הסוף זה רק ההתחלה-פרק 5

07/06/2019 474 צפיות תגובה אחת

טוב אני יודע שאמרתי שאני ידבר אתכם רק מחר, אבל אני חייב לספר לכם מה קרה כשהלכתי, בעצם מה קרה אחרי שסיימתי את ארוחת הבוקר…

בכל אופן הלכתי אל האקדמיה המלכותית של הקסם ,(זה סוג של בית הספר של העולם הזה), זאת האקדמיה שמקבלת לשורותיה רק את הקוסמים בעלי כישרון גבוה – כלפי אצילים היא מעוד קפדנית. (כל האחים שלי לומדים כאן)
באותו יום היו עוד בערך אלף ילדים שניסו להתקבל אליה, לכן התעקשתי ללכת לבד בלי שומר ראש או משהו, כי לא היה הרבה סיכוי שמישהו בכלל ידע מי אני. בזמן שהמתנתי לתור שלי (הייתי מספר 793-מזל רע, זה המון ילדים מעצבנים שבוכים כי לא התקבלו או משוויצים אם הם כן).
זה היה כל כך משעמם לחכות שם, בכל מקרה כשהגיע תורי, (סופסוף), צעדתי אל הבוחנים שגם הם כבר היו מותשים לפי הפרצופים הרגוזים שלהם והאיצו בי להזדרז,
"שם?"שאל אחד שהיה קצר סבלנות במיוחד.
"לוסי גולדמס" אמרתי במהירות
השופטים לא הופתעו הם ידעו שהנסיך השלישי היה גם אמור להיבחן היום.
"גש בבקשה אל האבן השקופה היא תבחן לאיזה אלמנטים שי זיקה לגוף שלך אם" רטן הזקן שכבר היה עייף מכמות הפעמים שאמר את זה היום.
כשנגעתי באבן בהתחלה לא ראיתי כלום וזה הבהיל אותי חששתי שזה אומר שאני לא יכול להשתמש בקסם (דבר שעוד מחיי הקודמים השתוקקתי לעשות), אבל להפתעתי ולהפתעת המורים האבן השקופה התמלאה בשתי צבעים- זיקה לשתי אלמנטים לבדה לא הייתה דבר מיוחד, מה שהפתיעה את כולנו זה שבחצי אחד היה עשן בצבע אדום – סמל האש, ובחצי השני היה העשן בצבע לבן- סמל הקרח, אלמנט הקרח נחשב לאפילו יותר נדיר מאלמנט האור, הוא היה נדיר כמו אלמנט הרעל, (אתם יודעים שאלמנט הרעל זה האלמנט של הקרציה הקטנה *צמרמורת* אני פוחד שהיא תהרוג אותי ניראלי שהיא ממש שונאת אותי).
המורים היו קצת המומים הם לא חשבו שיצא להם לראות מישהו שיש לו זיקה לאלמנט הקרח.
"ט…טוב" גמגם המורה הזקן "עכשיו רק נישאר למדוד את הכישרון טיפוח שלך ואת החוזק הפיזי", הוא הסתכל על דפיו ורשם משהו לעצמו ואז הצביע לעבר אבן קטנה ושחורה "תרים אותה בבקשה"
כשהרמתי את האבן נוצר סביבה הילה יחסית גדולה של אור
"יש לך קיבולת קסם מאוד טובה רמה שמונה הייתי אומר"מילמל אחד המורים הצעירים יותר בשמחה
"עכשיו נשאר רק המבחן האחרון- חוזק פיזי אתה רק צריך לעמוד על לוח האבן" הצביע שוב המורה הזקן על אבן בינונית בגודלה.
טוב אני חושב שמספיק חפרתי אז אני יקצר ואומר שאני לא הולך להיות האיש הכי חזק בעולם יש לי חוזק פיזי רמה ארבע שזה מתחת לממוצע (רמה שש) אבל המורים עדיין נראו מספיק מרוצים מקסם הקרח אז שורה תחתונה התקבלתי.
אני מקווה שלא אכלתי לכם את הראש יותר מידי ניפגש בקרוב אני מקווה.


תגובות (1)

גם אני מקווה

30/10/2021 20:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך