא ידעה דבר וחצי דבר.
טוב שהיא גילתה את זה לפני שיהיה מאוחר מדי, ואז באמת הלב שלה היה נשבר.
אבל עכשיו היא הבחינה בפרצופו האמיתי של לידור.
היא רצתה יותר מתמיד להיות קרובה אל אשר ולהמשיך להיות איתו כי הוא לא שיקר לה אף פעם.
טליה שקעה לה בתוך תרדמה עמוקה.
תמרה ארזה את בגדיה כי ממחר היא עוברת לגור אצל אימא שלה, היא ניסתה להיות שמחה ולעודד את עצמה.
אבל העצב גבר עליה , היא ניסתה לשדר שהיא הייתה מאוד מאושרת.
היא חשבה על אבא שלה , ועל כך שהיא הולכת לגור עם אימא שלה. למרות שהיא תבוא לבית של אבא שלה כל שבועיים . זה היה ההסכם ביניהם שהיא תבוא לבקר כל אחד משניהם אחת לשבועיים.
תמרה פשוט הייתה סחוטה מעייפות. היא לא כל כך רצתה שהלילה ימשך והיא חיכתה רק שהבוקר כבר יפציע.
היא קיוותה בכל ליבה שההורים שלה יתעשתו ויסכמו את העניינים ביניהם.
כי היא חשבה לעצמה שהם מאוד טעו כשהם בישרו לה שהם מפרקים את החבילה ובוחרים להתגרש.
שהם יחליטו לחזור להיות נשואים למרות חילוקי הדעות השונים.
טליה קמה בבוקר , עם מצב רוח מרומם יותר מהרגיל. היא כל הזמו ניסתה להראות כמה שיותר מחויכת.
אז צלצול הטלפון נשמע והיא ניגשה במהירות כדי לענות.
" הלו?" שאלה טליה ולא הבינה למה הקול ששמעה היה כאילו מקוטע.
" טליה , זה אשר. את ערה עכשיו?" שאל אשר במתח מוזר.
" נו , מה? מה אתה רוצה להגיד לי עכשיו? שיש לנו עוד משימה לבצע?" שאלה טליה בקול מסוקרן ואז היא נאנחה כל כך בקול.
" ניחשת נכון , מדובר בביטלס. לשם אנחנו עומדים לנסוע בזמן." אמר אשר בקול מופתע.
" מה קשור ביטלס? רגע , אתה מדבר על להקת הביטלס? הם ממש מדהימים אחד אחד." אמרה טליה בהתלהבות.
" טליה , תתארגני מהר ותקראי לשאר החברים , בסדר? נדבר אחר כך." קרא אשר והשיחה התנתקה.
טליה תהתה עם עצמה מה יהיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך