המסע- פרק רביעי: אבא

14/04/2015 740 צפיות אין תגובות

פרק רביעי: אבא:
"עשית מה?!" צעק עליו ביפור עצבני. הוא פשוט לא היה מסוגל שקילי שהיה לצידו תמיד בגד בו ובחבריהם למסע.
"בגדתי בכם." אמר קילי ומרוב בושה התחיל להסתכל על הרצפה במקום עליהם. הוא ניגב עם ידו את אגרופו.
"תסתכל עליי," אמר פילי וקילי עשה זאת. "למה בגדת בנו?"
"אתה יודע טוב מאוד למה עשיתי את זה. אמרתי לך אתמול בלילה." אמר קילי.
"לא אמרת לי שום דבר על ז-" התחיל פילי לומר ואז הבין. אתמול בלילה קילי אמר לו שהוא היה מסגיר והורג כל אחד כדי להגן על אחיו. זו הסיבה שלו.
"מה הוא אמר לך אתמול בלילה?" שאל בומבור.
"אני לא הולך לומר לך. זוהי זכותו של אחיך בלבד." אמר פילי.
"לאח שלי אין אף זכות אחרי הבגידה שלו!" אמר בומבור בכעס.
"לא אמרתי לכם להוציא אותו מפה ולשחרר אותו?" שאל המלך והצביע על בומבור.
"כן הוד מלכותך," אמרו שני שומרים גבוהים יחסית לעומת השומרים האחרים והוציאו אותם משם בזמן שהוא צועק עליהם ומקלל אותם ואת קילי.
"מה אתה רוצה ממנו?" שאלו פילי וביפור.
"אתם רוצים להרוג את מי ששולט על שבע הממלכות. אני לא אתן לכם. זה יהרוס את החיים לכל הגובלינים." אמר המלך והורה לשומרים לקחת אותם משם ולהחזירם לתא.
*
בתא ביפור הלך לפינת התא כדי להתרחק מקילי. לעומתו פילי רק צעק עליו. "אתה הגמד הכי טיפש שפגשתי בכל ימי חיי! אתה מדוכא מכך שאבא שלך ערק לצדם של הגובלינים ועושה את אותו הדבר בעצמך!" הוא צעק עליו.
"אני לא עושה את אותו הדבר בעצמי. אני לעומתו מנסה להגן על אחי, הוא מעולם לא ניסה להגן על אף אחד." אמר קילי בשקט.
"איך בכלל ידעת שזה אביך כאשר ראית אותו? הוא ערק לפני יותר משלושים שנה." אמר פילי.
"לפני כחמש עשרה שנה הוא והגובלינים חטפו אותי. אמרתי לו כמה אני שונא אותו והוא אמר שאני בדיוק כמוהו. לא הסכמתי איתו, אמרתי לו שזה לא נכון. אתמול הוא הגיע לתא שלנו ואמר לי 'לפני חמש עשרה שנה אמרת לי שאנחנו לא דומים בכלום ולעולם לא נהיה. אולי כדאי שתחשוב על מה שעשית לחברים שלך.'" אמר קילי.
"הוא צודק קילי," אמר פילי והלך אל ביפור.
*
בומבור החליט לנסות למצוא את טום ואיתו לנסות לשחרר את השאר. אין טעם לנסות את זה לבד. גם אם טום יעזור לו רוב הסיכויים יהיו שהם יכשלו אבל עם טום לפחות יהיה לו יותר סיכוי. "טום!" הוא צעק מקווה שטום ישמע אותו. זה היה חסר תועלת. "טום!" הוא צעק שוב. זה לא עזר.
"טוב לא יעזור לצעוק את שמו של טום בקולי קולות." חשב לעצמו בומבור בקול רם. "אני צריך למצוא אוכל ומים ואז לחפש אותו או למצוא דרך לשחרר את פיל, ביפור ו… טוב אני לא צריך לשחרר את קילי. מגיע לו להישאר שם אחרי שהוא בגד בנו ככה."
בומבור חיפש וחיפש עד שהוא מצא שיח עם פירות. הוא ניגש את השיח. "אל תאכל את זה. זה רעיל." הוא שמע קול מאחוריו והסתובב. זה היה אביו. "אבא?" הוא שאל.
"היי בומבור," אביו אמר. בומבור צבט את עצמו כדי לוודא שזה אינו חלום.
"אתה לא אמור להיות מת? הגובלינים לא חטפו אותך?" שאל בומבור.
"הם חטפו אותי. ואני מופתע שהם לא הרגו אותי. בומבור אחיך היה זה שהסגיר אותי לגובלינים." אמר אביו.
"גם אותנו." אמר בומבור.
"אותנו?"
"אותי, את ביפור ואת פילי." אמר בומבור. הוא החליט לא להגיד גם את שמו של טום משום שאז הם אפילו לא ידעו שטום יבוא איתם. הרי קילי אמר להם שהוא הסגיר אותם למלך לפני שלושה חודשים, אז הם לא הכירו את טום.
"איך ברחת?" שאל אביו והסתכל בעיניו הירוקות של בומבור.
"לא ברחתי. הם שיחררו אותי. אני לא יודע למה אבל הם עשו את זה. אני חושב שפילי וקילי יודעים." אמר בומבור והסיט את עיניו. אביו התקרב אליו.
"כשהגובלינים חטפו אותי דאגתי לחיים שלי אבל יותר מכל דאגתי לך ולקילי." אמר אביו. "אני מאושר לראות שאתה שלם ובריא."
"בריא אולי אבל שלם אני לא. מבחוץ כן אבל לא מבפנים. קילי שבר לי את הלב כשגיליתי שהוא בגד בנו. אני כנראה הייתי תמים מדי כאשר חשבתי שקילי הוא מושלם. תמיד רציתי להיות הוא ועכשיו כאילו היקום אומר לי שאני לא צריך לנסות להיות הוא קילי בוגד בי ובשאר." אמר בומבור ואביו חיבק אותו.
"אני לא יודע מדוע קילי עשה את מה שהוא עשה אבל אתה חשוב לו ואני יודע שהוא לא רצה לפגוע בך. אתה חשוב לו." אמר אביו בזמן שהוא חיבק את בומבור.
"איך אתה ברחת?" בומבור שאל את אביו והתנתק מהחיבוק.
"במשך כל השנים שהייתי שבוי אצל הגובלינים אסירים ברחו או לפחות ניסו. ראיתי איך הם עושים את זה. ראיתי יותר מאלף בריחות שונות עד שמצאתי דרך לבריחה המושלמת. אני חושב שיקח זמן עד שיגלו שברחתי." שיקר אביו. הוא אינו ברח. הגובלינים לא משחררים אנשים כל כך בקלות. הם לא רצו לשחרר את בומבור הם רוצים שאביו יסגיר אותו לידיהם וזה בדיוק מה שהוא מתכנן לעשות.
"יש עוד מישהו שיצא איתנו למסע. קוראים לו טום. אני מחפש אותו. ראית במקרה בן אנוש בסביבה?" אמר בומבור.
"לא," אמר אביו.
"אתה רוצה לעזור לי לחפש אותו?" שאל בומבור.
"בשמחה," אמר אביו וחייך. התוכנית שלו יוצאת לפועל.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך