לצערי הרב אני לא מקיאה הרבה אנשים שמכירים את נרניה כמוני ואני עוד לא השלמתי עם זה שהספר השביעי נרניה חורבת לכן החלטטתי להחזיר את הספר חזרה לחיים הפרק הראשון קצת משעמם אבל הפרקים הבאים היו מענינים כמו שאר הסידרה. תרשמו לי מה דעתכם, והערות בונות כמובן הפרק השני היה כבר יותר מעניין.

סיפורי נרניה 8 להציל את הקסם, פרק ראשון:

07/12/2018 878 צפיות אין תגובות
לצערי הרב אני לא מקיאה הרבה אנשים שמכירים את נרניה כמוני ואני עוד לא השלמתי עם זה שהספר השביעי נרניה חורבת לכן החלטטתי להחזיר את הספר חזרה לחיים הפרק הראשון קצת משעמם אבל הפרקים הבאים היו מענינים כמו שאר הסידרה. תרשמו לי מה דעתכם, והערות בונות כמובן הפרק השני היה כבר יותר מעניין.

סיפורנו מספר על שתי אחים ג'ים ואנה אנה אהבה תמיד ספרים בעיקר סיפורי אגדות וג'ים הוא אהב ספורט הכל זוג ספורט שאפשר לעהלות על הדעת.
נשמעו דפיקות בדלת "סוזן איזה יופי לראותך!" אמרה אימם של הילדים. "אנה נו תצאי כבר מהספרים יש לנו אורחת יפיפיה" אמר ג'ים. סוזן באמת הייתה יפיפיה למרות גילה לא היתה לא סערה אחת לבנה. "רגע אני בסוף הפרק…" אמרה אנה בקול חולמני כמו שתמיד היה לה שהייתה שוקעת בתוך עלילה של סיפור. כעבור כמה דקות ירדו הילדים למטה. "נעים להכיר אני ג'ים והילדה שלא מסוגלת לעזוב את הספר זאת אחותי הקטנה אנה." אמר ג'ים והסתכל על אנה במבט כועס. "נעים להכיר אני סוזן פבנסי" אמרה סוזן ולגמה מהכפה. אנה עדיין לא עזבה את הספר היא הייתה שקועה בו לגמרי "ילדתי את אוהבת ספרים?" שאלה סוזן כאשר ראתה כמה אנה מביעה עניין בספר. "כן אני מסוגלת לקרוא כל היום…" אמרה אנה והמשיכה לקרוא. "אז יש לי ספר שכתבתי בעצמי או יותר נכון סדרת סיפורים אני רוצה שתקראי ותגידי לי את דעתך" אמרה סוזן והושיטה אל עבר אנה ספר עשה קרס. אנה הניחה את ספרה השני בעדינות על השולחן לקחה את הספר שסוזן הושטה ורצה לחדרה ולפני שהלכה הוא אמרה לסוזן: "תודה אני תמיד שיחה לקרוא ספר חדש". כאשר פתחה את הספר ראתה מפה עצומה שכל ילד ילך בה לאיבוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך