סתם ילדה רגילה
אני אשמח אם תגיבו תדרגו שתכתבו לי משפטים או חלקים שאהבתם בסיפור מקווה שתהנו ושתירשמו.

האמת הלא כל כך יפה פרק 4 + הרשמה

סתם ילדה רגילה 30/09/2015 521 צפיות 3 תגובות
אני אשמח אם תגיבו תדרגו שתכתבו לי משפטים או חלקים שאהבתם בסיפור מקווה שתהנו ושתירשמו.

לאחר חצי שעה של מחשבות ניק נכנס לחדרי ואמר "סול את צריכה להתחיל לארוז בגדים" "אין לי כוח" מילמלתי "אני רואה שאת כל הכוח שלך בזבזת בלחשוב על מייק" ניק צחק ואני זרקתי עליו כרית. "סולללל! זה לא יגמר בשתיקה!" אמר בקול מאיים והתחיל לרדוף אחרי בכול הבית. לבסוף ניק ניצח כשאני הושלכתי לבריכה של ביתנו. "אה וסול שחכתי להגיד לך דודה ליז עוברת לפה את יודעת מישהו צריך לדאוג לנו" אמר ניק "אוקיי" השבתי. תמיד חיבבתי את דודה ליז היא צעירה יפה ונחמדה יש לה שיער שחור ועיינים חומות בהירות מאוד. היא עובדת הרבה יוצא לי בקושי לפגוש אותה אבל למרות זאת אנחנו שומרים על קשר היא תמיד מבינה אותי ויודעת טוב מאוד מה עושה לי מצב רוח. "דרך אגב ניק מה שם הפניימיה הזאת?" שאלתי מוזר שאני עדיין לא יודעת איך קוראים למקום הזה. "קוראים לה ׳אי בודד׳ והאמת שאני לא מבין למה קראו לפנימייה ככה." השיב "טוב אז מה אני צריכה לארוז?" שאלתי "את יודעת…" התחיל לומר אך קטעתי אותו ואמרתי "לא אני לא יודעת אם הייתי יודעת לא הייתי שואלת אותך מה לארוז" אמרתי בגיכוך וניק צחק. "תארזי בגדים ואם את רוצה את יכולה לשים גם את כל השטויות האלה של הבנות שאת חופרת עליהם תמיד כמו נראה לי לק ופן." אמר. "יששששש אני הולכת לארוז שטיות של בנות." צעקתי והרמתי את ידיי. "גברת צעירה אנשים מנסים לישון עכשיו שנת צהריים עכשיו את מרותקת ולעולם אל תדרכי שוב
על הדשא שלי." אמר ניק כשהוא מחקה של של זקן זעוף. צחקתי והתחלתי לארוז את כל הדברים שאני צריכה להביא לפנימייה הזאת.
לאחר יומיים
סוף סוף אני הולכת לעבור היום לפנימיית ׳אי בודד׳ אני ממש תרגשת אני מקווה שאצליח להתמודד שם.
******************************************היי אני יודעת שאני כבר בפרק רביעי אבל אשמח עם תירשמו:
שם:
גיל (14-18):
מראה:
סוג יצור (ערפד,מכשף,איש זאב,צייד,בן אלמוות. בסוף יהיה פירוט על היכולות של על יצור ואשמח אם תכתבו סוג של יצור שלא הזכרתי כאן):
יכולות מיוחדות (עם אתם רוצים להוסיף משהו ליכולות זה לא חובה.)
סיפור (לא חובה):
רקע:
ערפד- יכול לנשוך אנשים ולהפוך אותם לבני עמו בעל יכולת ריצה יוצאת דופן ערפד יכול לרפא את עצמו במהירות ויכול למות רק כאשר איבר חשוב מאוד יוצא מגופו מתפתח רק עד גיל עשרים ולאחר מכן הוא יכול להתפתח יותר. לרוב הערפדים קשה לצאת לשמש אך יש כאלה בעלי סימן בגוף בצורת טיפה אשר עוזר להם להסתגל לשמש.
מכשף- בעל ספר כשפים המיוחד בשבילו.יכול לגרום לבני אנוש להודות באמת ואפילו לשרת אותו. מרגע היותו מכשף יש לו שרביט שאם הוא עוזב אותו הוא לעולם לא הולך לחזור להיות מכשף. רובם מאוד ממושמעים אבל יש גם מכשפים מאוד מרדנים.
איש זאב- יכול לגדול למימדי ענק בעל כוח רב מהירים וקטלנים. רובם נאמנים מאוד מעט מהם מרדנים. כמעט כל אנשי הזאת חיים בלהקה אשר הם נאמנים לה מאוד מי שבוגד בלהקה או שגזר דינו הוא מוות או שהוא מגורש מהלהקה חלק קטן מאוד מאנשי הזאב הם ׳זאבים בודדים׳.
בן אלמוות- חלק מבני האלמוות קמו לתחייה רק לאחר מקרים של מוות נוראי ולחלקם יש פשוט חיים שלא יגמרו לעולם. כל בני האלמוות יתפתחו עד גיל עשרים וחמש ובגיל עשרים וחמש יפסיקו לגדול ולהתפתח. יש להם יכולת ריצה יוצאת דופן ויכולת ריפוי מעולה.
צייד- הציידים הם בעצם צדים את כל היצורים בעלי הכוחות המיוחדים. כל הציידים עוברים שנים של אימונים. אין לי כל כך במה לתאר את הציידים אם אתם רוצים אתם יכולים להוסיף מה שאתם רוצים.


תגובות (3)

האדון
אלכימאי בן אלמוות. הגיל של האדון אינו ידוע, אך הוא תקוע בגוף של כבן 25. לאדון שיער צבוע בגוונים של כחול, עיניים חומות קרות וחודרות, הוא אינו מרבה לדבר וקולו גם וצרוד באופן תמידי. גובהו כמטר ושמונים, והוא עובד כרופא ורוקח פרטי שבהחלט לא גובה מספיק מלקוחותיו. הוא מבשל מדהים, ותמיד לבוש מהודר ומסודר, אף על פי ששיערו הצבוע מלאכותית והעגיל שתלוי על הגבה הימנית שלו עלולים לגרום לאנשים לשפוט מהר מדי. מתנהג בנימוס לרוב, ותמיד קר רוח ורגוע. נוהג לתת כינויי חיבה לאנשים.
מקווה שהדמות טובה דייה, והמשך כתיבה מהנה. הקריאה בהחלט מספקת.
בתודה,
צהוב.

30/09/2015 23:15

תודה על הדמות אני אנסה להכניס אותה בהמשך

30/09/2015 23:30

ערפד ג'וש ואנס בן 17 שיער שחור ועיניים חומות עמוקות חתיך. ננשך בגיל שמונה על ידי אחותו הבכורה נינה שננשכה בעצמה בגיל ארבע. ג'וש הוא שחקן מפורסם שבדרך כלל מלוהק לסרטים על ערפדים בתור השחקן הראשי בשל דמיונו הרב לערפד דבר אירוני כיוון שזה מה שהוא… גוש הוא אמיץ וחזק. הוא רץ מהר מאוד במהירות על אנושית. למרות שהוא ערפד הוא ואחותו עברו סדנה להרגעת הצרכים הערפדיים שלהם ולכן חוץ ממראם הם מתנהגים כמו בני אדם רגילים. גוש מעולם לא טעם דם. הוא נשך רק מישהו אחד וזה חברו הטוב תיאו וגם זה היה בטעות כשהוא ניסה להסיר מידו של תיאו תמיד בנשיכה

01/10/2015 14:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך